Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #649 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev: Messi er ikke en gang i top tre for mig, for 2013. Ronaldo, Bale og Ribery gjorde det alle bedre end ham.

42 mål, er det ikke top 3?

Hvis det er sådan du vurdere, så er Wilfried Bony med i din top 5 eller hvad?

Skal vi ikke lige sætte tingene i kontekst? Der er forskel på den hollandske liga og den spanske.

Mål er mål, er det ikke det du siger? Du synes jo at det er så skide imponerende at Messi score 3 mål imod Zaragoza, men det er fint at han ikke scorer imod de store hold.

Han scorede mod Real Madrid, Milan og PSG, det er da store hold.
Jeg bedømmer det heller ikke kun ude fra mål, Messi har flere kvaliteter til at påvirke den måde holdet spiller på, han gør de andre bedre. Det gør Ronaldo ikke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #650 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 13/14
@Real-Laudrup

Jeg skrev tidligere i tråden til dig og er interesseret i at høre dit svar:

Jaken skrev: Hvis Messi gjorde/gør sine holdkamerater så meget bedre, burde Barcelona så ikke have præsteret bedre mod Real Madrid, Bayern (ja, han var ude af returopgøret) og Milan? Så det kan simpelthen ikke passe, at du kan bruge undskyldningen "Ja han var ikke god, men det var de andre Barca spillere heller ikke" - Det ændrer jo ikke på, at de tabte kampene og at Messi ikke præsterede.

Desuden: Milan havde (og har) stadig et svagt hold - Balotelli var jo end ikke til rådighed i de kampe og de var immervæk store underdogs imod Barcelona.

Og mht. diverse Clasicos i sidste sæson, så er vi uenige. Da Cristiano blev indskiftet i 2. halvleg i den seneste Clasico, ændrede det kampen og han bidrog straks med en masse i offensiven og voldte Barcelona-forsvaret gevaldige problemer (i særdeleshed Pique!). Han var også fremragende i 3-1 sejren på Camp Nou.

Men igen, det lader til, at du hovedsaligt baserer din bedømmelsen på antal mål scoret, for jeg synes ikke, at Messi præsterede tilstrækkeligt mod os. Jeg ville stadig give den til Ribery.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Jaken.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #651 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14

Rubæk skrev:

Real-Laudrup skrev: Ja, et straffe og 3 tap-ins. Meget svært ikke?

Et mål er et mål. Hvorfor scorer alle angribere så ikke bare en fandens masse tap-ins, hvis det er noget alle bare lige kan gøre?

Ja, hvis alle de tap-ins er så nemme, hvorfor gør alle sammen det ikke bare? Tænk alle de mål man kunne score så let som ingenting!

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #652 af falle
Og iøvrigt......................

12 år 10 måneder siden #653 af Real-Laudrup

Jaken skrev: @Real-Laudrup

Jeg skrev tidligere i tråden til dig og er interesseret i at høre dit svar:

Jaken skrev: Hvis Messi gjorde/gør sine holdkamerater så meget bedre, burde Barcelona så ikke have præsteret bedre mod Real Madrid, Bayern (ja, han var ude af returopgøret) og Milan? Så det kan simpelthen ikke passe, at du kan bruge undskyldningen "Ja han var ikke god, men det var de andre Barca spillere heller ikke" - Det ændrer jo ikke på, at de tabte kampene og at Messi ikke præsterede.

Desuden: Milan havde (og har) stadig et svagt hold - Balotelli var jo end ikke til rådighed i de kampe og de var immervæk store underdogs imod Barcelona.

Og mht. diverse Clasicos i sidste sæson, så er vi uenige. Da Cristiano blev indskiftet i 2. halvleg i den seneste Clasico, ændrede det kampen og han bidrog straks med en masse i offensiven og voldte Barcelona-forsvaret gevaldige problemer (i særdeleshed Pique!). Han var også fremragende i 3-1 sejren på Camp Nou.

Men igen, det lader til, at du hovedsaligt baserer din bedømmelsen på antal mål scoret, for jeg synes ikke, at Messi præsterede tilstrækkeligt mod os. Jeg ville stadig give den til Ribery.

Nogen gange bliver man bare nødt til at rose modstanderen for at have en perfekt taktik. Det var det RM, Bayern or Milan havde. Det var heller ikke nemt for Barca med det der skete med deres træner.
Ja Milan er ikke hvad det har været men det var stadig en kæmpe kamp og mange tippede Milan til at gå videre så, så dårlige er de vel ikke.
Synes du at det her er fremragende? Det synes jeg ikke

Jeg baserer det ikke KUN på mål, men det er jo det vigtigste i fodbold er det ikke?

12 år 10 måneder siden #654 af Real-Laudrup
Nu bliver der snakket om at Ronaldo er skuffet over det Zizou sagde. Gad vide hvordan deres forhold kommer til at være. Mandens forhold til Marcelo har ikke været det samme siden Marcelo sagde at Messi er den bedste i verden og Casillas fortjener Balon D´Or
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #655 af falle
Marcelo og Ronaldo har det nu fint sammen. Spilforståelsen mellem de to er ligeså galant nu som det var før Marcelos udtalelser, hvilket du også ser når de to fejrer scoringer, og der er tit billeder af de to, og Pepe, sammen til arrangementer.

12 år 10 måneder siden #656 af Real-Laudrup

falle skrev: Marcelo og Ronaldo har det nu fint sammen. Spilforståelsen mellem de to er ligeså galant nu som det var før Marcelos udtalelser, hvilket du også ser når de to fejrer scoringer, og der er tit billeder af de to, og Pepe, sammen til arrangementer.

Ikke som før. Før var det altid de to der var sammen, nu hænger han mere ud med Coentrao og Pepe.
Hvad der sker uden for banen skal selvfølgelig ikke påvirke spillet på banen

12 år 10 måneder siden #657 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Nu bliver der snakket om at Ronaldo er skuffet over det Zizou sagde. Gad vide hvordan deres forhold kommer til at være. Mandens forhold til Marcelo har ikke været det samme siden Marcelo sagde at Messi er den bedste i verden og Casillas fortjener Balon D´Or

Pålidig kilde, tak.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 10 måneder siden #658 af Real-Laudrup

DarioGomez skrev:

Real-Laudrup skrev: Nu bliver der snakket om at Ronaldo er skuffet over det Zizou sagde. Gad vide hvordan deres forhold kommer til at være. Mandens forhold til Marcelo har ikke været det samme siden Marcelo sagde at Messi er den bedste i verden og Casillas fortjener Balon D´Or

Pålidig kilde, tak.

Det blev nævnt i Punto Pelota. Jeg siger ikke at det er rigtigt, men det ville ikke overraske mig.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #659 af falle
Føj, det ligner virkeligt at Ronaldo vil kvæle Marcelo :(

12 år 10 måneder siden #660 af Real-Laudrup

falle skrev: Føj, det ligner virkeligt at Ronaldo vil kvæle Marcelo :(

Deres forhold er måske lidt bedre nu. Men vi kan ikke komme udenom at Ronaldo ikke talte med Marcelo efter at Marcelo sagde det han sagde

Leveret af Kunena Forum