Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

1 måned 1 uge siden #157 af NachoFernández
Det er allerede blevet hverdag igen og vi præsterer nu dårligere end under Alonso. Ikke at det er overraskende og man må håbe at det er noget som man forstår i ledelsen. ​

Jeg kan heller ikke forestille mig at det her aggressive show hvor de får røde kort for brok og dumheder konstant eller hvor man råber og brokker sig til fansene er noget de forbinder med Real Madrid. For ikke at tale om at AL magi inde på banen er helt forsvundet. 

Der SKAL rulle hoveder for der skal ryddes op og klubben skal geares til en træner som kommer med et system der matcher en retning som klubben er nødt til at sætte. 

Jeg kan ikke se det lykkes med de spillere som vi har nu. Og så må det koste både Vinicius og Mbappe hvis man ikke givet en fuck for logoet og den retning som klubben tegner. Valverde skaber sig via omveje og bør også hænge i en tynd tråd. Jude skal bevise at han vil det. 

Det må og skal være nye tider og det er okay at det tager et år eller to at bygge op. Den her deroute ala United med ligeglade spillere som hæver hyren og hygger sig skal slutte hurtigst muligt og det kræver hoveder 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #158 af NachoFernández
​Situationen med Rudiger synes jeg personligt også viser den totale ligegyldighed overfor holdet og klubben. Han er mega sur over at Rico filmer i den anden ende og få minutter senere i en fuldkommen kontrolleret situation må Güler nærmest springe for livet mens Rudiger farer direkte ned med knæet i hovedet på ham. Güler kan bare lunte hen og tage bolden. 

Men Rudiger risikerede gerne et rødt kort for at smadre modstanderen fuldkommen. Han er heldig og vel også lidt dygtig at han får det til at se en smule tilfældigt ud men den kunne snildt være fortolket anderledes og have kostet en billet - og så havde vi været endnu mere presset 

I øvrigt var han voldsomt ukoncentreret og laver flere hjernedøde clearinger lige ud i midten til en Getafe spiller. En af dem resulterede i et mål. Han burde være en leder men kan ikke selv bevare fokus 

1 måned 1 uge siden #159 af Ramos4

NachoFernández post=194046 skrev: Det er allerede blevet hverdag igen og vi præsterer nu dårligere end under Alonso. Ikke at det er overraskende og man må håbe at det er noget som man forstår i ledelsen. ​

Jeg kan heller ikke forestille mig at det her aggressive show hvor de får røde kort for brok og dumheder konstant eller hvor man råber og brokker sig til fansene er noget de forbinder med Real Madrid. For ikke at tale om at AL magi inde på banen er helt forsvundet. 

Der SKAL rulle hoveder for der skal ryddes op og klubben skal geares til en træner som kommer med et system der matcher en retning som klubben er nødt til at sætte. 

Jeg kan ikke se det lykkes med de spillere som vi har nu. Og så må det koste både Vinicius og Mbappe hvis man ikke givet en fuck for logoet og den retning som klubben tegner. Valverde skaber sig via omveje og bør også hænge i en tynd tråd. Jude skal bevise at han vil det. 

Det må og skal være nye tider og det er okay at det tager et år eller to at bygge op. Den her deroute ala United med ligeglade spillere som hæver hyren og hygger sig skal slutte hurtigst muligt og det kræver hoveder 

​Alonso havde endda fået rykket holdet ret langt på en ikke-eksisterende pre-season. Vi har skudt os selv tilbage til start nu.

Man bør hente Klopp og rent faktisk give ham nøglerne. Løsningen er simpel på papiret, men Perez vil ikke afgive så meget som 1% magt. Det er jo HANS elskede Madrid og han ved altid bedst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 måned 1 uge siden #160 af Bismo
Tror vi går en virkelig mørk tid i møde desværre. Kan ikke se, hvordan det her skulle rettes op. Arbeloa bliver fyret og vi får en ny svagpisser af en træner, som bare skal "skabe magi" og god stemning. Tror ikke de fatter alvoren af det her i ledelsesgangene. Så længe penge bliver ved med at rulle ind, så ser alt jo fint ud på papiret. Kan ikke se dem vende på en tallerken og lige pludseligt gå efter en koncept træner+ give ham mandat til at rydde op i truppen. Det eneste håb er, at vi får en historisk katastrofal sæson og selv der er det ikke garanteret, at de vil handle på det. Husk på, hvad der skulle til for at Mou kom til og fik kontrol: flere fiasko sæsoner i træk og ydmygelser mod et historisk godt Barca. Der kommer ikke til se ske de store forandringer. 
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 1 uge siden #161 af Ramos4
Med de spillere vi trods alt har, troede jeg virkelig ikke det kunne blive værre end sidste sæson. Og sidste sæson var skrækkelig.

Men vi spiller fandme næsten værre. Vi mangler kun afklapsninger mod City og Barca før alt er som sidste år.

Rock bottom igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 1 uge siden #162 af Ramos4
Man er jo nok også nødt til at sende en lille undskyldning til Ancelotti for alle de grimme ting man har sagt.

Vi vidste ikke hvad han dealede med. Han udførte mirakler i virkeligheden.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Figo-10

1 måned 1 uge siden #163 af NachoFernández

Ramos4 post=194054 skrev:

NachoFernández post=194046 skrev: Det er allerede blevet hverdag igen og vi præsterer nu dårligere end under Alonso. Ikke at det er overraskende og man må håbe at det er noget som man forstår i ledelsen. ​

​Alonso havde endda fået rykket holdet ret langt på en ikke-eksisterende pre-season. Vi har skudt os selv tilbage til start nu.

Man bør hente Klopp og rent faktisk give ham nøglerne. Løsningen er simpel på papiret, men Perez vil ikke afgive så meget som 1% magt. Det er jo HANS elskede Madrid og han ved altid bedst.

​Og det gør det endnu mere deprimerende, at vi faktisk havde en træner der gjorde og sagde alle de rigtige ting. Jeg tror ikke at der er nogen fodboldkyndige der er i tvivl om at det kunne være blevet et afgørende moment og et historisk retningsskift på alle positive måder, hvis der havde været opbakning til ham. 

Leveret af Kunena Forum