Optakt: Real Madrid-Benfica, Champions League, Play off, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Men hvor føles det underligt, at man ikke er oppe og køre over sådan en scoring. Den der begejstring for holdet er forsvundet fra min side af.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
Det er jo (endnu) en forfærdelig fodboldkamp vi er vidne til i dagRealex post=193787 skrev: Flot afslutning af Vinicius.
Men hvor føles det underligt, at man ikke er oppe og køre over sådan en scoring. Den der begejstring for holdet er forsvundet fra min side af.
Vores midtbane mangler kreativitet og evnen til at holde på bolden. Men der bør være plads til Fede, trods alt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=193782 skrev:
Xabi stod konstant og dirigerede spillerne. Hvor de skulle være i presset osv.MR 800M84571C post=193781 skrev: Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt billederne af Arbeloa på sidelinjen er live, eller bare et still.
Det ser ikke ud som om, han foretager sig noget som helst, selvom der nærmest ikke er noget, der fungerer på banen...
Hænderne i lommen og et forpint udtryk i ansigtet - ikke ulig det, jeg selv sidder med... 🫤
Men det her er da federe.
Tror Arbeloa også helst vil være komfortabel på trænerbænken ;)
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Det synes jeg også det kunne være for nogle år siden, men der kunne man sagtens vælte hele lortet i glæde. Jeg synes også at der er sket noget som gør at jeg ikke kan trække mit selv op til at juble eller vise en eller anden form for glædelongwind post=193790 skrev:
Det er jo (endnu) en forfærdelig fodboldkamp vi er vidne til i dagRealex post=193787 skrev: Flot afslutning af Vinicius.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Han smed den mod Albacette og så har vi næsten ikke set ham siden :DHamid8210 post=193792 skrev: Hvem er ham Arbeloa kalder den bedste midtbanespiller i Spanien? Er det ham der er skiftet ind