Sæsonen 13/14
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ja og han gjorde det godt selvom at det ikke er hans positionJesperA skrev:
Real-Laudrup skrev:
Morata vil være god i Barca kampen. Han er stor og stærk hvilket betyder at vi kan sparke en lang bold op på ham, han dominerede Pique sidste gang. Og han har også pace, hvilket er vigtigt, vi kommer til at spille kontrafodboldSteen skrev:
Siempre Madrid skrev: Som de siger i Frankrig i morgen: Jeg var der, da Benzema scorede.
Forhåbentlig kan det sparke ham i gang.
Forhåbentligt, for han skal spille de næste 3 kampe i træk, der er ikke tid til at prøve Morata af mod Juve eller Barca. Og jeg håber godt nok ikke at Ancelotti vælger at bruge Bale fra start, som Marca har snakket om, hvis han bliver klar. 4-3-3 , Ronaldo-Bale-Di Maria..
Pepe med en assist, Khedira med en kasse, Benzema med en kasse, og så Morata med en kasse. God dag!
Sidste gang spillede han ude på venstre kant, Benzema helt fremme.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- GutiHAZ14
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Marca skriver i dag, at Bale muligvis har brok. Noget tilsvarende holdt Higuaín ude af spillet i fire mdr for et par år siden.
Jeps, så har klubben købt en glas spiller igen. Det er da lige til at grine af !!!!!!!!
Hahahahaha, hhihihihihi, hohohohohoho...
FACEPALM
Og Bale er selvfølgelig meget billig, når nu han kan sælge sig selv udenfor banen.
- Pepe
- Gæst
-
Prøve lige og se ramos assist til Negredo,s mål mod Hviderusland
GutiHAZ14 skrev:
DarioGomez skrev: Marca skriver i dag, at Bale muligvis har brok. Noget tilsvarende holdt Higuaín ude af spillet i fire mdr for et par år siden.
Jeps, så har klubben købt en glas spiller igen. Det er da lige til at grine af !!!!!!!!
FACEPALM
Og Bale er selvfølgelig meget billig, når nu han kan sælge sig selv udenfor banen.
Nu er brok heldigvis noget der kan trænes relativt let og uden at det skulle give problemer på langt sigt.. grunden til at pipita var ude så lang tid var pga det blevet opdaget for sent.. Bales er ikke blevet til rigtig hernia/brok endnu.. No worries!!!!!!! :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Pepe skrev:
Prøve lige og se ramos assist til Negredo,s mål mod Hviderusland
Den ligger lige i "rosen", som man siger.. Klasse indlæg!
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Marca skriver sgu så mange ting. Lad os nu vente med at male fanden på væggen, før der er noget mere konkret.. Jeg satser på, at Bale snart får sit gennembrud i den hvide trøje!
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
r-mb-q skrev:
GutiHAZ14 skrev:
FACEPALM
Nu er brok heldigvis noget der kan trænes relativt let og uden at det skulle give problemer på langt sigt.. grunden til at pipita var ude så lang tid var pga det blevet opdaget for sent.. Bales er ikke blevet til rigtig hernia/brok endnu.. No worries!!!!!!! :)
Nu må vi se hvad der sker. Indtil videre har Bale jo kun spillet 90 minutter, og han har kun haft problemer med at komme i form.
Steen skrev: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...nouncement:_Bale.htm
Altså, hva' sker der?!
Jeg begynder virkelig at tro, at Marca/AS er gået i krig mod Perez pga. den droppede medieaftale...
M_linding skrev:
Steen skrev: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...nouncement:_Bale.htm
Altså, hva' sker der?!
Jeg begynder virkelig at tro, at Marca/AS er gået i krig mod Perez pga. den droppede medieaftale...
Marca har ikke noget med den aftale at gøre, det er kun Prisa gruppen. Så vidt jeg ved, så er det AS, Cadena Ser, Cadena Cope og El Pais.
Men AS, og især El Pais, gør alt for at kritisere Perez, når de har muligheden...