Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde

6 måneder 12 timer siden #49 af KWE
​Den eneste der kan slå en målgivende aflevering og bryde et lavt stående forsvar, bliver taget ud..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 12 timer siden #50 af NickyMad
Jeg forstår flere ser Vinicius solgt, og det er helt fair. Men når man ser Mbappe spille i dag, og de samme folk ønsker Haaland deroppe med med ham, forstår jeg virkelig ikke de ikke se hvor galt det kommer til at gå.
Hvis Vini skal erstattes med en ny, uanset om det er kant eller 9’er, skal det være en spiller der ofrer næste 5 år for Mbappe, som Benz gjorde med CR7. Al den snak om en rigtig 9’er har virkeligt blændet folk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 måneder 12 timer siden #51 af Bismo

elle44 post=191227 skrev: Må indrømme jeg har det på samme måde.

Det eneste jeg kan se er at Xabi får en sommer mere hvor han får lov at købe de typer han har brug for, og smide de spillere ud der skaber problemer. Men det tror jeg sgu ikke rigtigt på.

De har brug for en træner der får lov at gøre som det passer ham. De eneste trænere der har gjort det mens jeg har fulgt klubben har været Capello og Mourinho. Jeg ved ikke hvem det skulle være nu.

Arbeloa ser jeg lidt som samme type som Alonso, så måske hvis han kunne tage ved lære af Alonsos fejl og være mere kontant og kynisk overfor spillerne kunne det måske virke.

​tror Arbeloa kommer frem din den modsatte konklusion: forsøge at vinde spillerne over. Tror han kommer til at gå på kompromis. Hvis Xabi ikke kunne få ledelsens fulde opbakning, kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være anderledes med Arbeloa. 

6 måneder 12 timer siden #52 af Bismo
Man kan slet ikke se, at vi er en mand i overtal fordi spillet slet ikke hænger sammen. Sevilla er bedre organiseret. Pinligt at se på
Sidste redigering: 6 måneder 12 timer siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

6 måneder 12 timer siden #53 af NachoFernández
​Hvor er det synd at Rodrygo ikke sætter den op i krydset. Det er helt vildt udført på så lidt plads og så hurtigt et aftræk
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 måneder 12 timer siden #54 af KWE
​Camavinga trademark - lav et tåbligt frispark lige udenfor eget felt..

6 måneder 12 timer siden #55 af Bismo

KWE post=191233 skrev: ​Camavinga trademark - lav et tåbligt frispark lige udenfor eget felt..

​Han er endnu et af de mange evighedstalenter, vi har i klubben

6 måneder 12 timer siden #56 af Bismo
Pibekoncert mod Vini. Smukt. Så er de endeligt begyndt at vågne op
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 måneder 12 timer siden #57 af elle44

Bismo post=191230 skrev:

elle44 post=191227 skrev: Må indrømme jeg har det på samme måde.

Det eneste jeg kan se er at Xabi får en sommer mere hvor han får lov at købe de typer han har brug for, og smide de spillere ud der skaber problemer. Men det tror jeg sgu ikke rigtigt på.

De har brug for en træner der får lov at gøre som det passer ham. De eneste trænere der har gjort det mens jeg har fulgt klubben har været Capello og Mourinho. Jeg ved ikke hvem det skulle være nu.

Arbeloa ser jeg lidt som samme type som Alonso, så måske hvis han kunne tage ved lære af Alonsos fejl og være mere kontant og kynisk overfor spillerne kunne det måske virke.

​tror Arbeloa kommer frem din den modsatte konklusion: forsøge at vinde spillerne over. Tror han kommer til at gå på kompromis. Hvis Xabi ikke kunne få ledelsens fulde opbakning, kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være anderledes med Arbeloa. 

​Men jeg synes det virkede til at Xabi havde god opbakning indtil han viste svaghedstegn. Min fornemmelse er at han mistede autoritet i truppen da han ikke bænkede Vini efter Barca kampen. Men det er bare gisninger selvfølgelig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 måneder 12 timer siden #58 af Mas

Bismo post=191235 skrev: Pibekoncert mod Vini. Smukt. Så er de endeligt begyndt at vågne op

​Var det en pipen? Jeg havde svært ved at høre om det var tydligt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 måneder 12 timer siden #59 af Dybbøl
Vini ud, Rodrygo over på venstre kanten, første udfordring, straffespark, mål. 

= Vini en tur på bænken tak. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

6 måneder 12 timer siden #60 af longwind
Vi scorer stadig aldrig fra åbent spil hahaha

Leveret af Kunena Forum