- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Officiel meddelelse fra Fede Valverde: Jeg har slået hovedet ind i et bord
Officiel meddelelse fra Fede Valverde: Jeg har slået hovedet ind i et bord
Det er så 1. og 2. anførererne næste sæson.
Stik mig en øl, ellers slår jeg krat'edme flikflak.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis det ikke er grundlag til at ændre ved den ærligt talt åndsvage tradition, så ved jeg ikke hvad er... vinicious bliver aldrig anfører materiale, ligemeget hvor mange år han (fejlagtigt) er i klubben. Ligeledes er Valverde ingenlunde anfører materiale.Ramos4 post=196388 skrev: Valverde og Vinicius var hovedaktørerne i at få træneren ud.
Det er så 1. og 2. anførererne næste sæson.
Stik mig en øl, ellers slår jeg krat'edme flikflak.
Og så burde man lave en indsamling til 500.000 til Tchoumani også kan give en ordentlig velfortjent omgang til tudemarie aka Vini
DC19
Men torsdag bliver absurd på Bernabeu. Tror vi får den værste pibekoncert længe
Men igen er alternativet Deachamps, Emery osv., så alt jo bedre.
Havde personligt gerne set Maresca og forstår ikke, at han ikke er med i samtalen. Han gjorde det godt i Chelsea - se hvor de er uden ham, men alt tyder jo på han tager over i City. Han har jo lidt Mourinho over sig, men er ikke over the hill, hvilke Mou er. Men det var Carlo også til sit andet run.
Men ja velkommen til Mou. Og til os andre, enjoy the ride. Det bliver ikke kedeligt.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
De kender jo til alt det, der følger med Mou. Hvis de alligevel vælger at ansætte ham, er det en klar indikation på, at de vil tage projektet i en ny retning. Tror de er desperate og vil strække sig langt for Mou, hvis han kan præsentere en vision, som de kan stå bag.
Hvis jeg er Mou vil jeg forsøge at komme af med minimum to af flg. spillere for at bryde det nuværende hierarki op:
Vini, Valverde, Bellingham og Mbappe.
Rüdi, Alaba og Mendy ryger gennem naturlig afgang (udløbet kontrakt, pension)
Hvorfor ikke Klopp? Det eneste der taler imod Klopp er netop, at han vil have fuld kontrol. Men hvis man er villig til at give det til Mourinho, så kan jeg ikke se hvorfor man ikke går all-in og kontakter Klopp først.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Mourinho er på en anden hylde.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Og så vil det sikkert også blive noget bøvl, at han ikke kan spansk.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Et lille udsnit af nogle citater:
“I am responsible for everything that happens at Real Madrid, and if you want to point the finger at someone, here I am.”
“For me, the most serious issue is that what happens in the locker room should stay in the locker room. The incident was just bad luck. And it needs to be put to rest.”
“The dressing room? Of course it's a healthy dressing room. It's not easy to accept two seasons without a trophy, and as I always say, to be a Real Madrid player you have to be very ambitious. Of course, we have to do things better, change, reflect... but I see a healthy dressing room, I really mean it."
“They've shown me what it means to be a Real Madrid player these past four months and years”.
Hans evne til at tage ansvaret for vitterligt alt er alligevel imponerende. Det er frygteligt at læse hans udtalelser til pressemøder. Det er så vattet, og han kan bare ikke få sig selv til at være lidt ærlig eller at kritisere spillerne det mindste. Alle kan jo se hvor galt det står til, og alligevel holder han fast i hvor godt sammenholdet er, hvor stærk en vindermentalitet der er, at der ikke er nogen problemer, og hvis der er noget så er alt selvfølgelig ene og alene hans ansvar. Puha.
det her er bare grineren