Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde
ArhMatamoro post=195039 skrev: Det er ikke så svært. Vini skal spille Brahim har gjort i de seneste kampe og Mbappe skal spille på Vinis position
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Man kan jo så håbe at Mbappés mål opvejer det manglende pres på boldholderen.
Hold kæft hvor er det egentlig åndssvagt at vi overhovedet skal sidde og rive os i håret over sådan en problemstilling. Tænk hvis man bare kunne forvente at verdens bedst betalte fodboldspillere kæmpede for klubben og opførte sig bare nogenlunde professionelt.
Hvis Mbappé gad presse og Vini gad fokusere 100% på hvad der foregår på banen, så ville vi være verdens bedste hold.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis han bare GAD kunne han blive den bedste presspiller i verden.
Det må være ren ego, for jeg nægter at tro han ikke kan se fordelen i at presse.
Desto flere fast twitch fibre man har, desto mere eksplosiv er man, men desto færre slow twitch fibre har man også, og dermed mindre potentially for udholdenhed... og mere brug for restitution, som Bale også talte om, i et nyligt interview.Ramos4 post=195048 skrev: Mbappé er lynhurtig og super intelligent.
Det må være ren ego, for jeg nægter at tro han ikke kan se fordelen i at presse.
Så spørgsmålet er om mbappe kan presse en hel kamp, eller om han vitterligt har brug for at slappe af mellem spurter, for at undgå muskelskader.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Dragam post=195049 skrev:
Desto flere fast twitch fibre man har, desto mere eksplosiv er man, men desto færre slow twitch fibre har man også, og dermed mindre potentially for udholdenhed... og mere brug for restitution, som Bale også talte om, i et nyligt interview.Ramos4 post=195048 skrev: Mbappé er lynhurtig og super intelligent.
Så spørgsmålet er om mbappe kan presse en hel kamp, eller om han vitterligt har brug for at slappe af mellem spurter, for at undgå muskelskader.
Det er overhovedet ikke så simpelt.
Først og fremmest behøver man ikke spurte bare fordi man har mange fast twitch fibre. Man kan sagtens presse i et roligt tempo i mange tilfælde hvis man skærer de rette vinkler fra modstanderens opspilsmuligheder.
Og det er faktisk heller ikke sådan at bare fordi man har flere fast twitch fibre at man automatisk har færre slow twitch fibre.
Slutteligt er det heller ikke sikkert at man har brug for mere pause.
At presse en hel kamp kræver en væsentligt større løbe pensum, uanset hvordan du prøver at vende og dreje det...Estadio Santiago Bernabéu post=195054 skrev:
Dragam post=195049 skrev:
Det er overhovedet ikke så simpelt.
Først og fremmest behøver man ikke spurte bare fordi man har mange fast twitch fibre. Man kan sagtens presse i et roligt tempo i mange tilfælde hvis man skærer de rette vinkler fra modstanderens opspilsmuligheder.
Og det er faktisk heller ikke sådan at bare fordi man har flere fast twitch fibre at man automatisk har færre slow twitch fibre.
Slutteligt er det heller ikke sikkert at man har brug for mere pause.
Lol what, du har en fordeling af fast og slow twitch, hvordan den fordeling er varierer fra person til person... men hvis 70% af dine muskel fibre er fast twitch, så kan 70% ikke også være slow twitch...
Iøvrigt konkluderede jeg ikke at det forholdte sig således i forhold til mbappe, men sagde derimod, at det er spørgsmålet om det forholder sig på den ene eller anden måde.
Tvitch fibre eller ej,så ændrer det ikke på at manden ikke hjælper i de rum hvor det ville være godt at han hjalp - for holdet skyld - og han løber ikke in i de rum han skal løbe ind i som nier. I stedet løber han rundt i det samme til som Vini og Bellingham
Lad vær med at komme med undskyldninger baseret i noget så og svagt som muskel fibre for at gaj ikke fucking løber når vi er 10 mand nede.
Mbappe er god til at score mål fra en cia position. Faktisk måske den bedste og det er så det
Kan man vinde noget med det ?
Jeg tror det personligt ikke, jeg synes han er et kæmpe fejlkøb når vi allerede havde Vini, som jeg ser, som en bedre holdapiller og en bedre spiller i de afgørende kampe mod de store hold - fordi han er mere end hurtig, han kan give mere magi end Mbappe kan
Jeg tror ikke der er plads til dem begge, men jeg håber vi som klub og fans vælger holdet fremfor individuelle spillere. Eller så må vi jo gange til Perez trækker Og den næste kompetente præsident bliver indsat i
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Dragam post=195055 skrev: At presse en hel kamp kræver en væsentligt større løbe pensum, uanset hvordan du prøver at vende og dreje det...
Jeg prøver ikke at vende og dreje det på nogen måde. Hvad er du da for en mærkelig freak?
Jeg kommer med nogle faktuelle nuancer på dit tidligere vrøvleri! Jeg har ikke delt ud af mine holdninger. Bare rettet dit skriv.
Bellingham ligner mere en som kun kan presse i små perioder ad gangen, fordi han har så store ben. God til at spæne i feltet, nok knap så meget i løbet af en hel kamp omkring midtercirklen.