Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #157 af -#7-
​Der florerer en video af Arbeloa som går forbi CL pokalerne op til dagens kamp, men lige stopper op og beundrer dem for kameraets skyld. Hvor mange gange har manden ikke set de pokaler inden i dag? Men der skal da lige høstes lidt billige PR-point. Det er så useriøst at jeg får lyst til at kaste op. 

Klubben er rådnet op indefra over de sidste 3 år. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #158 af El Siete

Cristiano7 post=192374 skrev: Passer det virkeligt at Arbeloa har sagt følgende om Vinicius på pressemødet efter kampen?

🚨 Alvaro Arbeloa: "I demand all Real Madrid players to give Vini Jr the ball a lot more, to give him a lot more opportunities.

He's one of the best players on the planet."

🚨 Alvaro Arbeloa: "The plan with Vini Jr is to give him a lot more balls in the the next games, and give him a bigger platform to perform.

We will help him get back to his best."

🚨 Alvaro Arbeloa: "Vini perfectly represents what Real Madrid is about.

Zero fear, constantly asks for the ball, strong character, defends Real Madrid with his life.

What he has achieved at this club, not a lot of people have done."

Planen er åbenbart= Resten af sæsonen bruges til at tage omsorg for Vini, pleje ham og få ham tilbage til hans bedste på bekostning af holdet og de andre spillere der er bedre end ham pt…

Arbeloa og Perez synker så lavt. Tror ikke det der udtalelser gør forholdet mellem Vini og fansene bedre. 

Vinicus har spillet mere lort end verdensklasse i 1.5 år nu.

​​Det er jo for så vidt fint ifht. at pumpe noget selvtillid ind i Vinicius, han har jo vist hvad han er i stand til og er overordnet set en klassespiller. Men det virker en anelse bizart at belønne 1,5 års lavt niveau og dårlig adfærd med at gøre ham centrum for Arbeloas projekt. Det kan sagtens ende med at give bagslag for Arbeloa, hvis Vinicius fortsætter med samme niveau og attitude. Lige nu satser han alt på ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #159 af mohbar
​næste kamp bør der ikke herske tvivl om at 10'er rollen skal gives til Guler og så skal Jude spille 8'er rollen som han gjorde så godt i Dortmund.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #160 af NachoFernández
​Kan slet ikke kende Arbeloa. Det føles så falsk. Og sådan ser jeg ham ikke 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #161 af Cristiano7

El Siete post=192377 skrev:

Cristiano7 post=192374 skrev: Passer det virkeligt at Arbeloa har sagt følgende om Vinicius på pressemødet efter kampen?

🚨 Alvaro Arbeloa: "I demand all Real Madrid players to give Vini Jr the ball a lot more, to give him a lot more opportunities.

He's one of the best players on the planet."

🚨 Alvaro Arbeloa: "The plan with Vini Jr is to give him a lot more balls in the the next games, and give him a bigger platform to perform.

We will help him get back to his best."

🚨 Alvaro Arbeloa: "Vini perfectly represents what Real Madrid is about.

Zero fear, constantly asks for the ball, strong character, defends Real Madrid with his life.

What he has achieved at this club, not a lot of people have done."

Planen er åbenbart= Resten af sæsonen bruges til at tage omsorg for Vini, pleje ham og få ham tilbage til hans bedste på bekostning af holdet og de andre spillere der er bedre end ham pt…

Arbeloa og Perez synker så lavt. Tror ikke det der udtalelser gør forholdet mellem Vini og fansene bedre. 

Vinicus har spillet mere lort end verdensklasse i 1.5 år nu.

​​Det er jo for så vidt fint ifht. at pumpe noget selvtillid ind i Vinicius, han har jo vist hvad han er i stand til og er overordnet set en klassespiller. Men det virker en anelse bizart at belønne 1,5 års lavt niveau og dårlig adfærd med at gøre ham centrum for Arbeloas projekt. Det kan sagtens ende med at give bagslag for Arbeloa, hvis Vinicius fortsætter med samme niveau og attitude. Lige nu satser han alt på ham.

​Enig! Hvis Vini havde et formdyk på nogle uger, så var det forståeligt. Det er blevet alt for ynkeligt nu. En skilmisse til sommer ville være sundest for Real og Vinicius. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #162 af Matamoro
Inden det stikker helt af herinde.

Journalist :Pitada centrada en Vinicius... ¿Le daría algún consejo?

Arbeloa: Lo único que voy a hacer es sacar al mejor Vinicius. Voy a hacer que sus compañeros lo busquen. Representa muy bien al Madrid, encara, se atreve, destaca. Estoy orgulloso de ser su entrenador. Nos va a dar muchos títulos, como ya lo ha hecho.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #163 af Ramos4

mohbar post=192378 skrev: ​næste kamp bør der ikke herske tvivl om at 10'er rollen skal gives til Guler og så skal Jude spille 8'er rollen som han gjorde så godt i Dortmund.

​Hvis nu man havde en ledelse med en strategi, så kunne vi snildt få det til at gå op.

Jeg synes ikke Jude er genial som 8'er. Jeg synes de begge to er bedst som 10'er.
Og der ligger problemet. Vi har to rigtige gode 10'ere, men ingen gode 8'ere.

Vi har tre stjerne venstrekanter, men ingen centralt eller til højre.

Güler kan sagtens blive "båret" af holdet defensivt, som Ozil blev det. Men det kræver at holdet er sat op til det.

Mange ting kan lade sig gøre. 4-4-2, 4-3-3, diamant - ikke diamant. Det kræver blot at man har en form for strategi og køber ind derefter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #164 af longwind
Hvis træneren og ledelsen seriøst holder fast på at Vini leverer og har madridismo, så har kejseren da virkelig intet tøj på længere. Man bliver så træt...

Jeg ved godt at det er at skyde lavt, men det minder jo om når man hører Trump og hans administration udtale sig. Man føler sig ikke forpligtet til at forholde sig til fakta, man ignorerer folkets ønsker, og man skyder hele tiden skylden videre på nogle andre.

Dertil kan man så lægge det angivelige forsøg på at undertrykke publikums ytringsfrihed.

Der er noget helt helt galt i klubben for tiden
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #165 af Ramos4
Forhåbentlig er det bare et forsøg på at redde sæsonen og så sætter man sig ned og kigger kritisk på truppen til sommer.

A fools hope..

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #166 af NachoFernández

Ramos4 post=192382 skrev:

mohbar post=192378 skrev: ​næste kamp bør der ikke herske tvivl om at 10'er rollen skal gives til Guler og så skal Jude spille 8'er rollen som han gjorde så godt i Dortmund.

​Hvis nu man havde en ledelse med en strategi, så kunne vi snildt få det til at gå op.

Jeg synes ikke Jude er genial som 8'er. Jeg synes de begge to er bedst som 10'er.
Og der ligger problemet. Vi har to rigtige gode 10'ere, men ingen gode 8'ere.

Vi har tre stjerne venstrekanter, men ingen centralt eller til højre.

Güler kan sagtens blive "båret" af holdet defensivt, som Ozil blev det. Men det kræver at holdet er sat op til det.

Mange ting kan lade sig gøre. 4-4-2, 4-3-3, diamant - ikke diamant. Det kræver blot at man har en form for strategi og køber ind derefter.

​Hvis nu Alonso havde fået lov til at gøre sin ting, så havde han snildt fået det til at fungere. I starten pakkede vi sommetider Güler ind som en af de to forreste dengang vi pressede højt. Det gav mening fordi han er god på den første linje og så synes jeg at er god til at deltage i genpresset. I Alonsos 3-4-3 kunne der snildt have været rum til at arbejde med Güler og Jude som de to 10'ere og så have to 6'ere bag dem i opbygningen. Vi så lidt af tegningerne i USA i sommers og de første kampe. Jeg husker bla at Trent trådte ind og væk fra bagkæden helt i starten. Der var så mange muligheder hvis ikke Vinicius og co havde smadret det hele. 

Jeg synes nemlig ikke at Güler er så skidt defensivt at det er en Øzil situation men hvis du lægger ham som en af de to eneste centrale midtbanespillere, så er det klart at han taber terræn. Han skal ikke dække de rum, for der er han ikke god nok. Og det bør ikke være diskvalificerende, for der er ret mange kreative spillere som ikke evner det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, ElMadrid, Ramos92:48

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #167 af Fondo_Sur

NachoFernández post=192379 skrev: ​Kan slet ikke kende Arbeloa. Det føles så falsk. Og sådan ser jeg ham ikke 

​Raúl ligner at være den person, du måske tænkte at Arbeloa var. Derfor var det ikke ham der blev ansat, men en nikkedukke som Arbeloa. Håber han også bliver piftet af til næste kamp, efter hans tåbelige udtalelser i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, schreiber77, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum