Største øjeblik som Real Madrid fan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Elto92 skrev: Simpelthen et af de mest gyldne sæsoner for mig. Følelsen af overlegenhed i kampene og man gættede bare på hvornår Ronaldo ville komme på måltavlen. Sæsonen 11/12 var også hjernedød. Vi stjæler Copa fra Barca og havde den vildeste kontramaskine
Helt enig. Det var dejlige tider. Især Asensios gennembruds sæson, hold kæft han var sej!
Lige en lille rettelse, men vandt vi ikke Copa del Rey over Barcelona i 10/11 sæsonen? Ronaldos hovedstødsmål - pluds en dejlig Adebayor i feltet :D
Jeg savner Pepe :(
Fondo_Sur skrev: Real Madrid 17/18 er legendarisk.
Det var vist kun i CL. 17/18 var rimelig ringe i ligaen :-D
Skal jeg starte? Hmm..
Så vil jeg tag Bales hovedstød foran Alba, ren og skær overlegenhed fra vores waliser men dommeren dømte frispark... Latterligt og frustrende
Det er jo ren Franco.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Mod Eibar
Jordi Alba sparker i jorden, ingen spillere omkring Alba overhovedet i 2 meters afstand. Han lader sig falde og får straffe. Messi scorer og kan udbygge pichichi. No wonder that kid scores 50 goals per season!
Mod Real Madrid
Cristiano har friløber mod mål, Pique løber Cristiano ned bagfra i ryggen. Ingen straffe, to minutter efter kommer Barcelona foran.
Galactico downfall version 2
Så er der José Mourinho der snød os for et Champions League trofæ i 2012 mod FC Bayern. Det første opgør blev spillet på Allianz Arena og endte med et 2-1 til tyskerne, og det hele skulle afgøres på Santiago Bernabéu. Efter blot et kvarter var Real Madrid foran med 2-0 og de var flyvende!, tyskerne var groggy og klar til at få historiens største knockout, men José Mourinho ville anderledes. Han havde nemlig sammensat en helt igennem genial spilleplan der gik på, at i stedet for at scorer 5, 6 eller 7 mål mod dem, som der var lagt op til, forsøges der istedet at fedte en sejr hjem og lade modstanderen stille og roligt komme ind i kampen igen. Det var tyskerne glade for, da de nemlig formåede at scorer det ene mål de havde brug for at komme i en forlænget spilletid, og det hele endte så med at det skulle afgøres via en straffesparkskonkurrence. José Mourinho var nede på knæ, igang med at bede de højere magter om en tjeneste, for han havde i den grad fucket op; det hjalp, for her valgte vores general, Sergio Ramos, at vise sit sande jeg, Kaká gjorde det han var bedst til (magen til elendighed), og Cristiano, ja han var uheldig på dagen. Ikke en El Clásico, men stadig værd at tage med.
Florentino Pérez
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev: Real Madrid 17/18 er legendarisk.
Det var vist kun i CL. 17/18 var rimelig ringe i ligaen :-D
Ja, enig, det var en slåfejl. 17/18 var en forkølet udgave af 16/17.
Sahinovic skrev: Champions League semifinale mod FC Barcelona i 2011, Messi tager bolden fra cirka midtercirklen og lige pludseligt står han nede i vores målfelt og prikker den forbi Casillas - der blev vi alle snydt.
Så er der José Mourinho der snød os for et Champions League trofæ i 2012 mod FC Bayern. Det første opgør blev spillet på Allianz Arena og endte med et 2-1 til tyskerne, og det hele skulle afgøres på Santiago Bernabéu. Efter blot et kvarter var Real Madrid foran med 2-0 og de var flyvende!, tyskerne var groggy og klar til at få historiens største knockout, men José Mourinho ville anderledes. Han havde nemlig sammensat en helt igennem genial spilleplan der gik på, at i stedet for at scorer 5, 6 eller 7 mål mod dem, som der var lagt op til, forsøges der istedet at fedte en sejr hjem og lade modstanderen stille og roligt komme ind i kampen igen. Det var tyskerne glade for, da de nemlig formåede at scorer det ene mål de havde brug for at komme i en forlænget spilletid, og det hele endte så med at det skulle afgøres via en straffesparkskonkurrence. José Mourinho var nede på knæ, igang med at bede de højere magter om en tjeneste, for han havde i den grad fucket op; det hjalp, for her valgte vores general, Sergio Ramos, at vise sit sande jeg, Kaká gjorde det han var bedst til (magen til elendighed), og Cristiano, ja han var uheldig på dagen. Ikke en El Clásico, men stadig værd at tage med.
Det var da et helt usædvanligt vammelt indlæg...