Sæsonen 13/14
anes skrev: Et billede der er blevet lagt på Real Madrids instagram, viser bare hvor trænet Cristianos ben er. Han er nærmest en maskine.
Meget fremtonet blodåre skyldes en lav fedt %, og ikke hvor trænet man er :)
Derudover er hans krop veltrimmet, og hans bentøj har aldrig set bedre ud. Generelt ligner Ronaldo en som mener det i år!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er I enige i de respektive holdopstillinger? Jeg finder det ganske bemærkelsesværdigt, at Casemiro er foretrukket foran Khedira, men førstnævnte har været forrygende under opstarten, hvor sidstnævnte blot har holdt niveau - dette er dog højt!
Casemiro kontra Khedira.... hvem foretrækker I?
Der kommer i øvrigt en spillerpræsentation af Casemiro senere i dag. Leveret af undertegnede.
Denne opstilling kendetegner en ting, OFFENSIV FODBOLD.
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Har Casillas vundet pladsen igen? Eller hvordan skal der tolkes.. Får lidt ondt af Lopez hvis han skal sidde på bænken. Han er alt for god til det, ligesom dengang han skiftede til Villarreal der satsede jeg stærkt på han ville få et gennembrud, hvilket skete. Ingen har fortjent at sidde på bænken når man er så god..
Han har jo valgt at komme til Real Madrid, med en klar aftale om at han er 2. valg... Så man skal ikke have ondt af ham.
Tværtimod, så er Lopez nok glad for, at han har spillet så meget.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Realmadrid94 skrev: Har Casillas vundet pladsen igen? Eller hvordan skal der tolkes.. Får lidt ondt af Lopez hvis han skal sidde på bænken. Han er alt for god til det, ligesom dengang han skiftede til Villarreal der satsede jeg stærkt på han ville få et gennembrud, hvilket skete. Ingen har fortjent at sidde på bænken når man er så god..
Han har jo valgt at komme til Real Madrid, med en klar aftale om at han er 2. valg... Så man skal ikke have ondt af ham.
Tværtimod, så er Lopez nok glad for, at han har spillet så meget.
Ahh. Det betvivler jeg. Var Mourinho fortsat, så havde Iker ikke været 1. Valg nu. Lopez blev hentet som en "nr.2" i medierne, men jeg regner stærkt med Mourinho var overbevist om at han kunne stå så godt så Casillas skulle sidde på bænken. Anyway nogle som kan spansk som gider oversætte?
www.marca.com/2013/08/15/en/football/rea...drid/1376582286.html
Handler om casemiro, helt fra barn af. Lyder som en sydamerikansk wonderstory..
Steen skrev: Ancelotti har lige bekræftet at Coentrao gerne vil væk fra klubben, og han er derfor ikke med i morgen.
Jeg kan umiddelbart ikke finde udtalelsen. Twitter melder ikke om ovenstående bekræftelse i deres liveopdatering fra pressemødet, og realmadrid.com fortæller heller ikke noget om det. Kan du ikke lige smide et lille link, Steen :)
Daniel skrev:
Steen skrev: Ancelotti har lige bekræftet at Coentrao gerne vil væk fra klubben, og han er derfor ikke med i morgen.
Jeg kan umiddelbart ikke finde udtalelsen. Twitter melder ikke om ovenstående bekræftelse i deres liveopdatering fra pressemødet, og realmadrid.com fortæller heller ikke noget om det. Kan du ikke lige smide et lille link, Steen :)
@English_AS
Ancelotti: “Coentrao has asked to leave the club and won’t be playing tomorrow.”
Hele pressemødet er nu på AS' hjemmeside. as.com/diarioas/2013/08/17/english/1376737246_683021.html
:)
Om afgang af spillere: Situationen har ikke ændret sig, vi skal kun tænke på Coentraos position, fordi han har spurgt om et skifte og han spiller ikke i morgen. Ikke mere, resten af spillerne tror jeg er tilfredse med at være her denne sæson.
Daniel skrev: www.marca.com/2013/08/17/futbol/1adivision/1376721990.html
Er I enige i de respektive holdopstillinger? Jeg finder det ganske bemærkelsesværdigt, at Casemiro er foretrukket foran Khedira, men førstnævnte har været forrygende under opstarten, hvor sidstnævnte blot har holdt niveau - dette er dog højt!
Casemiro kontra Khedira.... hvem foretrækker I?
Der kommer i øvrigt en spillerpræsentation af Casemiro senere i dag. Leveret af undertegnede.
Klart khedira,holder den defensive struktur sammen meget bedre end casemiro.
Ift. Kampen mod Betis er der dog ikke noget odiøst i at lade Casemiro starte hvis han er i bedre form. Det er vel netop hjemmekampe mod hold som Betis han, Jese, Nacho osv. Skal have spilletid i.