Sæsonen 13/14
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona har ALLE muligheder for at hente mesterskabet, det er i deres egne hænder, og deres program er ganske, ganske let.
Det er de simpelthen for rutinerede til at smide væk:
Espanyol (ude)
Betis (hj)
Granada (ude)
Athletic (hj)
Villarreal (ude)
Getafe (hj)
Elche (ude)
Atlético (hj)
Det er ganske let.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Nej det er vi ikke.
Atl. Madrid har råd til at tabe 1 af de resterende kampe og stadig være foran os. Barcelona kan spille uafgjord og stadig være foran os.
Vi er 4 point bad Atl.Madrid og 3 point efter Barcelona.
- 10-Tallet
- Gæst
-
10-Tallet skrev:
Morientes2012 skrev:
AvatarEyes skrev: Det var så det mesterskab..
Give me a break. Så sent som sidste uge var Barcelona dømt ude, og nu er de pludselig favoritter. Det vender hurtigt.
Derudover har Barca og Atlético stadig ét indbyrdes opgør til gode, der sagtens kan ende med at placere mesterskabet på Bernabéu.
Det er muligt at meget kan ske men hvad hjælper det når man ikke kan slå fucking Sevilla i en kamp hvor man ved at det KUN er sejr det tæller. Vi har ikke fortjent mesterskabet med det her taberspil. Vi har hverken slået Atletico eller Barcelona og endnu engang viser vi at selv når det virkelig gælder spiller vi uden gejst, uden vilje og uden ideer. De første 70 minutter var pinlight nonchalant, og Ronaldo spiller næsten værre end han gjorde mod Barcelona.
0 point idag. 0 (NUL)
For det første bliver Sevilla ikke nemmere at slå, bare fordi kun en sejr tæller. Iøvrigt, er det altid kun en sejr, der tæller når vi snakker Real Madrid.
Hvad mener du med taberspil? Vi presse konstant på for at vinde kampen. Vi er tre point fra førstepladsen og et mesterskab fortjenes ikke ved at slå F.C. Barcelona og Atletico Madrid. Det fortjenes ved at være det hold med fleste point efter 38 kampe mod 19 forskellige modstandere.
Presser uden ideer og uden gåpåmod. Det er bare hektisk boldflytteri. Vi havde vel 1-2 seriøse skud inden for målrammen.
Du må meget undskylde, men jeg forstår ikke, hvordan du kommer frem til at der ingen idéer eller gåpåmod er. Hvordan måler du det? Jeg tror, at du måler det efter om bolden går i mål eller ej. Boldflytteri oversætter jeg som boldbesiddelse.
Jeg så et Real Madrid hold, der forsøgte at komme frem til chancer, men det var vanskeligt med et kompakt og velspillende Sevilla-hold. Du glemmer, at Real Madrid ikke er alene på banen. Du kan hævde, at de er dårlige, men du kan også hævde, at Sevilla var gode. Jeg hælder mest til det sidste af de to. Vi tabte kampen og derfor ser det hele skidt ud, men det er det nødvendigvis ikke.
Det var da ikke ringe idag, den sidste finish manglede, men overordnet var indsatsen da fin.. Sevilla er presset i bund næsten hele kampen, kunne godt have skabt mere, men stadig produceres en del lige ved og næsten plus en del dårlige frie afslutninger fra feltkanten. Genpresset var godt og holdet dominerede klart.
Gu er det øv, megaøv.. Men så ringe var det altså ikke
- Cristiano
- Gæst
-
Alonso magter vist ikke at spille en hel sæson længere, manden virker træt og slidt nu. Han har brug for en pause af og til.
Ancelotti tror vist ikke på Morata, når han sender ham først ind i 90min.
Mesterskabet ligger lidt længere væk nu…men jeg tror stadigvæk på Copa Del Rey samt CHL. Di Maria skal nok vinde os Copa Del Rey samt CHL :-)
- Gæst
-
CristianoRonaldo skrev: Kunne det tænkes at vi kunne slippe for alle de sure opstød der måtte komme? Sov på det, og kom med noget konstruktivt i stedet. Det er så fucking deprimerende at læse. ;)
Når jeg står op i morgen er vi stadig på 3. pladsen med mesterskabet uden for egen kontrol. For 80 timer siden var vi favoritter til en kamp der i princippet ville give os mesterskabet. Vi var ubesejret i 32 kampe og alle regnede mere eller mindre med at vi vandt resten af kampene i ligaen. Nu har vi tabt 2 i streg og spillet som en pose klunker. Hvis du vil have mig til at se positiver så hit med crackpiben.
Elkrimi skrev: Endnu en ganske middelmådig indsats af Diego Lopez!
Det er efterhånden længe siden han har reddet os i en vigtig situation. Mod Atl Madrid virkede han utrolig tung ved det ene mål, mod Barca lukker vi 4 mål ind og i dag 2 mål, hvor et burde have været reddet.
Han minder mere og mere om den gamle Diego Lopez man kendte før "Mourinho-sæsonen".
Det bliver spændende at se om Casillas fremstår bedre i de kommende kampe.
Du synes han skulle have taget en afslutning oppe under overliggeren, to sublime straffespark og en afslutning omkring det lille felt. Tak for kaffe et ambitionsniveau
Cristiano skrev: Mesterskabet ligger lidt længere væk nu…men jeg tror stadigvæk på Copa Del Rey samt CHL. Di Maria skal nok vinde os Copa Del Rey samt CHL :-)
Jeg vil bare understrege, at takket var for denne del af indlægget. Resten er jeg ikke enig i :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men...
Når det så er sagt, så har vi bestemt spillet meget værre kampe i denne her sæson.
Min personlige frustration ligger i, at vi nu ikke længere selv kan afgøre det, men i stedet for har givet Barcelona alle tænkelige muligheder for at genvinde mesterskabet, og det gør sgu ondt.
Fire dages rejse fra himmel til nedtur.
Rend mig da!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Cristiano skrev: Ny højreback, defensiv midtbane/kreativ offensiv midtbane (til bænkplads) som også kan spille ude i wing og angriber (til bænkplads) skal der handles ind for.
Alonso magter vist ikke at spille en hel sæson længere, manden virker træt og slidt nu. Han har brug for en pause af og til.
Ancelotti tror vist ikke på Morata, når han sender ham først ind i 90min.
Mesterskabet ligger lidt længere væk nu…men jeg tror stadigvæk på Copa Del Rey samt CHL. Di Maria skal nok vinde os Copa Del Rey samt CHL :-)
Tager du pis?
Vi har 3 point op til første pladsen med 8 kampe tilbage, og du synes, at det er logisk at afskrive ligaen??
- Cristiano
- Gæst
-
Vi kan sagtens vinde ligaen, men så skal Atletico og Barcelona tabe points.