Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #37 af El Siete
​Barcelona foran med 2, men de vil det stadig bare meget mere end vores spillere. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #38 af Dragam

mohbar post=196453 skrev:

Bismo post=196445 skrev:

SeQueda post=196442 skrev: ​Det bliver grimt det her.
Men det er måske også det bedste i det lange løb.  

​det har jeg sagt i lang tid. Det skal være helt ekstremt inden ledelsen virkelig tager sig sammen. 

Sjovt som skildpadden kunne fornemme, at de ville blive ydmyget og fakede en skade 😂

​bliver ved at sige det. Han er en slange der aldrig skulle være kommet til efter første gang han afviste klubben.  Vi burde have gået helhjertet efter Haaland istedet

​Vi skulle have gået helhjertet efter Kane - ville have passet utroligt meget bedre til vores hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 måneder 2 uger siden #39 af Madrid777
Thomas Blachmann sagde engang at oplevelsen til en x-factor audition var som at blive trukket baglæns gennem en majetærsker. Jeg tror jeg ved hvordan han følte den dag nu. Hvor er det bare ulideligt smertefuldt at se på det her…
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Madrid777.

2 måneder 2 uger siden #40 af samuraidk
Jeg tror også bare jeg går i seng.

I mine 30 år som Real fan er det her nok den første classico hvor jeg slet gider spilde min tid på at se kampen.

I min eneste tanke er, kan vikke bare sælge Vini. Jeg er faktisk klar til at forære ham væk gratis. Jeg kan ikke fordrage hans attitude overhoved og kan ikke holde ud at se ham gå rundt og måske lunte lidt.

Og jeg er enig i at han egenhændigt har ødelagt vores klub efter hans tude opførsel over at blive skiftet ud i den første classico. Den optimisme vi alle havde fik han lige pisset på og lukket ned. And the rest is history as they say 🤦‍♂️
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, Fondo_Sur, Dragam, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu, Mas

2 måneder 2 uger siden #41 af Mas
Det er så tydeligt at flere af spillerne bare vil have ydmygelse overstået i stedet for at gå efter en sejr der kunne forhindre den.

latterligt
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #42 af Ramos4
Vini Jr. viser ud til fansene at Madrid har 15 CL-titler, kan jeg se på sociale medier.

Jeg er SÅ træt af ham. Hans ego er større end dybden på Atlanterhavet.

Og hver gang han og holdet får en træner fyret eller leverer endnu en pinlig indsats, så kigger han ikke indad, nej han tyr til hån eller brok.

Spade af rang.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam, Mas

2 måneder 2 uger siden #43 af El Siete
​Mest sjælløse, intetsigende, ligeglade trup jeg har oplevet i 25 år, og en helt igennem følelsesløs El Clasico. Der skal renses ud til sommer, fra top til bund. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, SeQueda, Dragam, Mas

2 måneder 2 uger siden #44 af Mas

samuraidk post=196463 skrev: Jeg tror også bare jeg går i seng.

I mine 30 år som Real fan er det her nok den første classico hvor jeg slet gider spilde min tid på at se kampen.

I min eneste tanke er, kan vikke bare sælge Vini. Jeg er faktisk klar til at forære ham væk gratis. Jeg kan ikke fordrage hans attitude overhoved og kan ikke holde ud at se ham gå rundt og måske lunte lidt.

Og jeg er enig i at han egenhændigt har ødelagt vores klub efter hans tude opførsel over at blive skiftet ud i den første classico. Den optimisme vi alle havde fik han lige pisset på og lukket ned. And the rest is history as they say 🤦‍♂️

​Helt i samme position som dig.

Jeg har heller aldrig, i mine 25år som fan, været  så træt at se det her hold spille. 

Og enig, få Vini ud så hurtigt som muligt. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, Dragam

2 måneder 2 uger siden #45 af Ramos4
Vinicius med anførerbindet er måske det klammeste jeg har set siden Two girls one cup.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Kimbo, Madrid777, Dragam

2 måneder 2 uger siden #46 af Fondo_Sur
Ret dårligt samspil i angrebet. Gonzalo står i fine positioner, men der bliver ikke rigtig linket op. Vini spiller som en kæmpe 1 trick pony. Vi ville seriøst være bedre med Muñoz på venstrekanten og Yanez på højrekanten. Bare et nogenlunde La Liga angreb havde scoret et mål i første halvleg, for der var rigeligt med plads.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #47 af Dragam

Ramos4 post=196468 skrev: Vinicius med anførerbindet er måske det klammeste jeg har set siden Two girls one cup.

​Two girls one cup er i det mindste en smule komisk - Vinicius som anfører er bare tragisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid777

2 måneder 2 uger siden #48 af Matamoro
Sælg de to boldmongoler på midtbanen. Tchouameni og Camavinga. Det er aldrig nogensinde lykkedes de to at kontrollere spillet.

Leveret af Kunena Forum