Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp

6 måneder 2 timer siden #193 af Real HWL

Realex post=192865 skrev: ​Jeg håber at man i Spanien er ligeså rasende og forargede over dette hold, og det ikke kun er i dette forum. 

Umiddelbart tænker jeg at man endnu engang er ved at pisse i bukserne af grin i Catalonien over det her Madrid hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 timer siden #194 af NickyMad

Ramos4 post=192871 skrev:

-#7- post=192864 skrev:

Ramos4 post=192861 skrev: Går vi videre fra Play-offs skal vi møde City eller Sporting. My God.

Magter ikke det samme år efter år. Ikke mere City.

​Heldigvis kan man så sige at vi ikke går videre. 

​En udebanetur til Bodø Glimt ville være smukt på sin vis. Spillerne ville gide 0% at spille i kulden og på det lille lortestadion.
Ny Albacete incomming.

​Omvendt giver det mulighed for at score mange mål, og så kan klubben og de 2 fans herinde igen starte narrativet om hvor fantastisk Arbeloa er.

6 måneder 2 timer siden #195 af Dragam

NickyMad post=192869 skrev:

Real HWL post=192860 skrev:

Dragam post=192855 skrev: Ærligt, så kan jeg godt frygte, at vi er på vej til at blive manchester united 2.0

Det er vi da 100 procent blevet allerede. Det blev vi da Perez fyrede Xabi og gav magten til spillerne. Her er resultatet. Vi står med en trup fyldt med forkælede møgunger og en træner der ikke kan en skid. Vi er seriøst på røven.

​Det var den samme præsident der sendte CR7 videre i sin tid, og ikke gad finde sig i noget pis fra Ramos. Helt rigtigt i min bog.
Nu er den bedste præsident nogensinde bare blevet senil. Det kan være Vini selv siger nej tak til forlængelsen, fordi han bliver træt af at blive buhet, men alene det løser intet.

​DET er da incitament så det vil noget, at buhe af Vinicius !

Vil sige, at det ville kunne løse en del, at vi kunne smide mbappe ud på venstre, og garcia på toppen.

6 måneder 2 timer siden #196 af longwind

Madridista02 post=192870 skrev: Hov hov hov alle sammen. Nu må I lige falde til ro. Vi har altså lige læst en god artikel her på Madridistas omhandlende Arbeloas arbejde der tydeligt kan mærkes! Og det er endda målt på, hold nu fast, FIRE kampe, hvor Arbeloa har stået i spidsen for Real.
"Álvaro Arbeloas Real Madrid er for alvor begyndt at fungere. Det er opsigtsvækkende, hvor markant holdets udtryk har ændret sig på blot fire kampe(...)" og "Resultaterne taler deres tydelige sprog: 12 mål scoret i fire kampe og blot fire lukket ind." Vi skal ikke være bekymret. Arbeloa har jo gjort det godt i mod Levante der ligger til nedrykning og to ringe modstandere i Villarreal og Monaco. Så røg vi selvfølgelig lige ud til Albacete der ligger og kæmper med vores 2. Hold. Men det gør ikke noget, fordi Arbeloas arbejde kan tydeligt mærkes.

​Spillerne kan da tydeligt mærke Arbeloas arbejde. Nu har de ikke ømme baglår efter træning længere og større kognitivt overskud fordi de ikke bliver belemret med "taktik" og "koncepter"
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Bismo

6 måneder 2 timer siden #197 af -#7-

Ramos4 post=192871 skrev:

-#7- post=192864 skrev:

Ramos4 post=192861 skrev: Går vi videre fra Play-offs skal vi møde City eller Sporting. My God.

Magter ikke det samme år efter år. Ikke mere City.

​Heldigvis kan man så sige at vi ikke går videre. 

​En udebanetur til Bodø Glimt ville være smukt på sin vis. Spillerne ville gide 0% at spille i kulden og på det lille lortestadion.
Ny Albacete incomming.

​Kunstgræsset i det nordlige Norge har godt nok taget mange hold på sengen i nyere tid, mon ikke også det nuværende Real Madrid falder i den fælde. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 måneder 2 timer siden #198 af Ramos4
Barcelona - 5th

➖ Real Madrid - 9th
➖ Atletico Madrid - 14th

❌ Athletic - 29th
❌ Villarreal - 35th

Pinligt, Spanien.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 2 timer siden #199 af elle44
Det er ekstremt underholdende at læse den her kamptråd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo

6 måneder 2 timer siden #200 af NickyMad

Ramos4 post=192873 skrev:

Dragam post=192855 skrev: Ærligt, så kan jeg godt frygte, at vi er på vej til at blive manchester united 2.0

Det er vi da 100 procent blevet allerede. Det blev vi da Perez fyrede Xabi og gav magten til spillerne. Her er resultatet. Vi står med en trup fyldt med forkælede møgunger og en træner der ikke kan en skid. Vi er seriøst på røven.

​Det var den samme præsident der sendte CR7 videre i sin tid, og ikke gad finde sig i noget pis fra Ramos. Helt rigtigt i min bog.
Nu er den bedste præsident nogensinde bare blevet senil. Det kan være Vini selv siger nej tak til forlængelsen, fordi han bliver træt af at blive buhet, men alene det løser intet.

​Perez er hård når det kommer til kontrakter og økonomi.
Han er meget blød over for sine stjerner i forhold til at få chance på chance og ikke lide nogen last. Det er ikke noget nyt.

Han vil jo for fanden gerne forlænge med Vini. Det eneste der skiller dem er kroner og øre.

​Tjo, men Ramos gav sig jo til sidst, men det var så for sent. Når man af princip årsager ikke vil finde sig i det med en af sine største legender, så går man lige lovligt langt for en spiller der spiller så meget hard ball med forhandlingerne. Jeg holder fast i han er blevet for gammel og kan ikke tænke klart længere..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 2 timer siden #201 af Kasillas
​Vil Florentino Perez overleve hvis sæsonen ender uden La Liga eller Champions League?

En ting er at være titelløs i sæsonen udelukkende fordi "rivaler var bedre". Noget andet er, at det er selvforskyldt med fyring af Alonso og fordi man kan se at spillerne er forkælede eller har magt på bekostning af kollektivitet.

Baseret på den måde det er blevet håndtaget på med fyring af den populære Alonso, tror jeg faktisk det er en reel mulighed for at Florentino Perez trækker sig i sommer. Måske før hvis man på Bernabeu vifter med hvid klæde massivt.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

6 måneder 2 timer siden #202 af Ramos4
En normal træner i en normal trup ville have beholdt Gülers fod på banen og sat boksangriberen Gonzalo ind.

Begge sluttede kampen ude.

Det er helt sort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 måneder 2 timer siden #203 af Dragam

​Hvis vi ikke får ryddet op til sommer, så vil jeg også mene vi er ved at være der - men united er jo trods alt det største shitshow i fodbold historien.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 måneder 2 timer siden #204 af Dragam

NickyMad post=192882 skrev:

Ramos4 post=192873 skrev:

​Perez er hård når det kommer til kontrakter og økonomi.
Han er meget blød over for sine stjerner i forhold til at få chance på chance og ikke lide nogen last. Det er ikke noget nyt.

Han vil jo for fanden gerne forlænge med Vini. Det eneste der skiller dem er kroner og øre.

​Tjo, men Ramos gav sig jo til sidst, men det var så for sent. Når man af princip årsager ikke vil finde sig i det med en af sine største legender, så går man lige lovligt langt for en spiller der spiller så meget hard ball med forhandlingerne. Jeg holder fast i han er blevet for gammel og kan ikke tænke klart længere..

​Eller måske bare er blevet sentimental på sine ældre dage.

Leveret af Kunena Forum