Optakt: Real Madrid-Benfica, Champions League, Play off, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
200 IQ.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tror det er et misforstået forsøg på at piske holdet fremad. Han vil gerne være Ramos, han har bare ikke niveauet. Men han er uhyre brugbar som trupspiller, da han generelt er kompetent. Sådan en (langt) dårligere NachoFondo_Sur post=193760 skrev: Der var noget usædvanligt ved, at Asencio startede så godt på holdet. Han var fuldstændig upåvirket og spillede som en veteran. Der tegner efterhånden et billede, at han nok bare var dumdristig, for hold da op hvor laver han mange dumme ting. Hjernedødt gult kort.
Men overordnet set har han været vores bedste midterforsvarer i denne season.Fondo_Sur post=193760 skrev: Der var noget usædvanligt ved, at Asencio startede så godt på holdet. Han var fuldstændig upåvirket og spillede som en veteran. Der tegner efterhånden et billede, at han nok bare var dumdristig, for hold da op hvor laver han mange dumme ting. Hjernedødt gult kort.
-#7- post=193757 skrev:
Det er også det meget af min modløshed bunder i. Jeg er næsten 100% sikker på at Vinicius bliver forlænget, Perez kommer aldrig til at sluge den kamel at skulle sælge en verdensstjerne på bare 25-26 år. Og så kommer det aldrig til at løse sig på banen, om det så var Guardiola og Alex Ferguson der stod på sidelinjen. Og apropos træner, så er jeg også næsten helt sikker på at man fortsætter med Arbeloa, fordi han både er den nemme løsning, men også fordi han ikke gør nogen i ledelsen fortræd.Ramos4 post=193755 skrev:
Det skræmmende er at vi har en ret god trup. Mange stjerner. I 2019 vidste man i det mindste at vi var i en overgangsperiode.-#7- post=193751 skrev: Det er sgu en spøjs ting det her med at være fan. Jeg kan vitterligt ikke huske hvornår jeg har følt mig decideret underholdt i to kampe i træk når jeg har set Real Madrid. Tværtimod kan jeg så sagtens huske hvor uhørt frustreret jeg har været de sidste efterhånden rigtig mange måneder.
Alligevel tuner jeg ind uge efter uge, kamp efter kamp. Og hver eneste gang sidder jeg sammen med jer herinde og brokker mig over de samme ting om og om igen. Det er ustruktureret skolegårdsfodbold. Vinicius er en klaphat at se på, og spiller snart sagt flere dårlige kampe end gode. Forsvaret sejler som sædvanlig. Midtbanen har samme tekniske evner som Ferland Mendy.
Jeg har været fan siden slut 90erne, og jeg kan faktisk ikke huske at have været så modløs, siden 2003-2005 perioden hvor Perez i den grad havde skidt i nælderne ved at fyre den ene træner efter den anden, og købe den ene prestige-spiller efter den anden, spilsystem be damned. Men den slags kunne han jo naturligvis ikke finde på at gøre igen, vel?
Vi er stuck med Vini og Mbappé og Jude i laaang tid. Hvis det ikke løser sig på banen, så er vi fucked. I lang tid.
Jeg kan ærligt sige at jeg tror vi kigger ind i minimum 3-4 år før der reelt sker noget revolutionerende i Real Madrid.
Der sker først noget revolutionerende med Real Madrid når Perez går på pension. Indtil da må vi nyde det her hold, fyldt med spillere der vil løbe solen sort og forkæle os fans med underholdene fodbold.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det må også være svært at finde løsninger til et hold der nægter at presse som en enhed.NachoFernández post=193767 skrev: Det er som om Arbeloa har set på Youtube, at 4-4-2 er ret sejt at dække op i i 2026 og så har han sagt til dem at de bare stiller sig sådan og venter på at de andre er færdige med at spille angreb. Det er absurd at man kan tage en beslutning om at stille sig ned på egen halvdel og så får modstanderen den ene gode mulighed efter den anden
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvordan vil du ellers være komfortabel uden bolden?NachoFernández post=193767 skrev: Det er som om Arbeloa har set på Youtube, at 4-4-2 er ret sejt at dække op i i 2026 og så har han sagt til dem at de bare stiller sig sådan og venter på at de andre er færdige med at spille angreb. Det er absurd at man kan tage en beslutning om at stille sig ned på egen halvdel og så får modstanderen den ene gode mulighed efter den anden
Han er den eneste, der har holdt sig skadesfri. Den ros skal han have. Men niveaumæssigt har det bare været tættere på Vallejo end på Nacho.DeLaRed post=193765 skrev:
Men overordnet set har han været vores bedste midterforsvarer i denne season.Fondo_Sur post=193760 skrev: Der var noget usædvanligt ved, at Asencio startede så godt på holdet. Han var fuldstændig upåvirket og spillede som en veteran. Der tegner efterhånden et billede, at han nok bare var dumdristig, for hold da op hvor laver han mange dumme ting. Hjernedødt gult kort.
Trent med endnu et sideskift lige i fødderne på en Benfica spiller :D :D :DDeLaRed post=193762 skrev: Trent med endnu et falleret indlæg…Jesus Christ!!!