Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

3 måneder 3 uger siden #61 af MR 800M84571C
​Er det bare mig, eller står er dommerne begyndt at stå mere og mere i vejen i de seneste par år?
Jeg synes, det efterhånden er helt absurd så tit en dommer bliver overrasket over en aflevering eller står i vejen for en spillers mulighed for at se/modtage/bryde bolden.
Det KAN selvfølgelig også bare være fordi, vi i de seneste år har taget flere og flere absurde beslutninger og spillet flere og flere tåbelige afleveringer... 🙄

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #62 af DeLaRed

KWE post=193940 skrev: ​Tror at TAA er den dårligste forsvarsspiller jeg har set i den hvide trøje..

​Kategorien hedder “VALLEJO” ;)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #63 af Ramos4
Dommeren giver et gult kort for en tackling HAN IKKE SÅ.

Den er liiidt lakrids.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #64 af Lars1991
​Det må da være den værste dommer-sekevens i sæsonen. Misser to frispark til Real (og ingen gule kort), men giver så Tchouameni gult kort for en 100% ren takling. Grinagtigt
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #65 af Ramos4
Ja lad os få et straffe, så det kan redde os :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #66 af MR 800M84571C

MR 800M84571C post=193950 skrev: ​Er det bare mig, eller står er dommerne begyndt at stå mere og mere i vejen i de seneste par år?
Jeg synes, det efterhånden er helt absurd så tit en dommer bliver overrasket over en aflevering eller står i vejen for en spillers mulighed for at se/modtage/bryde bolden.
Det KAN selvfølgelig også bare være fordi, vi i de seneste år har taget flere og flere absurde beslutninger og spillet flere og flere tåbelige afleveringer... 🙄

​Selv fjerdedommeren formår simpelthen at stå i vejen... 😑

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #67 af DeLaRed
Rodrygo og Mastantuono på banen fremfor Brahim…kan godt forstå hvis han langsomt kigger efter en ny klub…minut fir minut er han den af de 3 spillere med bedste slutprodukt i denne season, men han skal konstant se dårligere spillere være foran ham i køen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #68 af Ramos4
Spillerne glider stadig rundt.

Man kan godt se, at fodbold kun er en sekundær interesse for Perez efter koncerter og skøjteløb.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #69 af Hamid8210
Den her sæson er færdig. Spørgsmålet er hvem der ryger ud af holdet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 3 uger siden #70 af Madridista02
Hvorfor header huijsen ikke den ind?? Magen til uduelig spiller skal man lede længe efter. Den er helt gal man.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 3 uger siden #71 af Madridista02

Hamid8210 post=193958 skrev: Den her sæson er færdig. Spørgsmålet er hvem der ryger ud af holdet

​Arbeloa. Ikke andre. Vini forlænges og bliver anfører 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 3 uger siden #72 af Madridista02

DeLaRed post=193956 skrev: Rodrygo og Mastantuono på banen fremfor Brahim…kan godt forstå hvis han langsomt kigger efter en ny klub…minut fir minut er han den af de 3 spillere med bedste slutprodukt i denne season, men han skal konstant se dårligere spillere være foran ham i køen!

​Stop nu med at nævne Brahim hele tiden. Han er elendig og spiller som nat og dag.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum