Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde

2 måneder 3 uger siden #157 af elle44
Jeg tror ikke Mbappe er på badeferie, men jeg tror han gav op på sæsonen for et stykke tid siden, og nu er hans eneste fokus VM, tror han har svært ved at give sig fuldt ud resten af sæsonen, i hvert fald i ligaen.

Jeg synes Mbappe virker som kold og kalkuleret, en spiller som kun spiller for sig selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #158 af Dragam

elle44 post=194996 skrev: Jeg tror ikke Mbappe er på badeferie, men jeg tror han gav op på sæsonen for et stykke tid siden, og nu er hans eneste fokus VM, tror han har svært ved at give sig fuldt ud resten af sæsonen, i hvert fald i ligaen.

Jeg synes Mbappe virker som kold og kalkuleret, en spiller som kun spiller for sig selv.

​Jep, lidt cristiano vibes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 måneder 3 uger siden #159 af NachoFernández
​Formentlig sidste gang at Carvajal startet over Trent men det gav selvfølgelig mere mening at det var pga disciplin. Meget flot indhop af Trent begge veje. Lad os håbe det fortsætter 

Synd for Carvajal men han er helt off i nærmest alt :(

2 måneder 3 uger siden #160 af Ramos4
Det er krævende at spille back.

Manden er 34. Lad os håbe han kan få en flot send-off i sidste hjemmekamp.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 3 uger siden #161 af Fondo_Sur
Carvajal må være manden med de fleste næsten-straffespark begået i historien. Det er også et talent, ligesom da Casemiro aldrig fik rødt, og ligesom Vini der aldrig har spillet sin back i overlap.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 3 uger siden #162 af Dragam

Ramos4 post=194999 skrev: Det er krævende at spille back.

Manden er 34. Lad os håbe han kan få en flot send-off i sidste hjemmekamp.

​Enig, han skal have en flot afsked, inden hans kontrakt udløber denne sommer.

2 måneder 3 uger siden #163 af Ramos4
Ros til:

Vinicius. Ingen pis ved straffesparket. Hamrer den bare ind. Rigtig fint spark til 3-2 også. Er inde i en fin form og brokker sig generelt mindre. Har mistet noget fart dog.

Huijsen. Stabil igen. Rolig på bolden. Gode clearinger.

Fran Garcia. Virkelig blevet bedre defensivt. Og kæmpe hjerte for klubben.

Güler. Mange tacklinger. Kæmpe løbepensum. Virker bedre til at vende sig ud af pres.

Valverde. Igen en god indsats. Havde helt glemt hvor god han er, når han spiller frit.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 måneder 3 uger siden #164 af Dragam

Ramos4 post=195002 skrev: Ros til:

Vinicius. Ingen pis ved straffesparket. Hamrer den bare ind. Rigtig fint spark til 3-2 også. Er inde i en fin form og brokker sig generelt mindre. Har mistet noget fart dog.

Huijsen. Stabil igen. Rolig på bolden. Gode clearinger.

Fran Garcia. Virkelig blevet bedre defensivt. Og kæmpe hjerte for klubben.

Güler. Mange tacklinger. Kæmpe løbepensum. Virker bedre til at vende sig ud af pres.

Valverde. Igen en god indsats. Havde helt glemt hvor god han er, når han spiller frit.

​"Har mistet noget fart dog." 

Ja, han kom ikke forbi Llorente en eneste gang i kampen, og Llorente hentede små 3 meter på ham i en 15 meters løbe duel efter bolden. For et par år siden var de ca lige hurtige. Tegner ikke ligefrem godt ift at han potentielt får en lang kontrakt, for hvilken forfatning er han så i når han rammer de 30 om 4 år. Bør uden tvivl skydes afsted til sommer, hvis han kan holde en nogenlunde god form, hvor vi vil kunne få gode penge for ham.

Det var helt vildt hvor hurtigt han rykkede, dengang han havde kort hår, som han har i nogle af klippene - der er han vidst 21, eller deromkring.

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Dragam.

2 måneder 3 uger siden #165 af Aesir
Lige præcist. Mbappr spiller og opfører sig som om at han er en have for madrid

Jeg kalder det nu. Hvis Mbappe bliver of Vini ryger så vinder vi ikk noget før vi slipper afsted med den dovne trofæ jager

D t er helt vanvittigt at se den hetz det er imod Vini konstant på trods af alt han gør har gjort og stadig kan bringe madrid i Champions leagu

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 3 uger siden #166 af Madridista02

Aesir post=195004 skrev: Lige præcist. Mbappr spiller og opfører sig som om at han er en have for madrid

Jeg kalder det nu. Hvis Mbappe bliver of Vini ryger så vinder vi ikk noget før vi slipper afsted med den dovne trofæ jager

D t er helt vanvittigt at se den hetz det er imod Vini konstant på trods af alt han gør har gjort og stadig kan bringe madrid i Champions leagu

​Vini har gjort det rigtig godt og er også inde i en god periode pt. Jeg tror problemet med Vinis sag er, at han langsomt har gravet sin egen grav. Det er ikke til hans fordel, at når han møder modgang, så skaber han sig voldsomt og gør ting som er svære at tilgive. Episoden med Alonso under El Classico, sidder stadig i mig og jeg har på fornemmelsen, at den sidde i mange Madridistas rundt omkring. Det er en trist sag, fordi Vini er virkelig top top, når han rammer dagen, men omvendt er han også, personligt for mig, svær at holde af, når han opfører sig som han gør, i modgang. I mange år, har det været alle fans af andre klubber, der har været træt af ham, det var én ting, men nu har han også fået Madridistas på nakken, så bliver det svært... Jeg er klar over, der er typer i fodbold, hvor det kun er fans af det hold spilleren spiller for, der holder af dem. Suarez er et rigtig godt eksempel. Forfærdelig type, men vanvittig dygtig. Dog kun Barca fans der kunne lide ham. Sådan har tilfældet også været med Vini i mange år, men det er så bare blevet endnu værre nu, som jeg ser det. Og det er han, delvist, selv skyld i. Men der er også en hetz i mod ham, som ikke altid er nuanceret, det er rigtigt.

Jeg savner Pepe :(

2 måneder 3 uger siden #167 af Hamid8210
Forhåbentlig er Atl.madrid pissed over tabet og yder en god indsats næste uge… mod Barca .

2 måneder 3 uger siden #168 af Matamoro
Konklusion dagen derpå:

Carvajal ligner ikke en mand som nogensinde kommer tilbage i storform. Han kommer sent ind i alle dueller.

Huijsen har på mystisk vis fået styr på sine nerver. Det lover godt. Man bliver stærkere af modgang. Jeg troede egentlig han ville blive en Illaramendi. Nu udgør han sammen med Rudiger en forsvarsduo af højeste kvalitet.

Thiago er svær at blive klog på. Han var egentlig ikke særlig god i boldomgangen, men der må være noget med hans løbemønstre der virkelig understøtter Tchouameni. Tchouameni er en helt anden boldsikker spiller når Thiago løber ved siden af ham.

Guler har fundet sin plads i venstre side af midtbanen. Hans klart bedste periode i sin snart tre årige tid i Real Madrid. Han har måske også fundet den ene ting han gør bedre end Bellingham: Nemlig at spille disciplineret. Jeg tvivler på at Bellingham kan nøjes med at stå så dybt nede på egen halvdel i så store perioder af en kamp.

Real Madrid er et bedre hold med Diaz end med Mbappe. Mbappe er verdens bedste fodboldspiller med han er bare ikke en holdspiller. Kan man bænke verdens bedste spiller? Jeg tror at der er mediemæssig uvejr på vej til Mbappe. Det bliver tydeligt nu at han ikke spiller for holdet.

Arbeloa og Pintus har markant forbedret spillernes fysik. Under Xabi mistede de kontrollen i det sidste kvarter i stort set alle kampe.

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Matamoro.

Leveret af Kunena Forum