Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #685 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

rezamadridista skrev:

Steen skrev:

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Her er jeg enig med Real-Laudrup, deres forhold er ikke det samme som det var før. Hvad det skyldes ved jeg ikke, men det er dog tydeligt at det ikke er det samme. Det er dog ikke ensbetydende med at de ikke har det godt sammen, de ser ud til at have det fint nu. Marcelo skrev også for et par dage siden dette på Twitter:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Kunne det ikke skyldes, at de bare er blevet ældre (og mindre fjollet), det er trods alt femte sæson de spiller sammen. Derudover, så er Marcelo stadig en af de første til at kramme Ronaldo, når han scorer.

Måske, jeg ved det ikke, jeg kunne bare se en forskel. De så ud til at være bedste venner før, men især i sidste sæson virkede deres forhold anstrengt, det ser dog godt nok ud nu.

Hvor så du den forskel? Kan huske mange situationer som kendetegner de gode momenter af sidste sæson bla. fejringen af Ronaldos mål mod City.

Man så hele tiden videoer hvor de havde det sjovt, til træning, før træning, før kampe, de jublede sammen ved scoring, noget som var planlagt før kampen, og ikke bare et kram efter scoringer som det er nu. Man så hele tiden billeder af dem sammen til træning.
Det ser bare ikke sådan ud nu, og jeg mener også at have læst et par artikler om at deres forhold ikke var så godt mere. Jeg håber da at jeg tager fejl, men for mig ser det bare sådan ud.

Igen, det er ikke bare et kram efter en scoring. Det har det aldrig været. De jubler sammen. Ronaldo og Arbeloa krammer bare sammen, men Marcelo og Ronaldo har aldrig bare krammet efter en kamp, det kan jeg ikke huske. De har altid jublet (med jublet så mener jeg en hård kram hvor de griner og er glade).

Og mht. til at danse en speciel dans efter en scoring, så har jeg også nævnt før, at de jo ikke har spillet meget sammen for tiden. Det skal nok komme.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved rezamadridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #686 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Juve's Tévez: Messi or Cristiano? Cristiano (laughs) [marca]

Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 10 måneder siden #687 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Juve's Tévez: Messi or Cristiano? Cristiano (laughs) [marca]

Vi tænker vist meget ens. Har lige sat den i "Om Vores Rivaler"

12 år 10 måneder siden #688 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14
Som de siger i Frankrig i morgen: Jeg var der, da Benzema scorede.

Forhåbentlig kan det sparke ham i gang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, rezamadridista

12 år 10 måneder siden #689 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev: Som de siger i Frankrig i morgen: Jeg var der, da Benzema scorede.

Forhåbentligt, for han skal spille de næste 3 kampe i træk, der er ikke tid til at prøve Morata af mod Juve eller Barca. Og jeg håber godt nok ikke at Ancelotti vælger at bruge Bale fra start, som Marca har snakket om, hvis han bliver klar. 4-3-3 , Ronaldo-Bale-Di Maria..

Pepe med en assist, Khedira med en kasse, Benzema med en kasse, og så Morata med en kasse. God dag!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 10 måneder siden #690 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Siempre Madrid skrev: Som de siger i Frankrig i morgen: Jeg var der, da Benzema scorede.

Forhåbentligt, for han skal spille de næste 3 kampe i træk, der er ikke tid til at prøve Morata af mod Juve eller Barca. Og jeg håber godt nok ikke at Ancelotti vælger at bruge Bale fra start, som Marca har snakket om, hvis han bliver klar. 4-3-3 , Ronaldo-Bale-Di Maria..

Pepe med en assist, Khedira med en kasse, Benzema med en kasse, og så Morata med en kasse. God dag!

Og vigtigst - 7-9-13 - ingen skader.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, rezamadridista, Jaken

12 år 10 måneder siden #691 af Real-Laudrup

Steen skrev:

Morata vil være god i Barca kampen. Han er stor og stærk hvilket betyder at vi kan sparke en lang bold op på ham, han dominerede Pique sidste gang. Og han har også pace, hvilket er vigtigt, vi kommer til at spille kontrafodbold
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #692 af Real-Laudrup
Er jeg den eneste som synes at Arbeloa er verdens heldigste spiller? Manden er OK defensivt og tilbyder intet offensivt, men alligevel er han fast mand for Real Madrid og det bedste landshold nogensinde.

12 år 10 måneder siden #693 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Er jeg den eneste som synes at Arbeloa er verdens heldigste spiller? Manden er OK defensivt og tilbyder intet offensivt, men alligevel er han fast mand for Real Madrid og det bedste landshold nogensinde.

Der er 25 pisse heldige fodboldspillere i Real Madrid. De er dog også dygtige.

12 år 10 måneder siden #694 af Real-Laudrup

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev: Er jeg den eneste som synes at Arbeloa er verdens heldigste spiller? Manden er OK defensivt og tilbyder intet offensivt, men alligevel er han fast mand for Real Madrid og det bedste landshold nogensinde.

Der er 25 pisse heldige fodboldspillere i Real Madrid. De er dog også dygtige.

De andre 24 er bedre med bolden end Arbeloa. Men jeg tænker mest på Spanien, hvis man vil spille Tiki-Taka burde man så ikke have spillere der faktisk kan slå en aflevering?
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #695 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sæsonen 13/14

Sorry guys men den er jeg enige. Hahahaha

12 år 10 måneder siden #696 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev:

Morata vil være god i Barca kampen. Han er stor og stærk hvilket betyder at vi kan sparke en lang bold op på ham, han dominerede Pique sidste gang. Og han har også pace, hvilket er vigtigt, vi kommer til at spille kontrafodbold

Sidste gang spillede han ude på venstre kant, Benzema helt fremme.

Leveret af Kunena Forum