Sæsonen 13/14

12 år 5 måneder siden #1657 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Villarreal skal vinde over Barcelona, og så skal vi bare vinde alle vores kampe, så er mesterskabet vores!

Lige præcis. Svære er det ikke ;) Kunne også godt se Granada drille barca lidt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #1658 af Real HWL

Real Madrid 7 skrev:

Steen skrev: Villarreal skal vinde over Barcelona, og så skal vi bare vinde alle vores kampe, så er mesterskabet vores!

Hvad med atletico madrid har det nogle svære udekampe?

Hvis du kligger på linket jeg har lagt op, kan du se alle tre holds resterende kampe
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 5 måneder siden #1659 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14
Har mistet alt tro på det efter denne weekend. Havde aldrig troet Atleti ville vinde i Bilbao.

12 år 5 måneder siden #1660 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14

elle44 skrev: Har mistet alt tro på det efter denne weekend. Havde aldrig troet Atleti ville vinde i Bilbao.

Nu må du lige tag en slappe for atletico har nogle svære udekampe. Og det skal møde Barca i CL og det kommer måske til at påvirke atletico, og barca skal du ikke tænke på for jeg er stensikker på at det taber nogle point, vi skal bare vinde alle vores kampe.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1661 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 13/14

elle44 skrev: Har mistet alt tro på det efter denne weekend. Havde aldrig troet Atleti ville vinde i Bilbao.

Atleticos udfordring er ikke den enkelte kamp, men det derimod det lange seje træk. De skal nok smide point i et opgør, hvor man ikke så det komme. Deres lille trup vil være mærket i april måned efter en lang sæson. De har indtil videre spillet ligeså mange kampe som Barca og Real. Deres stamme af spillere er dog den samme hver uge.

12 år 5 måneder siden #1662 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14
Ja jeg er godt klar over Atletico sandsynligvis kommer til at smide point. Men vi skal altså møde et meget formstærkt sociedad mandskab næste weekend, og jeg har mine tvivl hvorvidt vi kan vinde den kamp (tror alle tvivler).

Og jeg tvivler egentlig også på at Barca smider 3 point i de resterende kampe, Villarreal er ikke lige så gode som tidligere på sæsonen, derudover har de kun nemme kampe end til sidste spilledag.

12 år 5 måneder siden #1663 af Real HWL

elle44 skrev: Ja jeg er godt klar over Atletico sandsynligvis kommer til at smide point. Men vi skal altså møde et meget formstærkt sociedad mandskab næste weekend, og jeg har mine tvivl hvorvidt vi kan vinde den kamp (tror alle tvivler).

Og jeg tvivler egentlig også på at Barca smider 3 point i de resterende kampe, Villarreal er ikke lige så gode som tidligere på sæsonen, derudover har de kun nemme kampe end til sidste spilledag.

Hvis Barca kan tabe til Valladolid ude, kan de tabe til hvem som helst. Jeg er 100 procent sikker på Barca nok skal smide point. Så gode er de heller ikke. Men vi skal vinde i Sociedad i næste weekend, ellers er løbet kørt.

12 år 5 måneder siden #1664 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 13/14
Måske en mulighed at hente utilfredse Cavani, som konkurrent til Benzema?

onside.dk/ligue-1-champions-league-premi...er-klar-til-psg-exit

12 år 5 måneder siden #1665 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 13/14

Elkrimi skrev: Måske en mulighed at hente utilfredse Cavani, som konkurrent til Benzema?

Er det kun mig der synes, at han er fuldstændig uhørt hyped?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin

12 år 5 måneder siden #1666 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 13/14

Elkrimi skrev: Måske en mulighed at hente utilfredse Cavani, som konkurrent til Benzema?

Kan vi ikke blive enige om, at vi har to muligheder med Benzema.

1. Sælge ham og gå en anden vej.
2. Beholde ham og erkende, at han ikke fungerer med en ligeværdig konkurrent.

Det har i den grad været tydeligt i denne sæson, at Benzema er bedst uden konkurrence.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1667 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Sæsonen 13/14

raul7=kongen skrev:

Kan vi ikke blive enige om, at vi har to muligheder med Benzema.

1. Sælge ham og gå en anden vej.
2. Beholde ham og erkende, at han ikke fungerer med en ligeværdig konkurrent.

Det har i den grad været tydeligt i denne sæson, at Benzema er bedst uden konkurrence.

Jeg er for så vidt enig. Benzema ser ud til at fungere bedre uden konkurrence, men for mig er spørgsmålet i højere grad:

Er Benzema god nok til at være vores eneste angriber?

Jeg har min tvivl. Hans niveau har svinget så meget i hans tid i klubben, også i denne sæson.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 5 måneder siden #1668 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 13/14
Personligt har skiftet mening omkring Benzema. Fra at ville afskedige ham, er jeg faktisk henne i, at vi bør beholde ham.

Hvorfor? Mit store kritikpunkt af Benzema de seneste sæsoner, har været hans forfærdelige indsatser i de store opgør. Ingen mål og helt usynlig.

Kampen mod Barcelona her i marts var dog en helt anden historie med to mål og et par brændte chancer, som han dog spillede sig frem til.

De resterende CHL kampe + CdR finalen vil for mig være udslagsgivende for, om Benzema er god nok til Real!

Leveret af Kunena Forum