Sæsonen 13/14

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #157 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 13/14

anes skrev: Salida de jugadores: “La situación no ha cambiado nada, sólo tenemos que pensar en la posición de Coentrao, porque ha pedido salir y mañana no jugará. Nada más, el resto de jugadores creo que están contentos de estar aquí esta temporada”.

Som det også blev pointeret af JimmyBroe i en anden tråd for kort tid siden, så er enten links til spanske artikler eller citater på spansk meget lidt stimulerende for debatten for de af os der ikke har noget større kendskab til spansk, medmindre de er ledsaget af en lille forklaring af hvad der står. Selv den sidste udvej Google Translate er ikke til megen hjælp her.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #158 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 13/14

Rubæk skrev:

anes skrev: Salida de jugadores: “La situación no ha cambiado nada, sólo tenemos que pensar en la posición de Coentrao, porque ha pedido salir y mañana no jugará. Nada más, el resto de jugadores creo que están contentos de estar aquí esta temporada”.

Som det også blev pointeret af JimmyBroe i en anden tråd for kort tid siden, så er enten links til spanske artikler eller citater på spansk meget lidt stimulerende for debatten for de af os der ikke har noget større kendskab til spansk, medmindre de er ledsaget af en lille forklaring af hvad der står. Selv den sidste udvej Google Translate er ikke til megen hjælp her.

Der stod en forkortet version på engelsk over, det her er bare den fulde udtalelse mere taget fordi en sagde han ikke kunne finde det. Men har oversat det, så der ikke skulle være de store misforståelser nu :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Rubæk

13 år 3 uger siden #159 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Glæder mig som et lille barn, til kampen i morgen. For vil Benzema endelig vise sig som en målscorer? (Tvivler meget). Hvem bliver førstevalg på højrebacken og målmandsposten? (håber Carvajal og Casillas, men det er langt fra sikkert). Hvordan klare Morata, Jese, Denis og Nacho sig på førsteholdet og hvor mange kampe/minutter får de - de skal have så mange minutter som muligt, hvilket er en af grundene til at Bale ikke skal til klubben. Og så glæder jeg mest og alt til Iscos og Özils samarbejde - www.marca.com/2013/08/17/en/football/rea...drid/1376756993.html - en af de andre grundne til at Bale kun skal til Madrid på ferie.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 uger siden #160 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14
Bud på kampen imorgen.
6-1
Ronaldo 3, Benzema 1, Morata 1 og Modric.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 uger siden #161 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
3-1 modric,Ronaldo x 2

13 år 3 uger siden #162 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14
5-0 hvis de har Stephan Andersen på kassen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 uger siden #163 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Mål og highlights fra gårsdagens kamp.

La Real og Getafe åbnede sæsonen og det blev som ventet med en sejr til hjemmeholdet. 2-0 til Real Sociedad, som fortsætter hvor de slap, blandt andet efter et flot mål af Carlos Vela. Resume og mål .

Så fik Valverdes tropper den perfekte start på sæsonen, da de vandt 2-1 ude over Valladolid. Kampen blev sparket igang med en perle af Susaeta, efter formidabelt opspil. Resume og mål .

Gårsdagens sene kamp mellem Valencia og Málaga blev en utrolig intens og tæt affære. Der blev spillet god fodbold på Mestella. Valencia var heldige med at vinde 1-0 på et drop af Willy. Resume og mål .

Jeg glæder mig selvfølgelig sindsygt meget til Reals kamp mod Betis i aften. Og den sene lækkerbisken mellem Sevilla og Atlético. Det bliver et brag! Og der vil blive gået til stålet! Forhåbentlig mere intenst end Valencias kamp!

PS. AS har ret! Patrick Ebert ligner faktisk Macklemore!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 3 uger siden #164 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: Mål og highlights fra gårsdagens kamp.

La Real og Getafe åbnede sæsonen og det blev som ventet med en sejr til hjemmeholdet. 2-0 til Real Sociedad, som fortsætter hvor de slap, blandt andet efter et flot mål af Carlos Vela. Resume og mål .

Så fik Valverdes tropper den perfekte start på sæsonen, da de vandt 2-1 ude over Valladolid. Kampen blev sparket igang med en perle af Susaeta, efter formidabelt opspil. Resume og mål .

Gårsdagens sene kamp mellem Valencia og Málaga blev en utrolig intens og tæt affære. Der blev spillet god fodbold på Mestella. Valencia var heldige med at vinde 1-0 på et drop af Willy. Resume og mål .

Jeg glæder mig selvfølgelig sindsygt meget til Reals kamp mod Betis i aften. Og den sene lækkerbisken mellem Sevilla og Atlético. Det bliver et brag! Og der vil blive gået til stålet! Forhåbentlig mere intenst end Valencias kamp!

PS. AS har ret! Patrick Ebert ligner faktisk Macklemore!

Sådan Vela! Og assist af Beñat og mål af Ebert! Det kan mit manager-hold godt lide ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 3 uger siden #165 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
En hurtig spådom: Ebi Macklemore spiller ikke i Valladolid til næste år!

Så bemærkede jeg i øvrigt, at Diego Alves går efter et Canizares-looket!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 3 uger siden #166 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: En hurtig spådom: Ebi Macklemore spiller ikke i Valladolid til næste år!

Så bemærkede jeg i øvrigt, at Diego Alves går efter et Canizares-looket!

Jeg ved hvad der fik mig til at tro, at det var Canizares der var vendt tilbage :))

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

• rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #167 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 13/14
Så er det i aften det gælder, glæder mig som en sindssyg til at se noget bold igen på det magiske Bernabeu og mon ikke at isco og özil nok skal levere magien på bernabeu, jeg glæder mig i hvert fald til at se vores offensiv trylle.

Bud på resultatet; 3-0 til de hvide, på mål af ronaldo x2 og benzema scorer også én kasse.

13 år 3 uger siden #168 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14
Jeg så kun kampen med et halvt øje, men tog også mig selv i at tænke "Canizares??!!" i et kort øjeblik.

Umiddelbart en virkelig kedelig kamp, dog var der et par lækre ting af Malagas 17-årige Fabrice Olinga. Banega er virkelig en Gago 2, og at erstatte Soldado med Postiga er ikke ligefrem en opgradering. I det hele taget er alle subtop-holdene i ligaen umiddelbart markant svækkede i forhold til sidste sæson, og jeg tror forskellen mellem nr. 2 og 3 bliver historisk stor.

Den interesse Peter Piil påstod der havde været fra Real Madrids side i Malagas nyindkøb Bobley Anderson, må have været fra Castilla. En 21-årig ivoriansk offensivspiller fra Wydad Casablanca, som scorede 8 mål i den marokkanske liga? Jeg har svært ved at se det..
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

Leveret af Kunena Forum