Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp

6 måneder 1 time siden #73 af Ramos4
Jeg plejede at være irriteret over at Elkjær altid siger, at vi er et hold af individualister. For det synes jeg ikke altid har passet. Men nu er det sgu svært at sige noget til det..

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 time siden #74 af Lars1991

elle44 post=192744 skrev:

Lars1991 post=192737 skrev: ​En ting folk lidt glemmer! Vi ved jo at det ikke er særlig sjovt for et par spillere at se meget video, have taktiske møder, skulle løbe meget i kampene, være disciplineret og så videre. Det jo ikke fedt, forståeligt nok. Og det altså heller ikke særlig sjovt at spille når det regner så meget :( Ved ikke om i har prøvet at gå rundt i helt gennemblødte shorts og t-shirts, men man vil altså bare helst gerne hjem og have et varmt bad! 

​Jeg troede simpelthen aldrig jeg skulle se dig være så negativ, du plejede at være den positive bærende bjælke. 

Det siger næsten mere om hvor dybt vi er faldet end selve spillet på banen. 

Haha jeg kan godt være ret kontrær, og synes tit negativiteten herinde er overdrevet, og det går jeg så lidt imod.

Men må bare indrømme fyringen af Xabi broke me. For mig var han "frelseren", starten på det nye Real Madrid og den nye æra. Og derudover en rigtig Real Madrid legende, selvom han egentlig ikke havde sååå lang en karriere i klubben, var/er hans personlighed bare den del af madrismoen som jeg elsker. Lidt hen af Raul som stadig er min all time favorit. Så det gør ondt at se hvordan nogen spillere behandlede og modsatte sig ham.

6 måneder 1 time siden #75 af mohbar
​jude med latterligt boldtab som fører til mål. Fedt

6 måneder 1 time siden #76 af Realex
​Jeg afskyr det her Real Madrid hold. Kærligheden til klubben består, men kærligheden er væk til holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Raul7-2880, Bismo, Siempre fiel, elle44, Fondo_Sur, Madrid777

6 måneder 1 time siden #77 af Cristiano7
"Arbeloa's main ideas are for us to have fun, to be comfortable on and off the ball, and to enjoy our football," Alvaro Carreras said in his press conference for the Champions League game against Benfica.

Carlo-ball vol.2.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Siempre fiel, Ramos4

6 måneder 1 time siden #78 af -#7-
​Spændende at se hvem den næste efter Arbeloa bliver. Normalt ville man jo nok sige Raúl, men det er jo ingen hemmelighed hvad vores kære præsident synes om ham, så sådan bliver det vel næppe. 

DC19

6 måneder 1 time siden #79 af Bismo
Det bedste, der kan ske for os, er at vi får en rædselsfuld sæson, som tvinger ledelsen til at træffe nogle hårde beslutninger. Jeg sagde præcis det samme sidste år.

Der skal åbenbart en serie af ydmygelser til. Den indkommende træner skal have så meget leverage som overhovedet muligt. Xabi havde nul.

De skal være lige så desperate som da de ansatte Mou og gav ham komplet kontrol. 
Sidste redigering: 6 måneder 1 time siden ved Bismo.

6 måneder 1 time siden #80 af Hamid8210
Når tænker lige en pibekoncert igen næste uge er på plads
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 måneder 1 time siden #81 af mohbar
​nå. Mon vi skal gafle Mourinho. Han virker til kun noget med at skabe hold og systemer

6 måneder 1 time siden #82 af elle44
Glæder mig til at se statistikken med Arbeloa forbedringer efter den her kamp, hvis man sammenligne 3 kampe med 30 kan vel også sammenligne 4 :)
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 time siden #83 af Hamid8210
Vi ender sikkert udenfor top 8

6 måneder 1 time siden #84 af mohbar
​arda får lov til at gå længere op og pludselig sker der en del.
Sidste redigering: 6 måneder 1 time siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum