Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

6 måneder 3 uger siden #73 af Ramos4
Spillerne må have en idé om at de er så gode, at de ikke behøver at træne presspil, opbygningsspil eller andet.

Deres egoer er ude af kontrol.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #74 af Real HWL

Ramos4 post=192287 skrev:

Dragam post=192285 skrev: Er der hvor jeg ikke rigtig orker at se kampene længere... lidt ala 18/19 sæsonen...

​Vi vinder intet denne sæson.

Det er kun for dramaet jeg har tændt i dag. En af de mest skelsættende dage i moderne tid.

Men fremover vil jeg nok også finde noget andet at lave, hvis Arbeloa fortsætter med at være en dørmåtte.

Jeg kan anbefale skiskydning ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 måneder 3 uger siden #75 af Bismo

Madrid777 post=192272 skrev: De er blottet for selvtillid. Fuldstændig. Det er simpelthen så krampagtigt at se på. Camavinga fx, det er jo en spiller der bare ikke kan stå imod på det her niveau som det kræver i Real Madrid. Jeg tror bare ikke på at han en dag bliver styrmand på den midtbane. Psyken er sku også vigtig at have med i det her game. Der havde spillere som Ronaldo, Benz og Ramos en anden robusthed.

​Det er på tide at give op på de evighedstalenter vi har i truppen. Indse at de aldrig kommer til at indfri de forventninger, vi har til dem. Cama er et godt eksempel. Tchou-Cama-Valverde er en massiv nedgradering sammenlignet med, hvad vi har haft tidligere. 

Vi er desværre derhen, at vi allerede nu har brug for en ny oprydning. Overgangen til den "nye æra" er blevet tabt på gulvet af en uintelligent ledelse. 
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Madrid777

6 måneder 3 uger siden #76 af mohbar

Dragam post=192285 skrev: Er der hvor jeg ikke rigtig orker at se kampene længere... lidt ala 18/19 sæsonen...

​samme her. Men trods alt en nydelse med det dejlige symfoniorkester der sker på tribunerne. En lettelse

6 måneder 3 uger siden #77 af NachoFernández

Lars1991 post=192279 skrev: ​Vores bedste hold lige nu, med skaderne in mente, er enten i en 5-3-2 eller 4-4-2 efter min mening. Mbappe skal ikke ude på kanten, men spille i et 2 mands-angreb med GG, lidt ligesom Benzema og Ronaldo gjorde de sidste par sæsoner, hvor Ronaldo kom væk fra kanten.

Mbappe - Gonzalo
                 Arda
       Bellingham-Camavinga
Carreras                         Valverde
    Huijsen-Asencio-Tchouameni

eller

Mbappe - Gonzalo

Cama-Bellingham-Tchouameni-Franco

Carreas-Huijsen-Asencio-Valverde

Eller evt Cama ud, Bellingham som venstre midt, og Arda som CM.  

​Det ligner endda noget som passer til Alonso :D 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 måneder 3 uger siden #78 af Bismo

​jeg tunede kun ind lige inden pausen for at opleve pibekoncerten. I de få minutter, jeg så, holdte jeg med Levante. Ekstremt skuffet over hvordan sæsonen er gået. Hader ledelsen og spillerne lige nu. 

6 måneder 3 uger siden #79 af Hamid8210
Dejligt at der ryger nogen på bænken!

6 måneder 3 uger siden #80 af Hamid8210
Pisse synd at Gonzalo ryger ud

6 måneder 3 uger siden #81 af Ramos4
Gonzalo med hattrick sidst han var på Bernabéu. Nå, ud med ham.

Grande Arbeloa.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 3 uger siden #82 af Hamid8210
Hujisen er godt en fraud af dimensioner. DAMN så dårlig

6 måneder 3 uger siden #83 af Madrid777
Hvor er det bare vildt at man tager Gonzalo ud. Synes det siger alt om at det ikke er præstationerne på banen på det her hold der tæller. Alt er som det plejer.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 måneder 3 uger siden #84 af mohbar

Hamid8210 post=192300 skrev: Hujisen er godt en fraud af dimensioner. DAMN så dårlig

​han virker ret nervøs

Leveret af Kunena Forum