Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp

6 måneder 1 time siden #145 af Ramos4
Rygtet går på, at fangevogterne i Guantanamo er ved at sammensætte VHS-bånd med Albacete-kampen og denne kamp.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 time siden #146 af Fondo_Sur

elle44 post=192823 skrev: Tror jeg ikke, den mod Levante var historisk. Men den næste bliver også god.

Vent og se :D  
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 måneder 1 time siden #147 af NachoFernández

6 måneder 1 time siden #148 af elle44

Ramos4 post=192826 skrev: Rygtet går på, at fangevogterne i Guantanamo er ved at sammensætte VHS-bånd med Albacete-kampen og denne kamp.

​Den værste form for tortur, det er der ingen der fortjener. 

6 måneder 1 time siden #149 af mohbar
​stort stort tillykke til Mourinho og Benfica.  Og hold da kæft hvor er Real elendige og det er TOTALT selvforskyldt!! I real er klubben ikke hellig men det er nogle af spillerne åbenbart
Sidste redigering: 6 måneder 1 time siden ved mohbar.

6 måneder 1 time siden #150 af -#7-
​Fucking.. Jeg kan ikke mere mand, selv målmænd scorer mod os nu.. 

DC19

6 måneder 1 time siden #151 af Realex
​De skal pibes hele vejen ud af Kastilien. Sikke en samling overbetalte og møgforkælede pattebørn. 

6 måneder 1 time siden #152 af Hamid8210
Hahaha elsker Mourinho så det helt okay
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Dragam

6 måneder 1 time siden #153 af Ramos4
Glæder mig til at høre Arbeloa rose Vini til skyerne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, NickyMad

6 måneder 1 time siden #154 af Siempre fiel

Fondo_Sur post=192815 skrev:

Matamoro post=192805 skrev: Nu bliver det morsomt. Da Vinicius brokkede sig over en udskiftning var det respektløst udover alle grænser. Hvordan vil man forholde sig til Gulers brok? 😂

​Det var trods alt slet ikke af samme karakter. Men nu op med debattere din position på livet løs. Güler viste lige noget grimt, og håber han bliver piftet fuldkommen til næste hjemmekamp pga. den handling.

​På en mindre stor scene og ikke i en Clasico på hjemmebane - og Arda går endda bag målet udenfor banen. Et mindre navn og ikke en af anførerne og de største stjerner. Det her er i en kamp hvor folk forståeligt er frustrerede over at vi er ved at tabe en vigtig kamp. Hele situationen er ikke så konfrontatorisk og potentielt ydmygende for træneren. Så - imo stor forskel. Når det så er sagt, så er det da helt fair at synes at det er dårlig stil at brokke sig ved udskiftninger - det er da i hvert fald helt sikkert ikke et sundhedstegn. Men klubben har jo vist at den belønner den adfærd, så man kan jo ikke klandre Arda for at gøre det 😆
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 måneder 1 time siden #155 af Dragam
Hold kæft et shitshow...

Uden sammenligning det dårligste real madrid hold jeg har set, i de 30 år jeg har fulgt klubben...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 måneder 1 time siden #156 af Real HWL
​Vi er til grin i hele Europa. Jeg har aldrig været så flov over at være Real Madrid fan. Den mest elendige og forkælede trup jeg nogensinde har set i min tid som Real fan.
Sidste redigering: 6 måneder 1 time siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum