Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

6 måneder 2 uger siden #13 af Taxii89

DeLaRed post=191978 skrev: Arbeloa viser fra første dag sin gennemgående foreståelse af truppen og spillernes individuelle kvaliteter, ved at bænke Ceballos mod et hold som Albecete, og istedet starte en Castilla spiller! Det ville være komplet idiotisk at ligge sin egen fremtid i fødderne på ham.

Ceballos er nu blevet vejet og fundet ALT for let af 4 trænere i Real Madrid, NU må det da snart være på tide at han ryger til Betis hvor han kan varme bænken resten af karrieren!!!

​Der sker SÅ meget i klubben lige nu, du må simpelthen slippe din Ceballos-kampagne lidt :D 

Derudover ligner det sig selv. Vinicius trademark afslutning 40 meter over mål, vi spiller os ikke til store chancer og med lidt uheld i den hamrer Bernabeu den der ind før. Arbeloa virker ekstremt passiv på sidelinjen, men fair nok, alle kan have forskellig stil og han er ikke manden jeg skal bebrejde noget i hele det show klubben sætter op for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #14 af Madrid777

nono post=191975 skrev: Nej man kan se næsten ligeså lidt som når man trigger hel-sides Madridistas take-over video-bannere, som man heller ikke kan fjerne.

​Den der FDM FORSIKRING REKLAME ER SÅ BELASTENDE når man åbner på telefon!!!
spot on nono - tak. Troede jeg stod alene i den her svære tid med massive madridista reklamer og et elendigt spillende madridhold
suk...
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, madrid2000, Jakobsif555

6 måneder 2 uger siden #15 af Taxii89

longwind post=191979 skrev: Jeg gentager mig selv, men hvad i alverden er taktikken i dag? Hvilken instruktion har spillerne fået? Jeg tror aldrig jeg har set et Real Madrid-hold se så planløse ud. Planen er spil til Vini og håb at han snyder 2 mand. Det kan han ikke, så nu slår vi bare tidlige indlæg. Altså hvilket niveau er det her?

​Ret tydeligt - ca samme niveau som Albacete :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam, longwind

6 måneder 2 uger siden #16 af Madrid777
Det sitrede sådan lidt i luften. Man kunne næsten fornemme det. Det her kan blive en rigtig sort aften. 1-0.

6 måneder 2 uger siden #17 af Taxii89

Taxii89 post=191982 skrev:

longwind post=191979 skrev: Jeg gentager mig selv, men hvad i alverden er taktikken i dag? Hvilken instruktion har spillerne fået? Jeg tror aldrig jeg har set et Real Madrid-hold se så planløse ud. Planen er spil til Vini og håb at han snyder 2 mand. Det kan han ikke, så nu slår vi bare tidlige indlæg. Altså hvilket niveau er det her?

​Ret tydeligt - ca samme niveau som Albacete :)

​Retter lige - niveauet lige under Albacete........
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, longwind

6 måneder 2 uger siden #18 af Cristiano7

​Planen er frie tøjler til individualisterne. Carlo-ball.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

6 måneder 2 uger siden #19 af Cristiano7
Det er helt vild hvor dårlig Franco er blevet efter skaden….

Tror ikke denne sæson bliver hans gennembrudsæson.

Edit:Så scorede han lige sekunder efter ;)
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Cristiano7.

6 måneder 2 uger siden #20 af DeLaRed
Jeg har stadig svært ved at se hvad Franci bringer til det her hold. Han er 18år gammel, og fir den alder spiller han med en fin modenhed, men ud over det…han er ok god til mange ting, men han har absolut ikke en eneste synlig spids kompetence, han er ikke specielt hurtig, han er ikke fysisk stærk, han er ikke høj, han har ikke et hurtigt antrit, han er ikke magisk på bolden, han ligger ikke fantastiske indlæg ind i feltet, hans pasnings spil er middelmodigt…

Hvis ikke det var for alle skaderne så kan det sket ikke forsvares at han starter for et hold som Real. Og selvom man naturligvis skal give ham tid, alderen tager i betragtning, så bliver det sværre og sværre ikke at se ham ende som et forholdsvist glemt navn i en middelklub i La Liga om 5 år…jeg håber han modbeviser ovenstående, men objektivt er det på ingen måde synligt lige nu.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro, Cristiano7

6 måneder 2 uger siden #21 af MR 800M84571C
​Med den tålmodighed med trænere, der hersker i klubben i disse dage, må sædet virkelig brænde under Arbeloa efter sådan en halvleg... /s

6 måneder 2 uger siden #22 af NachoFernández
​Vi har absolut ingenting. Mastantuono er åbenbart bange for bolden på hjørne. Hvordan han header forbi i eget felt, er jo helt vildt. 

Vores to kanter er totalt ufarlige. Güler har været usynlig. Vi KAN ikke spille noget som helst op nedefra. Det er faktisk piv ufortjent at vi går til pause med 1-1. 

6 måneder 2 uger siden #23 af longwind

Cristiano7 post=191985 skrev:

​Planen er frie tøjler til individualisterne. Carlo-ball.

​bliver svært uden individuel klasse 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 måneder 2 uger siden #24 af Cristiano7

DeLaRed post=191987 skrev: Jeg har stadig svært ved at se hvad Franci bringer til det her hold. Han er 18år gammel, og fir den alder spiller han med en fin modenhed, men ud over det…han er ok god til mange ting, men han har absolut ikke en eneste synlig spids kompetence, han er ikke specielt hurtig, han er ikke fysisk stærk, han er ikke høj, han har ikke et hurtigt antrit, han er ikke magisk på bolden, han ligger ikke fantastiske indlæg ind i feltet, hans pasnings spil er middelmodigt…

Hvis ikke det var for alle skaderne så kan det sket ikke forsvares at han starter for et hold som Real. Og selvom man naturligvis skal give ham tid, alderen tager i betragtning, så bliver det sværre og sværre ikke at se ham ende som et forholdsvist glemt navn i en middelklub i La Liga om 5 år…jeg håber han modbeviser ovenstående, men objektivt er det på ingen måde synligt lige nu.

​Enig. Han arbejder godt i defensiven, dog virker han ikke til at være en god mulighed på højrekanten. Virker meget låst der. Ikke så hurtig til at løbe forbi, tunge førsteberøringer mv. Håber det ændrer sig med tid, men han er ikke en rigtig kantspiller ihvertfald. 
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Cristiano7.

Leveret af Kunena Forum