Sæsonen 13/14
Anden spilledag: 26 august, en mandag, klokken 21:00. Udebane mod Granada.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Madrid spiller? ;)
Coentrao skadet, eller måske ''skadet''... Jeg håber at Casado starter inde så.
Edit: Der bliver snakket lidt om at Casemiro er ude og varme op i stedet, mens Özil må tage en plads på bænken. Godkendt, selvom at jeg håbede på at han startede inde.. Så tag dog Kaka ud og ikke Özil...
BBB skrev: Læg nu mærke til at grunden til at Ronaldo står opført som angriber er at han altid står opført som angriber. Det betyder ikke - men tyder på - at Ronaldo skal være den forreste.
Nej, det er fordi at han skal spille angriber. Hvem skulle ellers? Vi så det jo også i de sidste par kampe, det har altid været Ronaldo som angriber, når der ikke er en naturlig angriber inde..
Edit: RealMadrid.com har nu rettet det, Casemiro ind i stedet for Özil.
Steen skrev:
BBB skrev: Læg nu mærke til at grunden til at Ronaldo står opført som angriber er at han altid står opført som angriber. Det betyder ikke - men tyder på - at Ronaldo skal være den forreste.
Nej, det er fordi at han skal spille angriber. Hvem skulle ellers? Vi så det jo også i de sidste par kampe, det har altid været Ronaldo som angriber, når der ikke er en naturlig angriber inde..
Ronaldo har stået opført som angriber de sidste 4 sæsoner, selvom han har spillet kant. Hvis vi spiller med en spids, så bliver det sandsynligvis ham, det medgiver jeg gerne, men hvis vi spiller uden en enkelt spids, så bliver det interessant. Jeg har ikke set nogen steder endnu at han skulle være tiltænkt rollen som enlig angriber, selvom de tidligere træningskampe har peget i den retning.
BBB skrev:
Steen skrev:
Ronaldo har stået opført som angriber de sidste 4 sæsoner, selvom han har spillet kant. Hvis vi spiller med en spids, så bliver det sandsynligvis ham, det medgiver jeg gerne, men hvis vi spiller uden en enkelt spids, så bliver det interessant. Jeg har ikke set nogen steder endnu at han skulle være tiltænkt rollen som enlig angriber, selvom de tidligere træningskampe har peget i den retning.
Det har ikke noget at gøre med at han står opført som angriber, det giver jo sig selv at han skal spille som spids, nu når han er den eneste inde som har prøvet den plads. Som sagt, han spillede det i de sidste par kampe, og alle ved at Ancelotti leger lidt med den tanke.
(Eller nej, flere gode ting, dog orker jeg ikke! Men helt klart Isco som MOTM)
- LaDecima
- Gæst
-