Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #925 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev: Steen

Hvis, og jeg mener hvis, "kontra, kontra og kontra" kan give os tre point på Camp Nou med Bale i startopstillingen er det vel et bedre scenarie end et point med en latterlig elendig Benzema i selv samme?

Jeg er dog villig til at afprøve Morata (han fortjener det om nogen), men jeg er overbevist om, at Ancelotti benytter sig af truppens rutinerede kræfter i af aften!

Mourinho fik skovlen under Barcelona taktisk, hvorfor vi overvandt dem til sidst. Det er vel også ønsketænkningen med Ancelottis tropper i aften? Jeg kan sagtens leve med lidt taktisk (Læs: kontra), HVIS det kan give et afkast i form af tre point :-)

Er lidt forbavset over din retorik på det seneste. Vi står ikke stærkere med Benzema end Bale, så nej, waliseren i startopstillingen ville ikke være idioti IMO!

Hvis du da kan se ud i fremtiden, så må give Carlo et kald :) Du kan ikke bare skrive: Bale inde = 3 point. Benzema inde = 1 point. Kan du ikke se det? Jeg kunne da ligeså godt skrive Benzema inde = 3 point, og Bale inde = 1 point. Bare vi vinder så er jeg glad. Men det er jo ikke en garanti at vi vinder ved at spille på kontra. Uanset hvad så kommer vi til at bruge kontra, da Barcelona altid har bolden mest. Men den startopstilling lugter bare af at man stiller sig tilbage hele kampen igennem.
Problemet med Bale er, at han ikke har spillet nok til at starte inde i sådan en kamp. Han kender ikke de andres løbemønstre endnu, og han har ikke ligefrem den bedste blik for spillet. Presset vil også være vanvittig stort på ham, og indtil videre har det ikke været så godt for ham. Jeg vil ikke have at han løber ind i endnu en skade..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #926 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Real Madrid: Diego López; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Pepe, Khedira, Modric; Bale, Di María, Ronaldo. Bænken: Casillas, Arbeloa, Coentrão, Illarramendi, Isco, Jesé og Benzema. Jesús, Nacho, Casemiro og Morata er sorteret fra.

Barcelona: Valdés; Alves, Pique, Mascherano, Adriano; Busquets, Xavi, Iniesta; Messi, Fabregas, Neymar

Jeg vil ikke sige, at jeg ligefrem er overrasket over, at Pepe (eller Sergio Ramos, som nogle rygter går på), kommer til at spille på den defensive midtbane. En direkte markering af Messi. Mest overrasket er jeg faktisk over, at Cesc starter inde på bekostning af Alexis. Så er det Neymar, der skal skabe bredden, eller Iniesta. Det forstår jeg ikke helt. Ellers er jeg glad for, at Mascherano starter i stedet for Puyol!

Edit: Til gengæld ser det ud til, at Carvajal starter inde i stedet for Arbeloa. Og det overrasker mig meget!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.

12 år 10 måneder siden #927 af Steen
Hold nu op. Jeg forventer en nedsabling. Hvor er det dog ulækkert det her.

12 år 10 måneder siden #928 af El_Juan
"A mi me gusta si jugamos con 3 centrales,presionando arriba y dejando libertad en ataque a Marcelo y Carvajal." Guti på Twitter

Mon Carletto tager røven på os alle og spiller 3-4-3? Diego López; Varane, Pepe, Ramos; Carvajal, Khedira, Modric, Marcelo; Di María; Bale, Ronaldo. Det kunne være lidt sjovt ;)

Mr. Balague med et interessant indspark omkring Barcelona: "Too many FCB talented players up front but unable (Cesc, Neymar) to be organized without ball?" Jeg forstår stadig ikke, at de ikke spiller med Alexis, som kan skabe bredde og true i dybden.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, rezamadridista

12 år 10 måneder siden #929 af Steen

El_Juan skrev: "A mi me gusta si jugamos con 3 centrales,presionando arriba y dejando libertad en ataque a Marcelo y Carvajal." Guti på Twitter

Mon Carletto tager røven på os alle og spiller 3-4-3? Diego López; Varane, Pepe, Ramos; Carvajal, Khedira, Modric, Marcelo; Di María; Bale, Ronaldo. Det kunne være lidt sjovt ;)

Det kunne være spændende, men er det ikke lige lidt for farligt at prøve det for første gang, mod Barcelona?

12 år 10 måneder siden #930 af El_Juan
Ancelotti er vel italiener :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #931 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14
Med hans pressekonference in mente, så er der vel større sandsynlighed for en 3-mands forsvar.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #932 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Hold nu op. Jeg forventer en nedsabling. Hvor er det dog ulækkert det her.

Hvor har du været trættende at høre på siden sæson start... negativt negativt negativt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #933 af El_Juan

rezamadridista skrev: Med hans pressekonference in mente, så er der vel større sandsynlighed for en 3-mands forsvar.

Vi får se. Jeg tvivler.

Balague med endnu et indspark: "Rumour is Ramos in midfield. Plan is him (or Pepe) appearing where Messi tends to start his runs. How about Messi right and Cesc false 9?"
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #934 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14
Jeg er nervøs. Jeg stoler overhovedet ikke på Marcelo defensivt, jeg er bare glad for at Pedro ikke er med, Marcelo har det normalt svært overfor ham. Jeg havde spillet Coentrao, han gør det normalt godt mod Barcelona, men i øjeblikket spiller han som en der ikke gider at være i klubben.
Carvajal overfor Neymar, hhmmm. Det skal dog siges at han gjorde det godt i sidste sæson, selv mod Bayern og Dortmund.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #935 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev:

rezamadridista skrev: Med hans pressekonference in mente, så er der vel større sandsynlighed for en 3-mands forsvar.

Vi får se. Jeg tvivler.

Balague med endnu et indspark: "Rumour is Ramos in midfield. Plan is him (or Pepe) appearing where Messi tends to start his runs. How about Messi right and Cesc false 9?"

Synes faktisk tit, at Ramos er overtændt, kan godt forstå, at det lyder mærkeligt når man sammenligner ham med Pepe, men ville hellere have Pepe end Ramos til at mandsopdække Messi..

Kunne være "fedt", hvis Real stillede op med en 3-mands bagkæde og det rent faktisk fungerede..

12 år 10 måneder siden #936 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14
Fuck, jeg er spændt. Jeg ved jo ikke engang, hvordan vi kommer til at spille. Ancelotti has some balls.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum