Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #133 af Bismo
Vini er tonedøv
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #134 af Ramos4

Bismo post=192351 skrev: Vini er tonedøv

​Han magter ikke at se ud over egen næse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #135 af mohbar

Cristiano7 post=192348 skrev:

mohbar post=192347 skrev: ​ok nu forstår jeg bedre..vini fåe fuld spilletid fordi han ikke spiller på tirsdag (ønsketænkning)

​Tror det er 100% sikkert, at han starter ind alle kampe og får den forlængelse. Perez boy. 

​enig så kan han lave de homeruns han er så hod til efterhånden.

Arda MoM klart fortjent

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #136 af Ramos4
For Vini handler ALTING om Vini.

Går direkte i omklædningen, hvis han bliver skiftet ud.
Går direkte i omklædningen, hvis der bliver piftet af ham.
Flipper ud på træneren og giver ikke en undskyldning.
Kan som 3. anfører i klubben ikke sætte sig op til at give træneren et skriv med på vejen, på vej ud af døren.

Fuck ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Cristiano7, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #137 af El Siete
​Så ud til Vinicius igen gik direkte ud, mens resten blev inde og takkede publikum osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #138 af Matamoro
Real Madrid vandt 2-0. Genopbygningen er i gang. Hala Madrid!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #139 af Lars1991

Madrid777 post=192349 skrev:

Lars1991 post=192343 skrev: ​Dejligt at se alt tilliden til Castilla spillerne! Hvis Ceballos og Alaba er foran i køen, så der sgu langt til spilletid :D

​Jeg må indrømme jeg synes det er helt på sin plads ikke at sende et par uprøvede Castila spillere ind på det her ekstremt fjendtlige Bernabeu. De skal nok få deres chancer under Arbeloa, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men i dag er det på sin rette plads at det er de prøvede spillere der skal sendes i ilden. 


Samme tid har de jo vist at de ikke er fjendtlige overfor alle. Både Gonzalo, Asencio, Arda og Franco blev støttet. Men lad os se, jeg tvivler lidt på at finder plads til dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #140 af El Siete
​Godkendt kamp, men heller ikke mere end det. Første skridt ud af mange, for at vinde tilliden tilbage fra fansene. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #141 af mohbar
​forhåbentlig har vini forstået beskeden og vælger ikke at forlænge med selvom Perez med sikkerhed har en kontrakt klar som han vil stå og vifte for næsen af ham. 

Vini er blevet det rene gift for holdet og også bevist han SKAL ud asap. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #142 af Ramos4
Vini suger al tempo ud af kampe.

Franco og Güler viser hvordan man spiller med tempo og hurtige berøringer og pasninger.

Jude skal også til at slippe bolden meget hurtigere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #143 af MR 800M84571C
​Forfærdelig 1. halvleg, godkendt efter pausen; med lidt mere tur i den havde vi scoret to-tre mål mere.
Vi kan intet mod lave blokke, som vores 'etablerede spil' og 'taktik' er 'opbygget' i disse år - og når vi så tilmed ikke vil have GG i feltet som hovedstødstrussel, men på kanten, er vi endnu nemmere at lukke ned for.
Efter pausen kommer der så to spillere ind, der kan afslutte nogenlunde kompetent udefra, og lokke et forsvar en smule frem, og Güler spillede en flot halvleg.
Også rart at se, at Courtois for én gangs skyld var arbejdsløs.
Det er dog alt sammen på en meget billig baggrund, og fornemmelsen... Den er ikke blevet bedre, og jeg er SÅ træt af, at man ikke stolede på Xabi-projektet og tog de nødvendige (i stedet for de nemmeste) beslutninger...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #144 af mohbar
​vini gjorde nok klogt i ikke at blive og takke fansne. En af de få kloge beslutninger han tager 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum