Største øjeblik som Real Madrid fan

10 år 8 måneder siden #13 af Hugol
Raúl: “Ha sido maravilloso, quiero dar las gracias a la gente que ha venido y me ha demostrado su cariño”

Jeg takker, Det var en kæmpe ære at se ham... Det hele er på video.. Vil aldrig blive slettet.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #14 af Hugol

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #15 af Hugol

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #16 af JesperA
Fantastiske optagelser Hugol, og fantastisk at Raúl fik scoret på Bernabeu i den hvide trøje, en sidste gang.
Det viser også hvor stor en personlighed han er, at han ligeledes fik en testimonial-kamp for Schalke, efter så kort tid i klubben.

Gracias Raúl
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #17 af Hugol
Ja det var fantastisk at få lov til at sige rigtigt "farvel" til Raul. Det var den gestus man havde håbet på han havde fået inden han skiftede til Schalke. Jeg har været inde at se Raul spille mange gange, og der var faktisk ting jeg har savnet ved Raul i Real Madrids spil, som han fik vist en del af i første halvleg. Det var mest hans deltagelse i spillet og måden der blev løbet på banen på.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #18 af Hugol
Det eneste jeg ik fik med, da jeg ikke regnede med at han ville komme ud fra omklædningen.
www.marca.com/2013/08/24/futbol/equipos/...drid/1377361715.html

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zidane91
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #19 af Zidane91
Besvaret af Zidane91 på emne Største øjeblik som Real Madrid fan
Smider lige denne..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • PeterLe
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #20 af PeterLe
Besvaret af PeterLe på emne Største øjeblik som Real Madrid fan
Blev Real Madrid fan pga. Roberto Carlos:-)
Da han startede i klubben begyndte jeg at følge klubben.. Og sikker dig megen glæde og sorg jeg har haft siden da.
Så træls når man har en svigerbror der er Barcafan og en lillebror der er Man Utd fan.. Meget lort de kan lukke ud:-)

Men største øjeblik må være Zinedine Zidanes mål mod Leverkursen.. Tæt forfulgt af Redendos dribling mod United.. Nøj den glæde der lyste op i mig da Raul scorede og min lille broder der var fuldstændig smadret og bandede det langt væk!! Fryd!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 2Martin2
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #21 af 2Martin2
Besvaret af 2Martin2 på emne Største øjeblik som Real Madrid fan
Iker grædende af glæde efter at havde vundet Champion League første gang, samme sæson han blev førstemålmand efter at havde startet ud som 3'rd choice. Mener også det var lige efter ungdoms vm/em hvor han og spanien havde gjort det godt.(KAn desværre ikke huske om det var hans ungdoms hold der ikke vandt pukalen eller om det var et af de 2 andre jeg fulgte det år i sommerferien. Mener dem jeg så var u16,u18 og u21)
Det var gennem de turneringer jeg lærte et par navne der senere blev dominerende i spansk fodbold som Xavi og Casillas, dog er det eneste andet navn jeg husker fra dengang "Gabri" der ikke endte med tilsvarende status.
Var også fedt at læse på realmadrid.dk dengang om at Iker havde bedt om en lønforhøjelse på 600% og eftersigende fik det.
Et andet godt minde var Raúl løbende med fingeren for munden på camp nou efter at havde scoret.

Hvorfor blev jeg Real madrid fan?
Tja, lidt en tilfældighed, I sommeren 98 hvor jeg så mit første VM samt stiftede bekendskab med Fifa spillene. I fifa spillede jeg ofte Spanien grundet det var det land vi ofte har været på ferie i, nogle af de spillere der gjorde det bedst for mig når jeg spillede Spanien var Raúl og Hierro derudover var Real det næst stærkeste klubhold i spillet. Har holdtved lige siden, men må dog sige at nogle år har været med mindre interesse for holdet grundet det ikke helt føles som den klub jeg oprindeligt stiftede bekendskab med I 98.(Fortrækker generelt spillere der slår igennem I real istedet for dem der bliver købt efter at havde slået igennem)
Til slut, mit favorit Real Hold. Real som de var I 2002(så Galacticos med Figo og Zidane men før Beckham og Brasilianske Ronaldo) MEd en Angrebs duo af Raúl og Morientes.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved 2Martin2.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #22 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Største øjeblik som Real Madrid fan
Jeg blev Real Madrid fan som 9 årig i 1994 da jeg i den lokale sportsbutik faldt over en hvid / lilla Real Madrid Kelme trøje med Laudrup og nr. 10 på ryggen. Trøjen havde hundespor langs ærmene, og som lille pige syntes jeg det var den allersejeste trøje. Jeg fik trøjen i fødselsgaven og var ligeglad at trøjen var alt for stor til mig, og siden har jeg været en Real fan. Husker stadigvæk da jeg som lille fik lov til at se Eurosport's Eurogoals sent om aftenen så jeg kunne se Real Madrids mål. Nu har jeg været en trofast Real fan i hele 20 år. Største øjeblik må være da jeg for første gang så Real Madrid på Santiago Bernabeu mod Villarreal i 2001 hvor blandt andet Raul, Hierro og McManaman scorede. Hala Madrid! :-)
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Cristiano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #23 af røg
Holdte ikke rigtig med nogen klub før i tiden. Jeg var mere en klub-hader end fan - jeg brød mig mindst af alle klubber om Barca. Jeg blev for alvor sympatisør i sæsonen før CR7's skifte til Real Madrid, og derefter gik det hele op i en højere enhed med historien, spillere jeg holdte af (Kaká, Iker, og i særdeleshed Ramos), Mourinho og selvfølgelig Cristiano selv.

Således var det største øjeblik for mig da Ramos scorede i CHL-finalen i sidste sæson - et mål jeg også anser for at være et af de vigtigste i klubbens historie, da det sikrede os La Decima. I min forholdsvis unge tid som fan af klubben, så kan jeg ikke rigtig drage større emotionel tilknytning til andre øjeblikke i klubbens historie.

Real er altså den eneste klub jeg har holdt med... ud over de striwede fra O'ense, selvfølgelig!
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #24 af larsvegas
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved larsvegas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum