Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

6 måneder 2 uger siden #109 af Cristiano7

longwind post=192071 skrev: Hvornår begynder spillerne at se indad?

​Og ledelsen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #110 af madrid2000
​Som sagt dårligste trup i 20 år.

Lunin det lort skulle være gået ud til bolden. Bangebuks. Elendig målmand. 

Det var lort på lort. Især Vinicious. Fuck af med dig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

6 måneder 2 uger siden #111 af Lars1991
​Det kunne være man skulle have brugt Ceballos after all ;)

Ellers måske bare have støttet Xabi i sit projekt. Men sådan skulle det ikke være, så lad os da smide sæsonen ud i skraldespanden i stedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, Siempre fiel

6 måneder 2 uger siden #112 af NickyMad
Nu skal Arbeloa også lige have tid til at implementere cojones taktikken, og lige selv huske dem næste gang.

Når det er sagt, så er det ikke Arbeloas skyld. Den falder tilbage ledelsen og jeg er kun glad for de bliver udstillet i den grad.
Jeg gætter på der venter en ny gensidig opsigelse til juni.

Det er fandeme ærgeligt med Xabi, han kom lige for tidligt, vi skulle have været andre trænere igennem for at det var tydeligt hvor problemerne ligger. Så kunne han måske have fået den rette opbakning.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Siempre fiel, Dragam, longwind

6 måneder 2 uger siden #113 af Ramos4
Er det bare mig eller stod Arbeloa der bare?

Jeg så ham på intet tidspunkt give instrukser eller opildne spillerne.

Han var som en mannequin i en for lang frakke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 2 uger siden #114 af elle44
Vi skal sidde klar med en god skål popkorn på lørdag når spillerne løber på banen.

Jeg ville ærligt talt lyve hvis jeg sagde jeg ikke glædede mig. Synd det er kommet så vidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Siempre fiel, Dragam, Ramos4

6 måneder 2 uger siden #115 af Ramos4

elle44 post=192081 skrev: Vi skal sidde klar med en god skål popkorn på lørdag når spillerne løber på banen.

Jeg ville ærligt talt lyve hvis jeg sagde jeg ikke glædede mig. Synd det er kommet så vidt.

​Lige før man burde booke en billet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Madrid777

6 måneder 2 uger siden #116 af Madrid777

asp3200 post=192072 skrev: ​Dejligt vi ryger ud. Så kan selv Perez nok se hvad der er galt. 

Glæder mig til næste sæson når vi endelig kan købe korrekt ind og forhåbentlig sælge vini med flere.

Pinlig trup og ledelse. 

​Men det sker jo vitterligt ikke. Det er nu 4 transfervinduer siden Kroos forlod os. Vi har stadig ikke hentet en midtbanespiller der er bare tæt på at besidde kontrollerende egenskaber. 
Det er nu gud ved hvor mange sæsoner siden vores 9'er Benzema smuttede. Det hul har vi heller ikke fået lukket. I stedet for har vi spillet med 3 venstrekanter i snart to år. Halvdelen af vores forsvar er bogstaveligt talt fodboldinvalide, men vi nægter. VI NÆGTER at købe spillere i januar. "FORudi Dettt gør Vi IKKKEeeee i rEaL MadRid". 
Det er pinligt at træde ude foran en dør som Real Madrid fan for tiden. Sjældent har jeg set så meget frem til en pibekoncert på Bernabeu som den der venter på lørdag. De skal simpelthen blæses ud fra første fløjt af for at sende et signal om at det her bare ikke er godt nok. Det hverken vil eller kan vi acceptere i verdens største klub. Indstillingen falder tilbage på spillerne, men ledelsen står med det største ansvar for det her rod. Det er desværre hvad der sker når man lukker øjnene og stædigt holder fast i at truppen er god nok. Det er den ikke. Det er tæt på den værste trup, hvis ikke den værste trup i snart 20 år. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, El Siete, Cristiano7, Dragam

6 måneder 2 uger siden #117 af -#7-
Mallorca - Real Madrid 2-1 26. februar 2006. 

Albacete - Real Madrid 3-2 14. januar 2026. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam, Ramos4

6 måneder 2 uger siden #118 af Ramos4
Der er masser af kvalitet i truppen - den er bare dårligt sammensat.

Det nytter ikke noget at have 3 verdensklasse venstrefløje, hvis man ingen playmaker har eller ingen højrefløj har.

Det er så VILDT at Florentino stadig laver de samme fodfejl som for 25 år siden. Jøsses.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Siempre fiel, Dragam

6 måneder 2 uger siden #119 af Real HWL
​Alonso må være lettet over han ikke skal stå i spidsen for den her flok talentløse snot unger med egoer så store som verdensstjerner. Føj for en ulækker spillertrup. 

6 måneder 2 uger siden #120 af Hamid8210
Spillerne bør blive ristet og rystet på lørdag. Og det gælder samtlige spillere. Glæder mig helt
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum