Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

1 uge 1 dag siden #145 af Siempre fiel

Matamoro post=194012 skrev: Thiago: Ham her bliver en kæmpestjerne på midtbanen. En motor som Valverde og en ro som Modric.

Ja jeg ku nærmest ik se om det var Pirlo, Pedri eller Pitarch der var med i dag 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #146 af Real HWL

Hamid8210 post=193967 skrev: Vi havde en rekord god sæson, slår Barca 2-1 efter en flot kamp, så fucker Vini. Og siden den dag er det gået med

Og af den grund vil jeg hade Vini indtil han skrider ad helveds til!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 1 dag siden #147 af Real HWL

elle44 post=193993 skrev: Nå, men kan vi få Alonso tilbage?

Desværre nej, han kræver at spillerne spiller hans system. Det var jo lidt for hårdt for prinsesserne.

Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Real HWL.

1 uge 1 dag siden #148 af Bismo
Godt jeg ikke så det lort. Ser måske City men kun for at se dem blive ydmyget. Hader det her hold lige nu.

1 uge 1 dag siden #149 af El Siete
​Xabi Alonso: 34 kampe - 24 - 4 - 6
Vundne kampe: 70,6%
Tabte: 17,6%

Alvaro Arbeloa: 12 kampe - 8 - 0 - 4
Vundne kampe: 66,7%
Tabte: 33,3%

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved El Siete.

1 uge 1 dag siden #150 af El Siete

Ramos4 post=194025 skrev: Vi står og falder med om Vini kan sætte 3-4 mand.

Det er så fucking pinligt som noget kan være. Og hverken Vini eller holdet har nogen idé om, hvad de skal gøre de kampe hvor det ikke lige kører for brasilianeren.

Er det Real Madrid eller Sunday League?!

Når Mbappé så kommer tilbage, så handler alting om ham igen.
Møgforkælede spillere, med ufattelig lav Fodbold IQ, der tror alting handler om dem og som bliver enablet af klubben.

Suk.

​​Brokker sig til dommeren, til Getafe-spillerne, til hjemmepublikummet og er oppe at skændes med Nyom efter slutfløjtet. Altså det er bare ikke kønt at se på, det er ikke RM værdigt og det er generelt bare pinligt. Og det gælder egentlig for alle spillerne, de spiller så ringe og der er så meget drama omkring holdet konstant. Virkelig drænende for ens lyst til at se og følge holdet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

1 uge 1 dag siden #151 af Ramos4
Det er vildt, at ledelsen stadig ikke kan se at de her pattebørn har brug for en træner.
Og at ledelsen er nødt til at bakke op om selvsamme træner.

På vej mod to skandalesæsoner i træk og Perez er forundret over at fansene buher.

Han agerer som om vi ikke spiller pinlig fodbold hver eneste uge. Forstår ikke at ambitionerne spillemæssigt kan være SÅ lave i verdens største fodboldklub.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 1 dag siden #152 af madrid2000
​For første gang nogensinde besluttede jeg igår bevidst, at det ikke var værd, at ødelægge søvnen pga. dette Real Madrid hold. Havde jeg holdt mig vågn, så havde det været endnu 90 minutter, hvor man havde været frustreret og irriteret. 

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Bismo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 1 dag siden #153 af Madridista02

Ramos4 post=194040 skrev: Det er vildt, at ledelsen stadig ikke kan se at de her pattebørn har brug for en træner.
Og at ledelsen er nødt til at bakke op om selvsamme træner.

På vej mod to skandalesæsoner i træk og Perez er forundret over at fansene buher.

Han agerer som om vi ikke spiller pinlig fodbold hver eneste uge. Forstår ikke at ambitionerne spillemæssigt kan være SÅ lave i verdens største fodboldklub.

​Der er brug for en Xabi Alonso type træner men næsten endnu vigtigere, så er der brug for ledere på banen. Det var ikke nogen der bare minder om pt. Vini er 3. Anfører i klubben og det fortæller egentlig meget godt hvilken situation vi står i. Fra Ramos, Pepe, Casillas, Kroos, Modric, Ronaldo, Benzema til det her. Det er trist.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

1 uge 1 dag siden #154 af Ramos4
Jeg var allerede nervøs for det i sommers. Med Benzema, Kroos, Modric, Nacho væk så er der meget få kulturbærere tilbage.

Og de unge spillere, der burde træde frem nu, Vini, Valverde osv. de falder helt igennem. På ingen måde ledere.

Vinicius opfører sig som et pattebarn og vil hverken undskylde til sin træner eller ønske ham farvel. Valverde har en kone, der bruger SoMe til at fortælle verden han ikke skal spille højreback.

Fucking hell.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

1 uge 1 dag siden #155 af Figo-10
Hvor havde jeg bare været mere rolig omkring det her, hvis Alonso stadig var træner.

Der er SÅ lang vej og det jo ikke løst til sommer. Ledelsen har valgt spillernes parti desværre. Ingen koncepttræner kan få den flok primadonnaer til at løfte sig. Helt vildt vi har så mange untouchables på holdet: Tchou, Valverde, Jude, Vini og Mbappe, hvor alle reelt skulle være "touchables".

Og sommerens store signing. Slotterbeck. Jeg har ikke set ham meget, men nu så jeg tilfældigvis Dortmund Bayern i weekenden og hold da helt kæft han sejlede rundt. Han fik Upamecano til at se godt ud. Han scorede et konge mål, men skulle have været vist ud minutter inden og var ellers skyld i et Bayern mål. Vildt hvis vi tænker han er vores frelser.

Og Arbeloa bliver længst frem til sommer. Det kan der heldigvis ikke være tvivl om.

Real Madrid. Selvdistruktion på højeste niveau disse år. På og uden for banen.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 uge 1 dag siden #156 af Hamid8210
Kombineret alt dette med et Barca hold der har kæmpet med økonomien, stadionbygning, Nageria skandalen, et hold der på papiret er dårligere end vores, men alligevel foran 4 point og ikke så kaotiske tilstande som vores

Leveret af Kunena Forum