Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Og at GG er en gave.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er korrekt husket.longwind post=192036 skrev:
Er det korrekt husket, at du generelt har kritiseret midtbanen for manglende kontrol denne sæson? Må indrømme, at jeg simpelthen ikke er enig i, at det er problemet. Vi har jo ubesværet fået bolden op omkring modstanderen felt i dag. Derfra er det sgu angrebet der skal tage over, og de har ikke vist en skid i dag. Det er der problemet ligger når vi, som oftest, møder hold, der står lavt. imoNachoFernández post=192030 skrev:
Jeg var spændt på ham og jeg synes at han har spillet en helt igennem elendig kamp. Vi har 0 kontrol haft blandt andet fordi han som 6'er har gemt sig. Han har det svært når der er mere end 5 meter til nærmeste modtager. Der er lidt i hans vendinger at han tør beholde bolden, men at skabe et flow kan han ikke, men det er måske også for meget at forlange i en debut.longwind post=192023 skrev: Hvis man skal sige noget positivt, så synes jeg faktisk Cestero har set presresistent ud, og han er god til at vende spillet. Han skal nok få en karriere, selvom det ikke bliver i Real Madrid
2. halvleg har det været fint, men det var forfærdeligt i første halvleg. Enig i, at angrebet har svigtet mere end Cestero og han har helt sikkert også været mere fremtrædende i 2. halvleg. Han er med til at koste et mål, men jeg synes det er positivt at han tør vende op i banen. I min verden er han slet ikke klar endnu, men det er også helt fair.
Og det kan lyde som jordens værste undskyldning men han møder faktisk et hold der er bedre end hvad han møder hver weekend
Ja nosser... havde jeg ikke lange nosser i forvejen, så har jeg det ihvertfald efter at se real madrid spille...longwind post=192045 skrev: Nosser?!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ik mindst i eget felt 😆😆Realex post=192050 skrev: Golzalo. Han kan fandme heade til en bold.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
100% på at problemet ligger hos ledelsen som har sammensat denne trup og ikke købt nødvendige forstærkninger.elle44 post=192052 skrev: Sikke en splittelse her på forummet. Jeg håber da vi i det mindste alle kan se at problemerne ligger på ledelsen og ikke trænerne.
Og at GG er en gave.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Reddet!Cristiano7 post=192047 skrev: Glad for at det var Gonzalo der scorede. Jeg kan godt lide den dreng.
Men 2x15 minutter med den lorte fodbold holder jeg ikke ud til.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
først går han ikke ud i den og derefter ej ej ej jeg ku græde så dårligt målmandsspil det er
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.