Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Di Maria, Benzema, Bale starter nok fremme så ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Cristiano meldes tvivlsom til på lørdag...
Di Maria, Benzema, Bale starter nok fremme så ...
Rigtig ærgerligt med Ronaldo.:/ Men jeg er ikke så skræmt af, at det så er Englen der overtager pladsen på venstrekanten. Di Marias bedste aktioner kommer generelt derfra. Jeg er fortrøstningsfuld ihvertfald. Så skal Isco bare overtage Di Marias plads på midten og så skal det sgu nok gå.
Jeg er her stadig XOXO
Frispark! Når Carlo udtaler, at det er Ronaldo, der bestemmer, hvem der skal sparke frispark, så bliver jeg ærgerlig. Hvorfor? Fordi Bale ret tydeligt sparker bedre frispark en Ronaldo.
Det synes jeg efterhånden, vi har fået sat på plads. Ronaldo sparker ikke særligt gode frispark. Jo vist, når han 35 meter ude kanonerer bolden, så er det tit, at det giver en ripost, men udover det, så scorer han altså ikke ofte.
Bale til gengæld har allerede scoret en 2-3 gange, og jeg synes hans frispark er sindsygt farlige hver gang. Bare i går er det en feberredning fra Weidenfeller der afviser Bale. Ronaldos frispark i går havde ramt overlæggeren :-)
Alt i alt ville jeg bare ønske, at man helt objektivt kiggede på, hvem der sparker de bedste frispark, og der mener jeg, at Bale sparker bedst. Og det er vel og mærke BÅDE fra venstre og højre side af banen, jeg mener han er bedst.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- RasmusKring
- Gæst
-
baggins skrev: Kampen mod Dortmund viste det samme som Barca, Schalke og Sevilla kampen. Vores defensiv er hullet som en si, så snart modspillerne har bare en smule spilforståelse. Mod Dortmund spillede vi mod fire gengangere fra Chl-finalen sidste år ellers var det flere reserver. Og selvom det kun var Reus, som spillede en acceptabel kamp i Dortmunds offensiv blev vores defensiv splittet ad gang på gang. Og hvis Dortmund havde været skabere, så kunne vi endda havde tabt kampen, så derfor ser jeg os slet ikke videre til semifinalen. Så Ancelotti har langt fra fundet en god balance på holdet. For uanset hvor god Modric,Isco og Di Maria spiller offensivt, så er de ikke gode nok til at hjælpe Alonso med at beskytte forsvaret.
Jeg sidder også med en rimelig dårlig fornemmelse i maven efter kampen i går på trods af resultatet. Offensivt er vi stærke og giftige, men defensivt giver vi alt for meget væk. I mine øjne er det dog mest midtbanen, der er skyld i det. Vores forsvarspillere er meget ofte isolerede uden støtte fra midtbanen, hvis det er tilfældet hele kampen, så kan man nemt komme til at se dårlig ud. Problemerne ligger primært i venstre side af midtbanen, hvor Ronaldo ikke løber med hjem og Isco/Di Maria har nogle defensive mangler. Det gør, at Xabi Alonso skal dække et meget stort område, hvilket han ikke er i stand til med sin mangel på fart. Det bliver meget tydeligt i den sidste halve time i går, hvor vores midtbane falder helt ned på linje med forsvaret. Det var ikke pænt at se på.
www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...a-faa-transferforbud
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
baggins skrev: Kampen mod Dortmund viste det samme som Barca, Schalke og Sevilla kampen. Vores defensiv er hullet som en si, så snart modspillerne har bare en smule spilforståelse. Mod Dortmund spillede vi mod fire gengangere fra Chl-finalen sidste år ellers var det flere reserver. Og selvom det kun var Reus, som spillede en acceptabel kamp i Dortmunds offensiv blev vores defensiv splittet ad gang på gang. Og hvis Dortmund havde været skabere, så kunne vi endda havde tabt kampen, så derfor ser jeg os slet ikke videre til semifinalen. Så Ancelotti har langt fra fundet en god balance på holdet. For uanset hvor god Modric,Isco og Di Maria spiller offensivt, så er de ikke gode nok til at hjælpe Alonso med at beskytte forsvaret.
Dortmund kunne godt have scoret i kampen i går, men vi havde altså også masser af chancer, så cifrene taler det rigtige sprog, om end det det lige så godt kunne være endt 5-2.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Generelt er det nogenlunde den fornemmelse jeg har i de fleste kampe (selv i El Clásico indtil udvisningen) - at selvom vi rent defensivt til tider står en smule usikkert, så vil vi altid være i stand til at score flere mål end modstanderen. At det ikke altid lykkes er så en anden sag, men vores offensive kræfter kan (over)matche alle hold i samtlige ligaer, hvis dagen rammes.
Real Madrid skal aldrig gå efter den smalle sejr. Vi skal knuse modstanderen med vores omstillinger, og så kan selv Bayern med deres nye og røvkedelige (så I dem mod Man U?) tiki-taka ikke stille noget op.
La Décima bliver en realitet i år. Hala Madrid!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
baggins skrev: Det kan være at vi for de samme problemer som Barca
"Skriver Sport" Det burde jo sige ALT ... uduelige cantalanske pamflet. Uh, lad os endelig få involveret Madrid i Barcelonas mangel på evner til at overholde reglerne.
Dermed ikke sagt, at vi ikke kan blive ramt. Det aner jeg ikke nok om La Fábrica til, men at tro, at historien skal breakes fra Sport er decideret idioti!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
"Skriver Sport" Det burde jo sige ALT ... uduelige cantalanske pamflet. Uh, lad os endelig få involveret Madrid i Barcelonas mangel på evner til at overholde reglerne.
Dermed ikke sagt, at vi ikke kan blive ramt. Det aner jeg ikke nok om La Fábrica til, men at tro, at historien skal breakes fra Sport er decideret idioti!
Jeg kender ikke noget til avisen, eller dens troværdighed. vi skal dog passe på med at tage glæderne på foreskud. Jeg kender heller ikke så meget til Madrids rekruttering. men jeg har da hørt om at vi har hentet 10-11 årige i udlandet.
DarioGomez skrev:
Det står også i AS (uden henvisning til Sport), så det er sandsynligvis sandt nok: futbol.as.com/futbol/2014/04/02/primera/1396462469_700067.html
I modsætning til Barcelonas sag, har der ikke været indgivet nogen klager, så det er på egen foranledning, at FIFA har taget undersøgelserne op.