Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp
Det er fandme sørgeligt at være vidne til det her hold.
Men Arbeloa viser vel nogle nosser nu og laver drastiske ændringer i pausen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og for ikke at nævne: se analyser og videoklip. Det er simpelthen for meget arbejde. Så heller spille struggle bold mod den ene bundprop efter den anden.Real HWL post=192719 skrev:
-#7- post=192716 skrev: Mourinho er igang med at totalt udklassere Arbeloa taktisk. Hvilket selvfølgelig ikke kræver meget når der ikke eksisterer en taktik.
Giv spillerne lidt mere frihed. Det er jo synd for dem de skal følge en taktik hvor man skal løbe og kæmpe for at vinde bolden tilbage.
DC19
jeg har intet tilovers for det her hold. Og jeg var der under de mørkeste dage efter Galacticos. Er brændt ud.elle44 post=192721 skrev: Det lige før jeg er begyndt at “hate watch” mit eget hold. Simpelthen for pinligt det er kommet så vidt.
Min eneste tanke når de fucker up er at de selv er uden om det…
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det ser dog ikke så godt ud, mildest talt :) har svært ved at se holdet høvle mål ind, når det ikke er Kairat Allmighty og Olympiakos.
enig men det er et problem at han står for dybt nede. Han skal være længere fremme så han kan bidrage i angrebspillet. det må han tydeligvis ikke fordi der r andre spillere der der har flere stjerner på skuldreneHamid8210 post=192724 skrev: Arda skal seriøs tage sig sammen og tage noget ansvar
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Remontada undervejs. Kampen ender 2-4 til Real!!! Vamonooossss
Vini stepper up
Jeg savner Pepe :(