Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

4 dage 14 timer siden #49 af Matamoro
Vi sidder uge efter uge og brokker os over at der er for lidt fodbold i det her hold. Den primære årsag er vores tonser-midtbane som ikke kan vende med en bold om det så gjaldt deres liv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 14 timer siden #50 af Bismo

Ramos4 post=196468 skrev: Vinicius med anførerbindet er måske det klammeste jeg har set siden Two girls one cup.

​LMAO

4 dage 14 timer siden #51 af Matamoro
Den her kamp giver kun mening hvis Tchouameni bliver skadet og misser VM.

4 dage 14 timer siden #52 af Bismo
Er det muligt at mute visse medlemmer?
Følgende bruger(e) sagde tak: Redondo💖

4 dage 14 timer siden #53 af NachoFernández

Matamoro post=196474 skrev: Den her kamp giver kun mening hvis Tchouameni bliver skadet og misser VM.

​Helt seriøst, der er noget galt med dig

4 dage 14 timer siden #54 af Madrid777

Bismo post=196475 skrev: Er det muligt at mute visse medlemmer?

​Århhh vil du da holde op. Vi sidder vitterligt og overværer det værste Real Madrid hold i flere årtier. Jeg synes sku det er en fornøjelse at læse med herinde. Det er mit eneste lyspunkt angående Real Madrid for tiden. 

den med tchou blir skadet er måske lidt på grænsen, men two girls one cup referencen er bare spot on 
Sidste redigering: 4 dage 14 timer siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 dage 14 timer siden #55 af Dybbøl
Ved ikke om Mourinho er det helt rigtige match til sådan en antændt/splittet gruppe. Synes bl.a.  vores truppe virker utrolig anspændt og kan sprænge i luften når som helst. Tænker ikke Mourinho er manden til at tæmme dette :D

4 dage 13 timer siden #56 af NachoFernández
​Er det ikke lidt spøjst at en albue i hoved ikke giver straffe?

4 dage 13 timer siden #57 af Hamid8210
Torsdag - puha jeg tænker samtlige spillere ville ønske de var skadet til den kamp. Forventer intet mindre end pibekoncert i gennem 90 min. Slagt dem alle mentalt i den kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

4 dage 13 timer siden #58 af Madrid777

NachoFernández post=196479 skrev: ​Er det ikke lidt spøjst at en albue i hoved ikke giver straffe?

​Måske man skulle bringe Jakob Poulsen i stedet for. Men nej du har til dels ret. Det som jeg håber Mou kan bringe er simpelthen noget vilje. Ild i øjnene, og folk der vil gå ud i døden hver kamp. For lige pt er det jo kønsløst ud over alle grænser. 
Sidste redigering: 4 dage 13 timer siden ved Madrid777.

4 dage 13 timer siden #59 af Ramos4
Det vil ærgre mig gevaldigt hvis Mbappé og Valverde ikke er til stede på torsdag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 dage 13 timer siden #60 af mohbar

Dybbøl post=196478 skrev: Ved ikke om Mourinho er det helt rigtige match til sådan en antændt/splittet gruppe. Synes bl.a.  vores truppe virker utrolig anspændt og kan sprænge i luften når som helst. Tænker ikke Mourinho er manden til at tæmme dette :D

​med ild skal ild  bekæmpes. Khabib eller Batman er ikke ledige så helst Mourinho til at gå ind og være total alfa i det omklædningsrum.

Klopp: den her klamme trup er slet ikke klar til klopp. 

Leveret af Kunena Forum