Sæsonen 13/14

13 år 1 måned siden #85 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14
Ifølge UEFA's rangliste ser seedningen til Champions League ud til at blive:

1. lag - Barca, Bayern, Real, Chelsea, United, Arsenal (?), Porto, Benfica

2. lag - Atletico, Lyon (?), Shaktar, Milan (?), Schalke (?), Marseille, CSKA, PSG

3. lag - Juventus, Zenit (?), Manchester City, Ajax, PSV, Dortmund, Galatasaray, Basel (?)

4. lag - Olympiakos, Leverkusen (?), FCK, Napoli, Anderlecht, Fenerbache (?), Sociedad (?), Pacos Ferreira (?),

Der er selvfølgelig stadigvæk en del spørgsmålstegn, klubberne markeret med (?) er med i kvallen, mens Fenerbache risikerer udelukkelse. Men overordnet set ser 3. lag faktisk ud til at være markant stærkere end 2. lag, fordi det er klubber der ikke har præsteret i Europa i mange sæsoner efterhånden. Juve og Zenit kunne godt komme op i 2. lag hvis Schalke og Lyon fejler kvallen, men ellers ser det ud til at i hvert fald de øverste 3 lag er rimelig fastlagte.

Finalen spilles på Estadio da Luz i Lissabon (Benfica), fantastisk stadion. Samme sted hvor Figo og en ung Ronaldo tabte EM-finalen til Grækenland i 2004. Forhåbentlig kan Ronaldo få sin revanche, i hvert fald skal støtten til Real nok være stor i Lissabon, skulle vi nå finalen :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #86 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Det bliver et par spændende puljer, Jeg håber på ; Real Madrid, Marseille, Juventus og FCK. Et fint mix.

FCK har bare at komme i samme pulje som Real Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

13 år 1 måned siden #87 af JesperA
Jeg håber lidt på Manchester City og enten Napoli eller FCK. Eller bare en pude fra 4. lag der kan få en kæmpe røvfuld så Ronaldo bliver pichichi ;)

13 år 1 måned siden #88 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 13/14

JesperA skrev: Eller bare en pude fra 4. lag der kan få en kæmpe røvfuld så Ronaldo bliver pichichi ;)

Så lad os håbe på FCK, så vi kan sende nogle gedigne øretæver deres vej ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.

13 år 1 måned siden #89 af JesperA

Jaken skrev:

JesperA skrev: Eller bare en pude fra 4. lag der kan få en kæmpe røvfuld så Ronaldo bliver pichichi ;)

Så lad os håbe på FCK, så vi kan sende nogle gedigne øretæver deres vej ;)

Hehe ja ligesom Barca gjorde ;)

13 år 1 måned siden #90 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14

Revanche; nu skal den være der.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #91 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 13/14
Der er tid til en omskrivning: Tredje Fjerde gang er lykkens gang. La Décima er hovedmålet i mine øjne den kommende sæson - La Liga er knap så svær at vinde. Der er det trods alt bare Barcelona, som skal overvindes og Real Madrids mentalitet mod mindre modstandere!
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 måned siden #92 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev: Der er tid til en omskrivning: Tredje Fjerde gang er lykkens gang. La Décima er hovedmålet i mine øjne den kommende sæson - La Liga er knap så svær at vinde. Der er det trods alt bare Barcelona, som skal overvindes og Real Madrids mentalitet mod mindre modstandere!

La Liga bliver sværere denne sæson, end den var i sidste hvis du spørger mig. Barca kommer vel til at vinde 34-35 liga kampe, så vi skal satme vinde over dem i de 2 indbyrdes og ellers som du siger, sørge for at holde fokus mod de små hold.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Messi - Neymar bliver deadly, hvorfor vi også skal være det. Må Ronaldo - Bale blive bedre :)

13 år 1 måned siden #93 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev: Der er tid til en omskrivning: Tredje Fjerde gang er lykkens gang. La Décima er hovedmålet i mine øjne den kommende sæson - La Liga er knap så svær at vinde. Der er det trods alt bare Barcelona, som skal overvindes og Real Madrids mentalitet mod mindre modstandere!

Barcelona har stadig ikke fået købt nogen forsvarsspillere hvilket gør det meget problematisk for dem. Jeg tror ligaen er vores i år, med eller uden Bale. Men skal vi vinde CHL så skal Bale købes. Jeg har også mit fokus mest på CHL, men la liga skal vindes. Copa del Rey kan jeg godt overleve uden, men ender vi en semifinale skal der gåes 100% efter den,

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #94 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Triplete er det eneste der tæller!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, rezamadridista, Hugol

13 år 1 måned siden #95 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Truppen mod LA Galaxy
Goalkeepers: Diego Lopez, Jesus and Tomas Mejias.
Defenders: Pepe, Coentrao, Carvajal, Nacho, Mateos and Casado.
Midfielders: Khedira, Ozil, Kaka, Modric, Di Maria, Isco, Casemiro and Cheryshev.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Benzema and Morata.

Stadig ingen spillere der var med til confederations cup, hvilket er forståeligt, da de lidt bagude med træningen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 1 måned siden #96 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Everton vandt over Juventus, så hvis vi slår L.A Galaxy i nat, så møder vi Everton i næste runde.

Leveret af Kunena Forum