Sæsonen 13/14

13 år 1 måned siden #97 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Så, nu ligger det fast ; 18 august klokken 21:00 mod Betis.

Anden spilledag: 26 august, en mandag, klokken 21:00. Udebane mod Granada.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #98 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14
Er der nogle som kan fortælle hvad tid Real
Madrid spiller? ;)

13 år 1 måned siden #99 af Steen
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...lemas_musculares.htm

Coentrao skadet, eller måske ''skadet''... Jeg håber at Casado starter inde så.

13 år 1 måned siden #100 af Steen
Er der nogen der ved hvornår Illarra er kampklar?

13 år 1 måned siden #101 af Steen

13 år 1 måned siden #102 af Steen
Er Ancelotti dum? López; Dani Carvajal, Pepe, Mateos, Denis Cheryshev; Modric; Di María, Özil, Isco, Kaká, Cristiano .. Smart, INGEN defensive midtbanespillere, en komplet uduelig VB, en forvirret argentiner som CM, og sidst men ikke mindst, Cristiano som angriber ?! Ved han godt, at denne lille turnering skal bruges til at spille holdet sammen, OG samtidig vinde? Jeg er sur. Casemiro på bænken, Khedira på bænken, Casado på bænken. Hvis han ikke er fan af Benzema, eller han mener at han er ude af form, så må han gerne åbne hans øjne og se at vi har Morata på bænken! Hele holdet er ikke med endnu, og det kan være en af grundene at han vælger denne uduelige XI.. Vi må se, jeg vil ikke gå amok over dette problem da jeg endnu ikke ved hvad han tænker.

Edit: Der bliver snakket lidt om at Casemiro er ude og varme op i stedet, mens Özil må tage en plads på bænken. Godkendt, selvom at jeg håbede på at han startede inde.. Så tag dog Kaka ud og ikke Özil...

13 år 1 måned siden #103 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14
Læg nu mærke til at grunden til at Ronaldo står opført som angriber er at han altid står opført som angriber. Det betyder ikke - men tyder på - at Ronaldo skal være den forreste.

13 år 1 måned siden #104 af Steen

BBB skrev: Læg nu mærke til at grunden til at Ronaldo står opført som angriber er at han altid står opført som angriber. Det betyder ikke - men tyder på - at Ronaldo skal være den forreste.

Nej, det er fordi at han skal spille angriber. Hvem skulle ellers? Vi så det jo også i de sidste par kampe, det har altid været Ronaldo som angriber, når der ikke er en naturlig angriber inde..

Edit: RealMadrid.com har nu rettet det, Casemiro ind i stedet for Özil.

13 år 1 måned siden #105 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

BBB skrev: Læg nu mærke til at grunden til at Ronaldo står opført som angriber er at han altid står opført som angriber. Det betyder ikke - men tyder på - at Ronaldo skal være den forreste.

Nej, det er fordi at han skal spille angriber. Hvem skulle ellers? Vi så det jo også i de sidste par kampe, det har altid været Ronaldo som angriber, når der ikke er en naturlig angriber inde..

Ronaldo har stået opført som angriber de sidste 4 sæsoner, selvom han har spillet kant. Hvis vi spiller med en spids, så bliver det sandsynligvis ham, det medgiver jeg gerne, men hvis vi spiller uden en enkelt spids, så bliver det interessant. Jeg har ikke set nogen steder endnu at han skulle være tiltænkt rollen som enlig angriber, selvom de tidligere træningskampe har peget i den retning.

13 år 1 måned siden #106 af Steen

BBB skrev:

Steen skrev:

Ronaldo har stået opført som angriber de sidste 4 sæsoner, selvom han har spillet kant. Hvis vi spiller med en spids, så bliver det sandsynligvis ham, det medgiver jeg gerne, men hvis vi spiller uden en enkelt spids, så bliver det interessant. Jeg har ikke set nogen steder endnu at han skulle være tiltænkt rollen som enlig angriber, selvom de tidligere træningskampe har peget i den retning.

Det har ikke noget at gøre med at han står opført som angriber, det giver jo sig selv at han skal spille som spids, nu når han er den eneste inde som har prøvet den plads. Som sagt, han spillede det i de sidste par kampe, og alle ved at Ancelotti leger lidt med den tanke.

13 år 1 måned siden #107 af Steen
Jeg har kun en ting at sige om denne kamp: Iscooooo <3

(Eller nej, flere gode ting, dog orker jeg ikke! Men helt klart Isco som MOTM)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #108 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Sæsonen 13/14
Ved godt jeg skriver det samme, men Isco: te quiero...

Leveret af Kunena Forum