Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp

6 måneder 2 timer siden #37 af Siempre fiel
​Gal mand, vi ku ha været bagud 5-1 😆😆😆

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 timer siden #38 af Real HWL

-#7- post=192716 skrev: ​Mourinho er igang med at totalt udklassere Arbeloa taktisk. Hvilket selvfølgelig ikke kræver meget når der ikke eksisterer en taktik. 

Giv spillerne lidt mere frihed. Det er jo synd for dem de skal følge en taktik hvor man skal løbe og kæmpe for at vinde bolden tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Fondo_Sur, Ramos4

6 måneder 2 timer siden #39 af mohbar
​Otamendi har og vil altid være et usympatisk svin. Men det skrevet så skal Tchou ikke have sine hænder ud på den.måde.

Ja og så røg Arbeloa effekten efter 3 kampe og vi er tilbage hvor vi startede post Classico aka Vinicius der bitchede over at blive udskiftet. Hvad nu ??
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madridista02

6 måneder 2 timer siden #40 af elle44
Det lige før jeg er begyndt at “hate watch” mit eget hold. Simpelthen for pinligt det er kommet så vidt.

Min eneste tanke når de fucker up er at de selv er uden om det…
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo

6 måneder 2 timer siden #41 af Ramos4
Forestil jer at være ung spiller og skulle finde fodfæste på et hold fuldstændig uden system eller sammenhæng.

Det er jo umuligt. Der er ingen etablerede spillere at læne sig opad - fordi de sejler sgu lige så meget og de spiller alle sammen deres eget spil.

Alting er momenter og situationer. Alting forsøges løst i nuet. Alting er en ny spilsituation og så forsøger man at improvisere en løsning.

Laver man kun rondo'er til træning eller hvad? De kunne lige så godt undlade at træne fælles, for der er ingen sammenhæng eller forståelse på holdet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 2 timer siden #42 af Ramos4
Forlæng med Vini hurtigst muligt.

Giv spillerne mere frihed.

Vi må have Solari ind og hvis det ikke fungerer så Raúl.

Ellers er det tilbage til Ancelotti for 3. gang.

Perez har styr på det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, elle44, Fondo_Sur

6 måneder 2 timer siden #43 af Hamid8210
Arda skal seriøs tage sig sammen og tage noget ansvar

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 2 timer siden #44 af Madridista02
Det er VIRKELIG et tyndt straffespark, men det er fandeme fuldt fortjent at vi bliver straffet for vores elendige spil i første halvleg. Nu har de 45 minutter til at gå ud og vise noget helt andet. Det har godt nok været jammerligt at se på. Jeg sad og smilte for mig selv da Tchouameni begik straffespark, fordi det bare er så grinagtigt det hele der foregår. Man kan ikke andet end at grine, fordi det er så langt ude. Det hele sejler fuldstændig, der er ingen rød tråd, både på banen men også uden for banen. Jeg er godt nok spændt på at se hvordan det hele ender, ikke bare idag men hele sæsonen generelt. Jeg synes det er bekymrende. Den her taktik med at hente unge talenter er rigtig fin, men jeg tror det vi ser nu, er resultatet af ikke at hente erfarne spillere ind. Det nytter ikke at bygge et hold op omkring unge uforløste spillere, der skal være ledere på holdet der tager ansvar, korrigerer og ... Ja.. leder de unger spillere. Det her svarer lidt til at sætte en 2.klasse til at styre dansk undervisningen uden en lærer til stede.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 6 måneder 2 timer siden ved Madridista02.

6 måneder 2 timer siden #45 af Raul7-2880

elle44 post=192721 skrev: Det lige før jeg er begyndt at “hate watch” mit eget hold. Simpelthen for pinligt det er kommet så vidt.

​Enig 
Ser FCK kampen nu.

6 måneder 2 timer siden #46 af Bismo

Ramos4 post=192713 skrev: Vores unge spillere kommer jo aldrig videre i deres udvikling, når de bliver smidt ind i den her kønsløse, ego-drevne, dovne, kontrabold. Det er jo klart, at mange af dem kommer til at sejle rundt.

​Unge spillere har brug for struktur og vejledning. Lige præcis det, som vi ikke har, og som Xabi forsøgte at indføre. Det burde ikke være nogen overraskelse, at spillere som Cama, Tchou osv er gået i stå i deres udvikling, og at Vini endnu har massive mangler i sit spil. 

Det er fint, hvis man vælger ikke at være en klub, der udvikler unge talenter, men så skal man også lade være at bygge hele sit projekt omkring dem og kun investere i spillere fra øverste hylde! I stedet er vi endt et sted midt imellem og fået det værste fra begge verdener 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Ramos4

6 måneder 2 timer siden #47 af Lars1991

elle44 post=192721 skrev: Det lige før jeg er begyndt at “hate watch” mit eget hold. Simpelthen for pinligt det er kommet så vidt.

Haha same. Jeg håber altid de spiller godt, men når de så ikke gør, ja så håber jeg sgu også de får som fortjent. 14 skud og en xG på 2.42 imod på 45 minutter, det sgu alligevel imponerende. Vi har selv en xG på 0.35....
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44, Ramos4

6 måneder 2 timer siden #48 af mohbar
​fet ihvertfald ryfeligt at 3-4 stykker ofte spiller for sig selv Vini, Franco, Jude vælger at gå selv 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum