Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MR 800M84571C
- Ekspert bruger
-
Han har været god, men dét var lige kækt nok!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Det er reelt ligegyldigt hvem ellers - han er ganske enkelt den dårligste skytte jeg husker at ha set. Han har INGEN evne til at sætte bolden hvor han vil. Hans afslutningsteknik er simpelthen så horribel. Men Arbeloa kommer til at sige at han er den bedste ever!! Men lad da enhver anden sparke - Valverde, Trent, Güler - simpelthen bare enhver andenMadrid1998 post=194370 skrev: Hvem skulle ellers sparke udover Vini. Resten er ligeså dårlig, eller uprøvede. Jeg tror kun det var Rediger/Trent jeg har set sparke et godt straffespark.
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
Han har været tæt på scoring 2 gange og så har han lavet et gigantisk løbe arbejde, og stærk i det hurtige pasnings spil.mohbar post=194389 skrev: stor anerkendelse til Brahim for en brandindsats!!
Donde está la biblioteca?
Ramos4 post=194392 skrev: Ros til Arbeloa for at stole på de unge.
Helt sikkert, men det heller ikke fordi der er masser af alternativer.
Vi skal også passe på med hvilke forventninger man stiller en man i hans alder på et hold der ikke fungerer.Ramos4 post=194384 skrev: Gülers arbejdsindsats kan der ikke sættes noget på.
Men han er ikke god nok i de små rum. Han er nem at presse fordi han er så étbenet og ikke kan drible eller vende sig ud af problemer.
Der er sket meget i fodboldens udvikling, men som 21 årig løb Modric rundt i Zagreb og Kroos i Leverkusen.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.