Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #637 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev: Hvor er det Messi har spillet bedre? Mod Granada, Deportivo, Betis, Getafe og andre små klubber?

Ronaldo har afgjort kampe mod store hold, mens Messi har udbygget føringer mod de små, groft sagt.

Ja han har scoret, men ikke spillet godt. Et straffe og et nemt mål imod Barca, et flot hovedstød imod United, et tap-in imod United, med 10 mand, et heldig mål imod BVB. Men Ronaldo er tit middelmådig i kampene.
Og jeg har ikke sagt at Messi 100% vinder den, jeg sagde at det er mellem ham og Ronaldo hvis man skal stemme på den rigtige måde

Og det er afgørende aktioner i de kampe, der viser en spillers klasse. Ikke kampene mod de små.

Ja, et straffe og 3 tap-ins. Meget svært ikke?

Lige præcis. Og en mere afgørende faktor end dværgen.

Nå nu er mit niveau latterligt lavt med alle de one-liners, så jeg melder mig ud af diskussionen.

Han var ringe i alle de kampe, at han får et par heldige mål betyder ikke at han er mere afgørende.
Skal vi ikke lige prøve at tage RM brillerne af?

Hvordan kan det ikke betyde at han er afgørende, når det var ham der sikrede at vi vandt? Du aner simpelthen intet om fodbold. Hold nu kæft og find på noget bedre at lave, eller i det mindste skriv noget fornuftigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #638 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid 7 skrev:

GutiHAZ14 skrev: På nuværende tidspunkt så er Messi bedre end Ronaldo. Ronaldos præstationer er da heller ikke som de har været, da han kom til klubben. Så kan det siges at Ronaldo stadig har en meget afgørende rolle i Real Madrid, men at der snart er nogle andre der skal tage den afgørende rolle. Det tror jeg hverken er Benzema eller Bale, men nok nærmere Morata eller Jese.

Real Madrid kunne snildt ha været op til 8-9 points efter Barcelona, det kan så ske om et par uger på Camp Nou. Det viser jo så igen at Messi og company bare er bedre på nuværende tidspunkt.

Hvem var det da afgjorde mod Levante? Ronaldo og jeg forstår ikke hvorfor i hader ham han er så vigtigt for Real Madrid derimod Messi han har Xavi og iniesta , hvis man kigger på landsholdet, så er ronaldo meget bedre end Messi og i aften hvis Ronaldo score et mål så er han all time topscorer for Portugal.

Det har intet at gøre med om et had kærligheds forhold til en spiller, fordi Messi fortrækkes. Det er blot at kigge på, hvad hver enkelt spiller opnår med sit hold, og hvor stabilt niveauet er. Ronaldos niveau og form er dalet, og det gør et sent Levante mål ingen forskel på. Messis niveau er derimod stabilt på trods af små skader hist og her.

12 år 10 måneder siden #639 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev: Hvor er det Messi har spillet bedre? Mod Granada, Deportivo, Betis, Getafe og andre små klubber?

Ronaldo har afgjort kampe mod store hold, mens Messi har udbygget føringer mod de små, groft sagt.

Ja han har scoret, men ikke spillet godt. Et straffe og et nemt mål imod Barca, et flot hovedstød imod United, et tap-in imod United, med 10 mand, et heldig mål imod BVB. Men Ronaldo er tit middelmådig i kampene.
Og jeg har ikke sagt at Messi 100% vinder den, jeg sagde at det er mellem ham og Ronaldo hvis man skal stemme på den rigtige måde

Og det er afgørende aktioner i de kampe, der viser en spillers klasse. Ikke kampene mod de små.

Lige præcis. Og en mere afgørende faktor end dværgen.

Nå nu er mit niveau latterligt lavt med alle de one-liners, så jeg melder mig ud af diskussionen.

Han var ringe i alle de kampe, at han får et par heldige mål betyder ikke at han er mere afgørende.
Skal vi ikke lige prøve at tage RM brillerne af?

Hvordan kan det ikke betyde at han er afgørende, når det var ham der sikrede at vi vandt? Du aner simpelthen intet om fodbold. Hold nu kæft og find på noget bedre at lave, eller i det mindste skriv noget fornuftigt.

Han er ikke afgørende for holdets spil, han gør ikke de andre spillere bedre. Og så er der folk som dig der siger at han er den bedste i verden, der kan man tale om bias.

12 år 10 måneder siden #640 af Real-Laudrup

Real Madrid 7 skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Jeg støtter ham jo ikke. Jeg siger at det enten bliver ham eller Messi der vinder

Hvis du er en Barca fan så smutter over til fcbarcelona.dk
så kan du snakke mere om Messi. For Ronaldo er bedre end Messi,

Jeg er ikke Barca fan og nej han er ikke.

Hvis du var en ægte madridista så vil du ikke støtte Messi men derimod Ronaldo.

Jeg støtter ikke en enkelt spiller, jeg støtter holdet. Jeg vil hellere have at Ronaldo scorer 0 mål og vi vinder La Liga eller CL, end at vi ikke vinder noget og Ronaldo scorer 50 mål og vinder Balon D´Or. Men du virker bare som en Ronaldo fanboy uden den store forståelse for spillet

Du støtter en Barca mand men ikke Ronaldo og jeg elsker Madrid ikke bare Ronaldo men Helle holdet

Støtter ham ikke, jeg siger jo at det enten er Messi eller Ronaldo der vinder.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #641 af Steen
Messi er ikke en gang i top tre for mig, for 2013. Ronaldo, Bale og Ribery gjorde det alle bedre end ham.

12 år 10 måneder siden #642 af Real-Laudrup

Steen skrev: Messi er ikke en gang i top tre for mig, for 2013. Ronaldo, Bale og Ribery gjorde det alle bedre end ham.

42 mål, er det ikke top 3?

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #643 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Han er ikke afgørende for holdets spil, han gør ikke de andre spillere bedre. Og så er der folk som dig der siger at han er den bedste i verden, der kan man tale om bias.

Det her er en Real Madrid side. Selvfølgelig er der "bias"! Det er immervæk ikke nogen banebrydende observation. Har du ikke en bro du skal tilbage under, troll?

12 år 10 måneder siden #644 af Real-Laudrup

Rubæk skrev:

Real-Laudrup skrev: Han er ikke afgørende for holdets spil, han gør ikke de andre spillere bedre. Og så er der folk som dig der siger at han er den bedste i verden, der kan man tale om bias.

Det her er en Real Madrid side. Selvfølgelig er der "bias"! Det er immervæk ikke nogen banebrydende observation. Har du ikke en bro du skal tilbage under, troll?

Jeg foretrækker at analysere tingene objektivt, det burde du prøve. Selvom jeg er Real Madrid fan kan jeg sagtens give de største rivaler credit eller indrømme at Messi er bedre end Ronaldo.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #645 af Steen

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev: Messi er ikke en gang i top tre for mig, for 2013. Ronaldo, Bale og Ribery gjorde det alle bedre end ham.

Hvis det er sådan du vurdere, så er Wilfried Bony med i din top 5 eller hvad?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #646 af Real-Laudrup

Steen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Skal vi ikke lige sætte tingene i kontekst? Der er forskel på den hollandske liga og den spanske.

12 år 10 måneder siden #647 af Steen

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Skal vi ikke lige sætte tingene i kontekst? Der er forskel på den hollandske liga og den spanske.

Mål er mål, er det ikke det du siger? Du synes jo at det er så skide imponerende at Messi score 3 mål imod Zaragoza, men det er fint at han ikke scorer imod de store hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #648 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 13/14
Jeg så meget gerne, at vi snart får udryddet alle de citeringer, der bliver slynget til højre og venstre. Desuden lader det til, at debatforummet er ved at udvikle sig til chat-lignende tilstande... Kan vi ikke få lidt styr på det igen? Det er forfærdeligt at læse igennem.

Længere, mere gennemtænkte og bedre opsatte indlæg er værdsat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Leveret af Kunena Forum