Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det virker til at udskiftningerne nu foregår efter hierakiet. Det giver bare en så dårlig smag, hvis fx Vini spiller lort en kamp men skiftes aldrig ud.mohbar post=192797 skrev:
pas. Men med den udskiftningstendens der er pt. Tror jeg meget snart der kommwr splittelse i truppen.Taxii89 post=192794 skrev: Var det udskiftningen Güler brokkede sig over på vej ud?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er jo den mest logiske indskiftning.
Huijsen, Tchouameni og Gonzalo er ikke på banen. Hvem er det man slår dødboldene efter?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Præcis.. og det er jo svært at klandre dem. En trup blive jo ikke harmonisk af at frede alle stjernerne.mohbar post=192797 skrev:
pas. Men med den udskiftningstendens der er pt. Tror jeg meget snart der kommwr splittelse i truppen.Taxii89 post=192794 skrev: Var det udskiftningen Güler brokkede sig over på vej ud?
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
På et eller andet tidspunkt er der nok nogle der begynder at tænke at nogle spillere er komplet fredet ligegyldigt hvordan de præsterer (Vini i hvert fald) og ALDRIG kommer til at blive skiftet ud af marionetdukken Arbeloa - og så begynder utilfredsheden nok at kunne mærkes. Det håber jeg sker! Nogle har bare ufattelig negativ indflydelse på en gruppedynamik - især når der fattes ledere og spillere med pondus - og derfor kan en som Vini desværre forgifte det hele. Det er bare uendeligt svært at elske det her holdmohbar post=192797 skrev:
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det må Arbeloa med hans grande cojones jo vise os...Matamoro post=192805 skrev: Nu bliver det morsomt. Da Vinicius brokkede sig over en udskiftning var det respektløst udover alle grænser. Hvordan vil man forholde sig til Gulers brok? 😂
Synes du de håndterede deres utilfredshed på samme måde?Matamoro post=192805 skrev: Nu bliver det morsomt. Da Vinicius brokkede sig over en udskiftning var det respektløst udover alle grænser. Hvordan vil man forholde sig til Gulers brok? 😂
Barca skulle spille to ekstra kampe. Men fml, vi er tilgrine
- Cristiano7
- Platin bruger
-