Optakt: Real Madrid-Benfica, Champions League, Play off, 2. kamp

6 måneder 2 uger siden #97 af Ramos4
Arbeloa praktiserede ellers højt pres hos Castilla, som jeg forstår det.

Gad vide hvorfor han har droppet den filosofi på 1. holdet?...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #98 af El Siete
​Om vi trækker Sporting eller City (det bliver helt sikkert dem) er ligemeget, denne trup er i store problemer og har været det de sidste to sæsoner, og under 3 trænere. Før det var spillet også svingende, men vi havde trods alt exceptionelle og rutinerede individualister som rygrad i holdet, mens vi lige nu står med en flok der tror de er bedre individuelt og som hold, end de er. Ironisk nok er det en trup der skriger på fast struktur, men ak. 

Ligeledes tror jeg heller ikke det hjælper at holdet ryger ud af CL, ledelsen har kørt denne strategi i mange år, både på træner- og spillerfronter, hvor gode tilbud i markedet og marketing, prioriteres højere end trupsammensætning. 

Vi er videre i CL og det er selvfølgelig godt, men som andre har været inde på, det er et svært hold at holde af. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

6 måneder 2 uger siden #99 af Ramos4
At have Bellingham, Mbappé og Vini og stadig gå to sæsoner uden reelle trofæer, og samtidig spille forfærdeligt - det er en kæmpe skuffelse.

Men ledelsen lader til at tage tingene meget roligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 2 uger siden #100 af Estadio Santiago Bernabéu

-#7- post=193734 skrev:

Hamid8210 post=193729 skrev: Absurd dårlig stemning - sker der. Det brænder før kampen udenfor stadion - men når kampen er i gang så kan man høre udeholdet fans mere

​Man vil nok aldrig indrømme det, men jeg tror faktisk også at man i Madrid havde håbet at Prestianni havde fået lov til at spille den her kamp, så man virkelig kunne give ham og resten af Benfica svar på tiltale på Bernabeu. 

Og det skulle ikke undre mig hvis det ikke er UEFA’s skumle bagtanke? Hvordan kan vi gøre ondt på Superliga og Perez selvom vi udadtil er blevet godt venner igen?

6 måneder 2 uger siden #101 af NachoFernández

Ramos4 post=193809 skrev: Arbeloa praktiserede ellers højt pres hos Castilla, som jeg forstår det.

Gad vide hvorfor han har droppet den filosofi på 1. holdet?...

​Der sker bare noget når ideer skal implementeres på det her hold. Eller der sker absolut ingenting. Vi havde jo lige nogle kampe i starten, hvor vi pressede fra feltkanten og kørte den ene midtbanespiller med op og accepterede at vores stoppere skulle stå mand-mand dernede. Noget som virkelig fik det bedste frem i Asencio og tildels Hujsen. Men det er klart at det er sværere at gøre det på den måde med Rudiger som dog ikke er helt off, men især Alaba får alt for store rum at dække i. Så spørgsmålet er om de her rotationer i bagkæden har gjort det sværere eller om vi bare er over honeymoon fasen hvor de nye ideer lige kunne få et par kampe at leve på. 

6 måneder 2 uger siden #102 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=193782 skrev:

MR skrev: ​Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt billederne af Arbeloa på sidelinjen er live, eller bare et still.
Det ser ikke ud som om, han foretager sig noget som helst, selvom der nærmest ikke er noget, der fungerer på banen...
Hænderne i lommen og et forpint udtryk i ansigtet - ikke ulig det, jeg selv sidder med... 🫤

​Xabi stod konstant og dirigerede spillerne. Hvor de skulle være i presset osv.
Men det her er da federe.

Damn :(
Savner virkelig Alonso

6 måneder 2 uger siden #103 af elle44
Måske er taktikken at blive gode venner med spillerne inden man beder dem om at arbejde. Cojones.

Leveret af Kunena Forum