Officiel meddelelse fra Fede Valverde: Jeg har slået hovedet ind i et bord

2 måneder 2 uger siden #25 af Ramos4
Jeg elsker i øvrigt at Mbappé er ét stort smil på alle billeder for øjeblikket, når han bliver fanget til og fra træning.

Selvfølgelig må man være i godt humør, men stort grin fra øre til øre alligevel..

Du har været her i to år og intet vundet, kammerat. Du er ikke ung mere. Gider du vise lidt mere utilfredshed over to rædderlige sæsoner?

Suk..

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #26 af Bismo

Figo-10 post=196365 skrev:

Madridista02 post=196364 skrev: I kan nævne alle de spillere I vil, jeg er enig med jer, men i sidste ende er det Perez det falder tilbage på. Han har ødelagt det hele.

​Helt enig. Dårlig ledelse starter oppefra. 

Ikke at jeg ser med dansk fodbold, men der er alligevel noget til sammenligning med FCK. FCK er den stærkeste klub og dem med flest penge, men de bruger dem bare så dårligt, hvor FCM ofte bruger "kloge" penge. Der er en masse polimik i FCK (kan jeg forstå) med ejere, trænere, sportsdirktører osv. og der bliver altid skudt på siddemanden og ingen tager ansvar fx. som set på Nestrup, Sune og hvem det ellers er. En klub der sejler på de indre linjer og det ses i det sportslige setup også. 

Altså kan vi tælle alle de shitcases vi har de seneste par år? Jeg nævner Super League, Negreia, Balon d'Or, RMTV, Caso Vini, (fejl) købet af Mbappe, voldtægts Asencio, Ceballos der brokker sig, lussing til uprofessionelle Carreras, Perez der ikke deltager i El Clasico, de mange fuck ups fx fra Rudiger efter kampene mod dommere, vores håbløse græstæppe på Bernabeu (100% det er medskyldig i vores mange skader), gud (faderbevares) Pinto, lægestab vs. diætist, muldvarp i truppen, Mbappes kærestetur, gårdsdagens slåskamp. Hvad har jeg glemt? Det jo for sindsygt. 

Perez kan ikke nå at rette dette op før han tager herfra. Det stikker helt dybt det her. Det er virksomhedsstrukturen, det manglende sportslige indblik. Der kommer til at blive lavet undervisningsbøger om det her og hvordan man absolut ikke skal drive en fodboldklub. Det er HELT sort. Men kedeligt er det sgu ikke... 

​Det med undervisningsbøger har du helt ret i. Det der sker i klubben er ret interessant fra et system- og organisationsteoretisk og perspektiv. 

2 måneder 2 uger siden #27 af Bismo

Ramos4 post=196373 skrev: Jeg elsker i øvrigt at Mbappé er ét stort smil på alle billeder for øjeblikket, når han bliver fanget til og fra træning.

Selvfølgelig må man være i godt humør, men stort grin fra øre til øre alligevel..

Du har været her i to år og intet vundet, kammerat. Du er ikke ung mere. Gider du vise lidt mere utilfredshed over to rædderlige sæsoner?

Suk..

​Han er nok bare glad for at fokus er fjernet fra hans lille ferietur 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 2 uger siden #28 af El Siete

Ramos4 post=196368 skrev: En bøde på €500,000 til hver.

Spændende hvordan holdet generelt bliver modtaget på Bernabéu næste hjemmekamp.

José er åbenbart meget tæt på at blive ansat.

​Jeg glæder mig ikke til Clasico på søndag, den kamp er holdet slet ikke klar til. Men jeg skal godt nok have popcornene frem til hjemmekampen næste torsdag på Bernabeu, det bliver en historisk pibekoncert, den skal bare have hele armen fra publikum. Specielt hvis de bliver tævet af Barcelona, som så vinder mesterskabeet oveni. 

500K hver, tjaa, det er 1-2 ugers løn, er det nok når man er viceanfører? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #29 af Ramos4
Torsdag bliver epic cinema.

Glæder mig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 2 uger siden #30 af Real HWL
​Håber der er 80.000 hvide lommetørklæder på torsdag.

2 måneder 2 uger siden #31 af Ramos4
Mon ikke Klopp har blokeret Perez' nummer efter det cirkus her.

Mourinho er vel eneste realistiske bud og det eneste bud på en der har bare en jordisk chance for at rydde op.

2 måneder 2 uger siden #32 af asp3200
Kunne man håbe 80000 bliver hjemme torsdag så de spiller for tomme tribuner. Kunne være en fed måde at vise vores afsky for den trup og de primadonnaer der spiller for tiden.

Så vågner Perez nok når det rammer penge pungen og 80000x80 euro fordufter.

2 måneder 2 uger siden #33 af -#7-

Ramos4 post=196369 skrev: Toni Kroos: “Luis Enrique subbed out Dembélé, his best player, in the 65th minute of a UCL semi-final and NOBODY complained.

He leaves, shakes his coach’s hand and sits on the bench cheering his teammates.

There are some COUNTER-EXAMPLES to this.”

---

Fed udtalelse. Det skal nok blive spændende når han bliver ansat i klubben :)

​Jeg ved ikke om der er en spiller jeg savner mere end Kroos i den nuværende trup. Han er bare indbegrebet af klasse og fornuft. Med det nuværende kaos in mente, så har jeg det som om at jeg glemte at sætte ordentlig pris på ham da han var her. En født leder som Sergio Ramos ville selvfølgelig heller ikke være at kimse af. Vi vidste slet ikke hvor godt vi havde det... 

DC19

2 måneder 2 uger siden #34 af Lars1991
​Man fatter heller ikke at mange af de her spillere nåede at spille meget sammen med alle de her legender - og har lært nul og niks. På papiret er det jo egentlig et meget fornuftigt og tålmodigt generationsskifte, hvor man skiftede lidt ud efterhånden og ikke alle på engang. Men det har jo desværre bare hjulpet nul og niks.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 2 uger siden #35 af Siempre Madrid
​500.000 euro for at falde og slå hovedet mod et bord ....det er jo sindssygt.

Men ikke så sindssygt som denne klub i øjeblikket. 

Jeg har været fan siden 1984 og jeg har aldrig været så pinligt berørt som nu. Hvordan kan Fede Valverde vende tilbage og være anfører for denne gruppe af råddenskab? 

Hvordan skal nye spillere nogensinde blive integreret i dette giftig miljø?

Tillykke med mesterskabet i 2027, Barcelona......

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 måneder 2 uger siden #36 af -#7-

Siempre Madrid post=196383 skrev: ​500.000 euro for at falde og slå hovedet mod et bord ....det er jo sindssygt.

Men ikke så sindssygt som denne klub i øjeblikket. 

Jeg har været fan siden 1984 og jeg har aldrig været så pinligt berørt som nu. Hvordan kan Fede Valverde vende tilbage og være anfører for denne gruppe af råddenskab? 

Hvordan skal nye spillere nogensinde blive integreret i dette giftig miljø?

Tillykke med mesterskabet i 2027, Barcelona......

​Har der i grunden nogensinde været en svagere anførergruppe i Real Madrid? 

i 80'erne havde vi vel Camacho og Chendo, i 90'erne og start 00'erne havde vi Sanchis og Hierro, i 00'erne og frem til for et par år siden havde vi Raúl, Casillas, Guti, Ramos, Marcelo og Benzema. Og nu har vi Valverde og Carvajal. Og Vinicius.... 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam

Leveret af Kunena Forum