Sæsonen 13/14

13 år 1 måned siden #13 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev: Vi ender nok uden en højt profileret angriber som afløser for Higuaín, som jeg fortsat forventer bliver afhændet.

Det efterlader os med Benzema og Morata og jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, hvorvidt det er nok. Vi har jo en ekstremt målfarlig andenkæde, især hvis vi også lykkes med at få Gareth Bale og jeg har faktisk lidt fidus til, at Benzema kan blomstre op for alvor, når han bliver det ubetingede førstevalg.

Du skal lytte til din optimistiske side;)

Jeg glæder mig meget til at se - ikke bare Moratas udvikling - men også Benzema, når han bliver ubetinget førstevalg!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Dagens træning er igen blevet filmet:

Mmh... Det minder mig om de gode gamle dage, med serie 4 bold. Aaah skønt...

Hmm... Men Drikker de sig først ned, efter træning:-P

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 1 måned siden #15 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Endelig, kamp i morgen! Ancelotti har sagt at alle vil spille 45 minutter, da kondien ikke helt er i top.

Han sagde også, at den spiller som har overrasket ham mest, er Carvajal. Han kendte ikke særlig meget til ham, men han er rigtig god og arbejder fantastisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 1 måned siden #16 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 13/14
Jeg begynder altså at glæde mig til noget rigtig bold igen. Det dejligt med de nye spillere, de allesammen meget sympatiske og man håber for dem at det går dem godt. Men der er jo ikke plads til alle. Bliver spændende at se!

Tror i vi får en fast ideal opstilling, eller kommer spillerne til at presse hinanden så meget at den skifter hele tiden? Jeg håber altså lidt på denne:

Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Illarramendi-Modric
Isco-Ozil-Ronaldo
Benzema.

Men er udemærket klar over at specielt min defensive del af midten bliver svær at realisere. Og så kunne noget tyde på at det slet ikke bliver denne formation.

13 år 1 måned siden #17 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev: Det efterlader os med Benzema og Morata og jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, hvorvidt det er nok.

Det er også holdets største problem i mine øjne. Jeg mener ikke helt det er nok. Benzen har, i mine øjne, tilbragt mange sæsoner med NÆSTEN at være verdensklasse. Jeg er bare ikke sikker på han når derop, selvom jeg håber det. Hvis vi skal hive mesterskabet og CL, så har vi brug for en frontangriber i topform. Morata mangler stadig at bevise alt, synes folk snakker en mand op som de kun har set præstere på U-niveau. Jeg vil helst ikke høre tale om at Cristina skal op og spille på toppen, når han er så vanvittig på sin venstre kant.

Jeg håber sgu stadig lidt på Agüero, men mest af alt håber jeg du får ret i, at Benzen kan blomstre hvis han føler sig sikker på sin startplads.

13 år 1 måned siden #18 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

El Rojo skrev:

Siempre Madrid skrev: Det efterlader os med Benzema og Morata og jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, hvorvidt det er nok.

Det er også holdets største problem i mine øjne. Jeg mener ikke helt det er nok. Benzen har, i mine øjne, tilbragt mange sæsoner med NÆSTEN at være verdensklasse. Jeg er bare ikke sikker på han når derop, selvom jeg håber det. Hvis vi skal hive mesterskabet og CL, så har vi brug for en frontangriber i topform. Morata mangler stadig at bevise alt, synes folk snakker en mand op som de kun har set præstere på U-niveau. Jeg vil helst ikke høre tale om at Cristina skal op og spille på toppen, når han er så vanvittig på sin venstre kant.

Jeg håber sgu stadig lidt på Agüero, men mest af alt håber jeg du får ret i, at Benzen kan blomstre hvis han føler sig sikker på sin startplads.

Hold nu op med det der...
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, JimmyBroe, MMM

13 år 1 måned siden #19 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Træningen er nu kommet på Youtube, til dem der ikke fulgte med i Marca's livestream:

Ligesom i dag, så vil træningen i morgen også være åben for medierne.

Tag nu bare en orange vest på Zizou!!!

13 år 1 måned siden #20 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Hold nu op med det der...

Jeg må vel kalde ham hvad jeg vil Steen :) Hvad synes du selv om angriber-situationen?

13 år 1 måned siden #21 af fz
Besvaret af fz på emne Sæsonen 13/14
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver. men hvad synes i om de spraydåser der blev brugt under u20, kunne det ikke være effektivt at bruge dem i de store ligaer?

vil gerne have jeres mening ;)

(og en mulig grund på hvorfor man ikke bruger dem allerede i denne sæson)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved fz.

13 år 1 måned siden #22 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

fz skrev: Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver. men hvad synes i om de spraydåser der blev brugt under u20, kunne det ikke være effektivt at bruge dem i de store ligaer?

vil gerne have jeres mening ;)

(og en mulig grund på hvorfor man ikke bruger dem allerede i denne sæson)

Det er noget helt nyt FIFA er ved at få vedtaget, så VM u20 bliver brugt som forsøgskanin. Umiddelbart er det ikke et fokusområde, jeg mener er særlig forstyrrende, men det er en enkelt løsning for det bedre, så hvorfor ikk :)

Edit: Her står lidt om det

www.conmebol.com/en/content/fifa-tests-u...y-argentine-inventor

Ps: Jeg vil nok have puttet indlægget under Landshold ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.

13 år 1 måned siden #23 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 13/14

Lars1991 skrev: Jeg begynder altså at glæde mig til noget rigtig bold igen. Det dejligt med de nye spillere, de allesammen meget sympatiske og man håber for dem at det går dem godt. Men der er jo ikke plads til alle. Bliver spændende at se!

Tror i vi får en fast ideal opstilling, eller kommer spillerne til at presse hinanden så meget at den skifter hele tiden? Jeg håber altså lidt på denne:

Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Illarramendi-Modric
Isco-Ozil-Ronaldo
Benzema.

Men er udemærket klar over at specielt min defensive del af midten bliver svær at realisere. Og så kunne noget tyde på at det slet ikke bliver denne formation.

Casillas, Ramos og Marcelo er først tilbage d. 28 juli da de har været med til Confederations Cup. Ramos er dog allerede vendt tilbage til træning så vidt jeg forstår, men ikke en del af truppen. God kamp i aften :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #24 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 13/14
Hvordan ser truppen ud i aften? Er der nogle unge folk fra Castilla, der er med evt.?

Leveret af Kunena Forum