Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #145 af Ramos4

mohbar post=192363 skrev: ​vini gjorde nok klogt i ikke at blive og takke fansne. En af de få kloge beslutninger han tager 

​Men klapper ironisk af dem, efter endnu en mislykket soloaktion, hvor der så blev piftet af ham.

Genialt. Han er genial.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #146 af -#7-
​For at være en person som poster billeder af Kobe og LeBron, og generelt gerne vil anses  på samme måde, så er Vinicius godt nok bemærkelsesværdigt tyndhudet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #147 af Dragam
Nå, kan se resultatet endte fint. Men det ændrer ikke på kritik punkterne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #148 af Ramos4

Dragam post=192366 skrev: Nå, kan se resultatet endte fint. Men det ændrer ikke på kritik punkterne.

​Ikke et eneste mål fra åbent spil. Hjemme mod nummer 19.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #149 af Ramos4
Og så er der Camavinga.

Hold så kæft.

Kunne dårligt tæmme bolden.

Det bliver vist aldrig til noget med ham. Vi kan ikke satse på at bygge noget op omkring ham. Ud til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #150 af El Siete

Ramos4 post=192368 skrev: Og så er der Camavinga.

Hold så kæft.

Kunne dårligt tæmme bolden.

Det bliver vist aldrig til noget med ham. Vi kan ikke satse på at bygge noget op omkring ham. Ud til sommer.

​Fin spiller til bredden synes jeg. Så hellere skille sig af med Ceballos og hente en playmaker.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #151 af Matamoro

Dragam post=192366 skrev: Nå, kan se resultatet endte fint. Men det ændrer ikke på kritik punkterne.

​Nej, det er klart 😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #152 af elle44
Cama brokker sig aldrig og har et godt topniveau. Der er andre jeg ville skille mig af med før ham. Men altså, truppen mangler jo efter teorien meget lidt før den godt kan fungere. Det kræver vel bare en spiller i hver række af den rette type.

Dermed ikke sagt jeg er optimistisk, den luksus har klubben koldblodigt taget fra mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #153 af El Siete
​Arbeloa: "Folk der buher Florentino Perez elsker ikke Real Madrid." Det næste er vel at alle der buher Vinicius ikke elsker klubben. Hvorfor er de så sarte, acceptér det nu bare og kom videre.  

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, elle44, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #154 af Ramos4
Sæsonkortholderne hos Grada Fans (dem bag målet) fik at vide, at hvis de buhede eller piftede, så ville de blive identificeret og miste deres sæsonkort.

Man fattes ord...

Diktatur.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #155 af Cristiano7
Passer det virkeligt at Arbeloa har sagt følgende om Vinicius på pressemødet efter kampen?

🚨 Alvaro Arbeloa: "I demand all Real Madrid players to give Vini Jr the ball a lot more, to give him a lot more opportunities.

He's one of the best players on the planet."

🚨 Alvaro Arbeloa: "The plan with Vini Jr is to give him a lot more balls in the the next games, and give him a bigger platform to perform.

We will help him get back to his best."

🚨 Alvaro Arbeloa: "Vini perfectly represents what Real Madrid is about.

Zero fear, constantly asks for the ball, strong character, defends Real Madrid with his life.

What he has achieved at this club, not a lot of people have done."

Planen er åbenbart= Resten af sæsonen bruges til at tage omsorg for Vini, pleje ham og få ham tilbage til hans bedste på bekostning af holdet og de andre spillere der er bedre end ham pt…

Arbeloa og Perez synker så lavt. Tror ikke det der udtalelser gør forholdet mellem Vini og fansene bedre. 

Vinicus har spillet mere lort end verdensklasse i 1.5 år nu.

Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #156 af Bismo
Arbeloas strategi: gør Vini glad ved at give ham masser af balls.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum