Sæsonen 13/14
Brylle skrev: Hvordan ser truppen ud i aften? Er der nogle unge folk fra Castilla, der er med evt.?
Nogle gange må man godt prøve sig lidt frem, inden man spørger: madridista.dk/index.php/1308-ancelottis-forste-trup-udtaget ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev: Hvordan ser truppen ud i aften? Er der nogle unge folk fra Castilla, der er med evt.?
Uhh der er nogen, der mangler at holde sig opdateret med de seneste nyheder på sitet ;)
"Målmænd: Diego López, Jesús og Tomás Mejías.
Forsvar: Pepe, Coentrão, Carvajal, Nacho, Mateos og Casado.
Midtbane: Khedira, Kaká, Özil, Modric, Di María, Isco, Illarra, Casemiro, Cheryshev og Quini.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuaín og Morata."
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Brylle
- Gæst
-
Jeg har åbenbart kigget MEGET overfladisk ned gennem forummet :)
Real Madrid skrev:
fz skrev: Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver. men hvad synes i om de spraydåser der blev brugt under u20, kunne det ikke være effektivt at bruge dem i de store ligaer?
vil gerne have jeres mening ;)
(og en mulig grund på hvorfor man ikke bruger dem allerede i denne sæson)
Det er noget helt nyt FIFA er ved at få vedtaget, så VM u20 bliver brugt som forsøgskanin. Umiddelbart er det ikke et fokusområde, jeg mener er særlig forstyrrende, men det er en enkelt løsning for det bedre, så hvorfor ikk :)
Edit: Her står lidt om det
www.conmebol.com/en/content/fifa-tests-u...y-argentine-inventor
Ps: Jeg vil nok have puttet indlægget under Landshold ;)
Men det er blevet brugt i efterhånden nogle år i Sydamerika. Jeg synes det er fint og håber det bliver indført i La Liga, det er jo en klar fordel for Ronaldo at muren er længere væk, og det er tydeligt at der altid stjæles en meter eller to inden han sparker..
Jeg har også før, under Copa Libertadores-kampe, spekuleret over hvornår det mon blev testet i Europa, så det er ikke så overraskende at de afprøver det i en lidt mindre turnering i FIFA-regi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
- Gundvang
- Gæst
-
Hugol skrev: Så skal dommeren også være hurtig til at sætte sin streg..
Jeg synes det er en god ide med skummet. Dommeren skal alligevel skubbe muren tilbage, og hvis han tager dåsen op af lommen men han måler op, kan det ikke tage meget mere end et sekund eller to...
Har valgt at takke af på forum!
min mening med det her var, at få det indført i ligaen så hurtigt man kunne. hvilket vil være sæsonen 13/14
kom endelig men en god begrundelse, så skal jeg nok huske det til næste gang.
Hugol skrev: Real Madrid møder Depor den 29 august på Riazor.. Synes jeg er et lidt dumt tidspunkt at lægge en træningskamp. !!!
Men virkelig storsindet af vores klub. Så fedt synes jeg!
Jeg glæder mig til at se hvordan de fem på midtbanen placerer sig. Om Özil eller Di María går længere ned sammen med Illarra og Isco, eller hvad de har tænkt sig. Og så glæder jeg mig til at se Denis på venstre back-pladsen. Synes den omskoling er interessant at følge.