Sæsonen 13/14

13 år 4 uger siden #121 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Arbeloa igen starter inde? Udfra det jeg kan se på billederne fra træningen i går, så kommer startopstillingen til at hedde: Diego Lopez (det er blevet bekræftet af Carlo), Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Modric, Khedira, Isco, Özil, Ronaldo og Benzema. Tror i at han bare bliver testet, eller er det fordi at Ancelotti ikke er helt sikker på Carvajal?

Det er jo den unge Carvajal som skal slå den etablerede VM-, EM- og La Liga-vinder af... Ikke omvendt;)

Så det virker helt logisk, at man forsøger at få Arbeloa i topform, da han havde ferie i starten af optakten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #122 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

M_linding skrev:

Steen skrev: Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Arbeloa igen starter inde? Udfra det jeg kan se på billederne fra træningen i går, så kommer startopstillingen til at hedde: Diego Lopez (det er blevet bekræftet af Carlo), Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Modric, Khedira, Isco, Özil, Ronaldo og Benzema. Tror i at han bare bliver testet, eller er det fordi at Ancelotti ikke er helt sikker på Carvajal?

Det er jo den unge Carvajal som skal slå den etablerede VM-, EM- og La Liga-vinder af... Ikke omvendt;)

Så det virker helt logisk, at man forsøger at få Arbeloa i topform, da han havde ferie i starten af optakten.

Det kan du meget vel have ret i. Men man spiller ellers i stærkeste opstilling, så jeg kunne godt tænke mig at Arbeloa kom ind i anden halvleg, og Carvajal fik lov til at starte inde sammen med de andre..
Man må bare vente til på søndag, der får vi at se hvem Ancelotti foretrækker af de mange spillere vi har.

13 år 4 uger siden #123 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

M_linding skrev:

Det kan du meget vel have ret i. Men man spiller ellers i stærkeste opstilling, så jeg kunne godt tænke mig at Arbeloa kom ind i anden halvleg, og Carvajal fik lov til at starte inde sammen med de andre..
Man må bare vente til på søndag, der får vi at se hvem Ancelotti foretrækker af de mange spillere vi har.

Ligesom M_linding også er inde på, så skal du nok ikke regne med, at Carvajal allerede er fast starter. Jeg tror Arbeloa får den første halvdel af sæsonen, og Carvajal så stille og roligt får smidt ham ud på bænken. Jeg glæder mig dog mest til og se Lopez og Casillas kampen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 uger siden #124 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Ligesom M_linding også er inde på, så skal du nok ikke regne med, at Carvajal allerede er fast starter. Jeg tror Arbeloa får den første halvdel af sæsonen, og Carvajal så stille og roligt får smidt ham ud på bænken. Jeg glæder mig dog mest til og se Lopez og Casillas kampen.

Jeg regner faktisk med at Carvajal allerede er fast mand, og at han vil starte inde mod Betis. Hans arbejdsraseri og hurtighed er rigtig vigtig når vi spiller på den måde vi nu gør..
Det er også rigtig vigtig for Carvajal at han slår Arbeloa af, hvis han vil være fast man for La Roja, efter VM 2014. Montoya presser også på, men han vil være i skyggen af Dani Alves i denne sæson, og også næste hvis Alves bliver.

Edit: Diego López, Carvajal, Ramos, Nacho, Arbeloa, Casemiro, Modric, Di María, Kaká, Cristiano y Morata..
Det havde jeg ikke regnet med, jeg troede at vi ville stille op i stærkeste opstilling, nu hvor det er sidste træningskamp. Spændende med Morata fra start!

Inter: Handanovic / Campagnaro, Ranocchia, Juan / Jonathan, Olsen, Cambiasso, Kuzmanovic / Pereira, Guarin / Palacio.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.

13 år 4 uger siden #125 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Håber inderligt at Morata og Jese for meget spilletid i dag. især Jese, da han har været på en lidt længere ferie, end Morata. Men ellers giver opstillingen mening, og kommer til at ligne startelveren som starter mod Betis, jeg håber (og tror) dog at San Ikerstarter inde i den kamp.

*opstilling: Diego López, Ramos, Ronaldo, Kaká, Carvajal, Arbeloa, Nacho, Modric, Morata, Di María, Casemiro. - så tog jeg fejl, men dejligt at se Morata er med fra start.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved baggins.

13 år 4 uger siden #126 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 13/14
Er der nogen der kan fortælle hvordan Real Madrid stillede op rent formationsmæssigt i mod Chelsea?

Altså, hvor spillede de forskllige spillere helt præcist på banen i den kamp?

13 år 4 uger siden #127 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

mortenj skrev: Er der nogen der kan fortælle hvordan Real Madrid stillede op rent formationsmæssigt i mod Chelsea?

4-2-3-1, Modric og Khedira centralt og så Ronaldo, Isco og Özil i rimelig frie roller foran dem, bag Benzema.

Di Maria byttede med Modric og Morata med Benzema midt i anden halvleg, og det virkede til at Carlo forsøgte en klassisk 4-3-3 med de to trioer bestående af Özil, Khedira og Isco, og Ronaldo, Morata og Di Maria. Så vidt jeg husker fik Casemiro også nogle minutter, jeg så dog ikke udskiftningen, men jeg mener det var Khedira han erstattede, så ikke noget der påvirkede systemet.

13 år 4 uger siden #128 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 13/14
Diego López;
Carvajal, Ramos, Nacho, Arbeloa;
Casemiro, Modric;
Di María, Kaká, Cristiano;
Morata.

Opstillingen mod Inter
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

13 år 4 uger siden #129 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

anes skrev: Diego López;
Carvajal, Ramos, Nacho, Arbeloa;
Casemiro, Modric;
Di María, Kaká, Cristiano;
Morata.

Opstillingen mod Inter

Helt fint med mig, vi kender Arbeloas niveau, så spændende at Carvajal starter på højrebacken, omvendt forhåbentlig også et vink med en vognstang til Fabio at Arbeloa spiller venstrebacken..

Forhåbentlig Kaka's sidste chance, hvis han ikke er motiveret og fit til at levere en brandkamp i dag, så bliver han det nok aldrig.

Casemiro og Morata fra start, jeg er fan!

13 år 4 uger siden #130 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Det veksler som udgangspunkt lidt mellem Ancelottis velkendte 4-3-2-1-pyramide og 4-2-3-1. Di María bevæger sig lidt rundt, men søger hyppigt ind i banen (inside central midt i højre side), dog også ud på kanten. De to backs står igen meget højt oppe.
Diego López; Carvajal, Nacho, Ramos, Arbeloa; Di María, Casemiro, Modric; Kaká, Ronaldo; Morata
Diego López; Carvajal, Nacho, Ramos, Arbeloa; Casemiro, Modric; Di María, Kaká, Ronaldo; Morata

Inter stiller op i Walter Mazzarris velkendte 3-5-2-opstilling. Hold i øvrigt øje med den unge dansker, Patrick Olsen, med nummer 90.

I løbet af anden halvleg er Di María rykket længere frem på banen, mens Kaká er rykket lidt længere tilbage. De to skiftede ofte plads i første halvleg og gør det til dels stadig lidt. Jesé søger meget ud i højre side, hvor Di María ligeledes tit bevæger sig ud.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved El_Juan.

13 år 4 uger siden #131 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14

mortenj skrev: Er der nogen der kan fortælle hvordan Real Madrid stillede op rent formationsmæssigt i mod Chelsea?

Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Khedira, Modric, Isco; Özil, Ronaldo; Benzema

Isco bevægede sig ofte længere frem på banen, så det nærmest var en 4-2-2-2: Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Khedira, Modric; Özil, Isco; Benzema, Ronaldo. Det var nøjagtig det samme som mod Everton.

Edit: Se ovenstående grafik.

JesperA skrev:
Di Maria byttede med Modric og Morata med Benzema midt i anden halvleg, og det virkede til at Carlo forsøgte en klassisk 4-3-3 med de to trioer bestående af Özil, Khedira og Isco, og Ronaldo, Morata og Di Maria. Så vidt jeg husker fik Casemiro også nogle minutter, jeg så dog ikke udskiftningen, men jeg mener det var Khedira han erstattede, så ikke noget der påvirkede systemet.

Di María kom ind i stedet for Benzema og Morata kom ind i stedet for Isco. Modric blev erstattet af Casemiro. Real Madrid spillede på intet tidspunkt en klassisk 4-3-3 i den kamp. De sluttede nærmere af i noget der lignede en 4-2-2-2 (eller en ufattelig smal 4-2-3-1). De bevægede sig i hvert fald ikke nok ud på kanterne til at det nogensinde kunne være en klassisk 4-3-3.

Edit: Se ovenstående grafik.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved El_Juan.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #132 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 13/14
Må sige at efter at have set kampen i aften, er jeg yderst optimistisk omkring den nye sæson som starter nu her, da holdet virker i harmoni med hinanden, hvilket selvfølgelig har noget med Ancelotti at gøre, da han bare udstråler ro, overblik og professionalisme, som selvfølgelig smitter af på truppen, det er den ene ting!

Fremtiden på holdet er sikret og nej vi har ikke behov for Bale (i hvert fald ikke lige nu), hvilket vi jo tydeligt viser ved at have vundet alle vores træningskampe på nær en og det er ikke bare kinesiske og thailandske hold som vi har mødt på vores vej, det er altså nogle af de store champions league klubber som inter, chelsea og psg, som har stillet med deres store stjerner, hvilket viser holdets styrke og kvalitet.

Hvis jeg lige skal være spåmand et kort øjeblik, så tror jeg at ronaldo rammer hans bedste sæson nogensinde og jeg tror, at hvis vi kan vinde både champions league og la liga denne sæson, så vinder ronaldo også ballon d´or i 2014. Casemiro tror jeg bliver sæsons overaskelse, da han har overasket mig i hvert fald, for hvis han fortsætter de takter som han har vist hidtil i pre sæson, så er han ikke langt væk fra vores bedst elve. Isco bliver sæsons køb, da han bare passer perfekt til holdets spillestil og kender også allerede nu ronaldos løbemønstre og så tror jeg også på, at dette bliver sæsonen hvor kaká endelig slår igennem, bliver nok aldrig faststarter, men han skal nok få sine kampe og brilliere i.

Kan slet ikke vente til at sæsonen går i gang fra næste weekend af, da jeg tror på, at der venter en stor sæson for alle os madridistas, muligvis både med mesterskab og cl titel!

Leveret af Kunena Forum