Sæsonen 13/14
Raul7-2880 skrev:
Pepe skrev:
hva snakker du om er du helt væk??? Carvajal var FANTASTISK, med arbeloa havde vi haft kæmpe problemer, specielt neymar mod arbeloa det vil jeg ikke se.Raul7-2880 skrev: Flot 2 halvleg...
Men:
Sælg/afskaf dog Bale tilbage til Tottenham (gerne gratis) han kommer aldrig til at slå hverken Ronaldo eller Di Maria ud af start 11 (og Ronaldo skal IKKE spille sol angriber!)
Sælg/afskaf Carvajal tilbage til Leverkusen (uden en tilbageklausul)
...
UENIG.
Arbeloa ville aldrig havet givet Neymar så meget plads som han fik idag...
Du kan UMULIGT kalde carjaval præstation for "FANTASTIK" - medmindre du referere til en anden kamp.
Første halvleg var ikke det bedste han har spillet, men anden spiller han da tæt på fejlfrit.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Flot 2 halvleg...
Men:
Sælg/afskaf dog Bale tilbage til Tottenham (gerne gratis) han kommer aldrig til at slå hverken Ronaldo eller Di Maria ud af start 11 (og Ronaldo skal IKKE spille sol angriber!)
...
I mine 4 år inde på forummet slår du her rekorden for det mest stupide indlæg jeg har læst. Du er en skændsel på dette forum, og dine indlæg har så lav kvalitet.
Istedet for at argumentere, vælge du at SVINE mig til - og samtidig kalder MINE indlæg for lavt kvalitet.
Hmm... Hvem mon der er stupid og en skændsel?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Flot 2 halvleg...
Men:
...
I mine 4 år inde på forummet slår du her rekorden for det mest stupide indlæg jeg har læst. Du er en skændsel på dette forum, og dine indlæg har så lav kvalitet.
Istedet for at argumentere, vælge du at SVINE mig til - og samtidig kalder MINE indlæg for lavt kvalitet.
Hmm... Hvem mon der er stupid og en skændsel?
Det er faktisk dig, der er stupid. Om du er en skændsel, skal jeg lade være usagt, men der kan vist ikke være tvivl om, at dit indlæg er en ganske god kandidat til årets stupide indlæg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Juanito
- Gæst
-
Carvajal havde 38/40 vellykkede afleveringer idag. (Ifølge resultat.dk) Det er en succesrate på 95%. Det siger måske ikke så meget om det defensive, men viser derimod hans offensive kvaliteter og begrunder samtidig hvorfor du er helt ude af den når du siger han skal tilbage til Tyskland :)Raul7-2880 skrev:
Pepe skrev:
hva snakker du om er du helt væk??? Carvajal var FANTASTISK, med arbeloa havde vi haft kæmpe problemer, specielt neymar mod arbeloa det vil jeg ikke se.Raul7-2880 skrev: Flot 2 halvleg...
Men:
...
UENIG.
Arbeloa ville aldrig havet givet Neymar så meget plads som han fik idag...
Du kan UMULIGT kalde carjaval præstation for "FANTASTIK" - medmindre du referere til en anden kamp.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
I kan kalde det for stupiditet, men det er kun fremtiden der kan vise det
- Ikertheman
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: JEG vurdere at, hverken Bale (grundet di Maria og Ronaldo) og carjaval (grundet defensive mangler) vil få en stor fremtid for Real Madrid.
Det er din holdning, du er meget hurtig til at melde Bale ude, jeg ønskede ham selv ikke i Madrid, men nu er han der og han er trods alt en verdensklassespiller (og meget sympatisk endda)... Man kan ikke melde ham ude, da han ikke har haft saft forudsætninger som resten af truppen, han skal spilles ind på holdet "stille og roligt"..
Carvajal spillede en fin kamp, hvad man kunne forvente, var lidt rundt på gulvet i første halvleg, men det var resten af holdet også, målet fra Neymar 50/50
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: JEG vurdere at, hverken Bale (grundet di Maria og Ronaldo) og carjaval (grundet defensive mangler) vil få en stor fremtid for Real Madrid.
carvajal viste fenomenale defensive kvaltieter idag..
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Så ville du også i sin tid have solgt Zidane tilbage til Juventus efter hans første sæson?? Kom nu ind i kampen og lad manden spille sig ind på holdet stille og roligt..
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Det handler om at komme ind i en alvorlig lang stime af sejre !!!!!
Barcelona er hentet ved 19 spillerunde hvis vi ikke taber flere points indtil da.
They do say fortune favours the brave. They do... don’t they? Well, don’t go asking Real Madrid manager Carlo Ancelotti for confirmation. You may get a slap.
As he heads back to Madrid, having lost his first Clasico as Real Madrid manager, 2-1 to Barcelona, back to the drawing board, he can legitimately start to wonder why he can’t remember smashing that mirror, walking under that ladder or a black cat crossing his path muttering evilly about all cats having Catalan sympathies.
Graham Hunter om dagens kamp. Mere her: espnfc.com/blog/_/name/laliga/id/1006?cc=5739
Jeg håber at Jesé starter inde mod Sevilla, han fortjener det helt klart. Han arbejder utroligt hårdt, og så havde han også en god kamp i går mod Barcelona.
Casillas ( dog bliver det nok Diego Lopez)
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Illarra/Khedira - Isco
Jesé - Morata (Benzema skal lige have en pause da han har haft et hårdt program + en skade, men han skal skiftes ind så han kan fortsætte sin gode form) - Ronaldo