Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi skulle have gået helhjertet efter Kane - ville have passet utroligt meget bedre til vores hold.mohbar post=196453 skrev:
bliver ved at sige det. Han er en slange der aldrig skulle være kommet til efter første gang han afviste klubben. Vi burde have gået helhjertet efter Haaland istedetBismo post=196445 skrev:
det har jeg sagt i lang tid. Det skal være helt ekstremt inden ledelsen virkelig tager sig sammen.SeQueda post=196442 skrev: Det bliver grimt det her.
Men det er måske også det bedste i det lange løb.
Sjovt som skildpadden kunne fornemme, at de ville blive ydmyget og fakede en skade 😂
I mine 30 år som Real fan er det her nok den første classico hvor jeg slet gider spilde min tid på at se kampen.
I min eneste tanke er, kan vikke bare sælge Vini. Jeg er faktisk klar til at forære ham væk gratis. Jeg kan ikke fordrage hans attitude overhoved og kan ikke holde ud at se ham gå rundt og måske lunte lidt.
Og jeg er enig i at han egenhændigt har ødelagt vores klub efter hans tude opførsel over at blive skiftet ud i den første classico. Den optimisme vi alle havde fik han lige pisset på og lukket ned. And the rest is history as they say 🤦♂️
latterligt
Jeg er SÅ træt af ham. Hans ego er større end dybden på Atlanterhavet.
Og hver gang han og holdet får en træner fyret eller leverer endnu en pinlig indsats, så kigger han ikke indad, nej han tyr til hån eller brok.
Spade af rang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Helt i samme position som dig.samuraidk post=196463 skrev: Jeg tror også bare jeg går i seng.
I mine 30 år som Real fan er det her nok den første classico hvor jeg slet gider spilde min tid på at se kampen.
I min eneste tanke er, kan vikke bare sælge Vini. Jeg er faktisk klar til at forære ham væk gratis. Jeg kan ikke fordrage hans attitude overhoved og kan ikke holde ud at se ham gå rundt og måske lunte lidt.
Og jeg er enig i at han egenhændigt har ødelagt vores klub efter hans tude opførsel over at blive skiftet ud i den første classico. Den optimisme vi alle havde fik han lige pisset på og lukket ned. And the rest is history as they say 🤦♂️
Jeg har heller aldrig, i mine 25år som fan, været så træt at se det her hold spille.
Og enig, få Vini ud så hurtigt som muligt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Two girls one cup er i det mindste en smule komisk - Vinicius som anfører er bare tragisk.Ramos4 post=196468 skrev: Vinicius med anførerbindet er måske det klammeste jeg har set siden Two girls one cup.