Officiel meddelelse fra Fede Valverde: Jeg har slået hovedet ind i et bord

2 måneder 2 uger siden #49 af El_Juan

AmorMadrid post=196401 skrev: ​Arbeloa med en Arbeloa classic til seneste pressemøde. 
Et lille udsnit af nogle citater:
“I am responsible for everything that happens at Real Madrid, and if you want to point the finger at someone, here I am.”
“For me, the most serious issue is that what happens in the locker room should stay in the locker room. The incident was just bad luck. And it needs to be put to rest.”
“The dressing room? Of course it's a healthy dressing room. It's not easy to accept two seasons without a trophy, and as I always say, to be a Real Madrid player you have to be very ambitious. Of course, we have to do things better, change, reflect... but I see a healthy dressing room, I really mean it."
“They've shown me what it means to be a Real Madrid player these past four months and years”.

Hans evne til at tage ansvaret for vitterligt alt er alligevel imponerende. Det er frygteligt at læse hans udtalelser til pressemøder. Det er så vattet, og han kan bare ikke få sig selv til at være lidt ærlig eller at kritisere spillerne det mindste. Alle kan jo se hvor galt det står til, og alligevel holder han fast i hvor godt sammenholdet er, hvor stærk en vindermentalitet der er, at der ikke er nogen problemer, og hvis der er noget så er alt selvfølgelig ene og alene hans ansvar. Puha. 

​Jeg er målløs over hvor inkompetent han har vist sig at være på flere fronter.

Det var et af de værste pressemøder jeg kan huske i mands minde. Han har simpelthen så lidt nosser, at man tror det er løgn.

Det var en kæmpe fejl, at fyre Xabi Alonso, fordi han blev smidt under bussen af nogle spillere. Men det har vist sig at være en endnu større fejl, at tage Arbeloa  ind som hans afløser. Kæft hvor har han håndteret det hele så pinligt ringe.

Det falder selvfølgelig også tilbage på Papa Pérez, men det ved han åbenbart også godt selv, når han ligefrem selv ene mand står til at udpege den næste træner.

Glæder mig fandme til at denne sæson er overstået og Mou kan komme ind og rydde op igen, akkurat som for 16 år siden. 

Edit: ... og brugt han vitterligt sin klassiske "det var min skyld" om episoden mellem Tchou og Fede? I så fald jeg har jeg fuldstændig tabt den sidste rest af respekt jeg havde for Arbeloa.
Han var en klubmand som spiller, men som træner har han godt nok vist at være helt ude og sejle...
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #50 af Ramos4
Man forstår godt flere af spillerne kalder Arbeloa for "keglen".

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 2 uger siden #51 af Estadio Santiago Bernabéu

Matamoro post=196351 skrev: Mbappe er kommet til klubben. Verdens bedste fodboldspiller som ikke gider løbe for holdet. Hidser sig op på trænere og hjælpetrænere.

Mange har sagt dig imod men jeg fandt endelig billedet af Mbappé der hidser sig op på træner og hjælpetræner:

www.facebook.com/CGTNSportsScene/posts/-...nd/1268351451992697/
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Leveret af Kunena Forum