Sæsonen 13/14
Pointen og relevansen i forhold til Ballon d'Or, er baseret på Ronaldo og Messis præstation i morgen. Det var det snakken i første omgang bundede i.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
El_Juan skrev: Omvendt er Isco vel nok den mest formsvage spiller for tiden. Og - af samme grund - bør han selvfølgelig ikke starte inde. Benzema kan man argumentere både for og imod.
Benzema er da klart den mest formsvage! Samtidig har Illara, da heller intet vist. Manden kan ikke ligge en aflevering frem af banen, og så er han så forfærdelig langsom. Han er godt nok skuffende, og virker som et fuldstændigt mismatch på det hold.
Håber Ancelotti tør stille med Modric, Khedira og Isco.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Iker
Carvajal
Marcelo
Varane
Ramos
Illarra
Isco
Modric
Ronaldo
Di Maria
Morata.
Her er hvad jeg tror det bliver fordi real mangler cojones.
Diego L
Arbeloa
Marcelo
Pepe
Ramos
Khedira
Modric
Isco
Ronaldo
Di Maria
Benzema
El_Juan skrev: Diego López; Arbeloa, Varane, Ramos, Marcelo; Illarramendi, Khedira, Modric; Di María, Bale, Ronaldo. De eneste to jeg er i tvivl om, er Bale og Varane. Jeg forventer den samme tremandsmidtbane som i de seneste par kampe. Og jeg har en fidus til de tre hurtige helt fremme.
Sid Lowe har samme fidus: www.theguardian.com/football/2013/oct/25...el-clasico-barcelona
IL Capitano skrev: Benzema er da klart den mest formsvage! Samtidig har Illara, da heller intet vist. Manden kan ikke ligge en aflevering frem af banen, og så er han så forfærdelig langsom. Han er godt nok skuffende, og virker som et fuldstændigt mismatch på det hold.
Du tager fejl. Og din kommentar taget i betragtning, så vælger jeg at tvivle på, om du overhovedet har set holdet spille i de seneste par kampe. Benzema er ikke i sin bedste forfatning. Det kan en hver se. Det har jeg ligeledes udtrykt. Men det ændrer ikke på, at Isco er af en de spillere (hvis ikke dén spiller), som er i dårligst stand og form lige pt., både fysisk og mentalt. At Illarra intet har vist er direkte usandt. Sæt dig nu lidt ind i tingene, inden du begynder at vrøvle. Illarra har gjort det ganske pænt i de seneste kampe. Sjovt nok i en anynom rolle på den defensive midtbane (læs: defensiv midtbane). Mod Málaga havde han sin hidtil bedste kamp. Han gjorde det fint på bolden og havde ikke mindre end 10 bolderobringer. Igen; sæt dig ind i tingene, før du udtaler dig.
Ancelotti om Isco, efter kampen mod Málaga: "He surprised everyone with his start to the season. He did not have an exceptional match today, maybe he is not in optimal form, but I have confidence, he is a great player and helps the team". (En pæn måde at sige det på, eftersom Isco var Real Madrids dårligste spiller i den kamp.)
Ancelotti om Illarra og tremandsmidtbanen før kampen i morgen: "Illarra has improved a lot, but he is very young and does not have much experience, although I liked the way he played in the last two matches". - "The three midfielders have played well in the last few matches, giving balance to the team and they are doing a good job".
Genialt sagt ;-)
- Storken
- Gæst
-
ElMadrid skrev: Klubbens slogan er ”mere end en klub”. Det klubben reelt har brug er at vise, at den er ”mere end en taktik”.
Genialt sagt ;-)
Jeg regner ikke med, at I forstår det, men det at Barca kun har en taktik gør mig utrolig stolt. Det koster muligvis nogle kampe i løbet af sæsonen, men til gengæld er det årsagen til at man vinder resten. Fordi hvis man vil opnå perfektion i fodbold, så nytter det ikke noget at ændre taktik hver gang man møder lidt modgang. Modgangen er netop det der gør én bedre.
Barca har mødt rigtig meget modgang de seneste 40 år. Og det er derfor de har succes i dag.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
El_Juan skrev:
El_Juan skrev: Diego López; Arbeloa, Varane, Ramos, Marcelo; Illarramendi, Khedira, Modric; Di María, Bale, Ronaldo. De eneste to jeg er i tvivl om, er Bale og Varane. Jeg forventer den samme tremandsmidtbane som i de seneste par kampe. Og jeg har en fidus til de tre hurtige helt fremme.
Sid Lowe har samme fidus: www.theguardian.com/football/2013/oct/25...el-clasico-barcelona
IL Capitano skrev: Benzema er da klart den mest formsvage! Samtidig har Illara, da heller intet vist. Manden kan ikke ligge en aflevering frem af banen, og så er han så forfærdelig langsom. Han er godt nok skuffende, og virker som et fuldstændigt mismatch på det hold.
Du tager fejl. Og din kommentar taget i betragtning, så vælger jeg at tvivle på, om du overhovedet har set holdet spille i de seneste par kampe. Benzema er ikke i sin bedste forfatning. Det kan en hver se. Det har jeg ligeledes udtrykt. Men det ændrer ikke på, at Isco er af en de spillere (hvis ikke dén spiller), som er i dårligst stand og form lige pt., både fysisk og mentalt. At Illarra intet har vist er direkte usandt. Sæt dig nu lidt ind i tingene, inden du begynder at vrøvle. Illarra har gjort det ganske pænt i de seneste kampe. Sjovt nok i en anynom rolle på den defensive midtbane (læs: defensiv midtbane). Mod Málaga havde han sin hidtil bedste kamp. Han gjorde det fint på bolden og havde ikke mindre end 10 bolderobringer. Igen; sæt dig ind i tingene, før du udtaler dig.
Ancelotti om Isco, efter kampen mod Málaga: "He surprised everyone with his start to the season. He did not have an exceptional match today, maybe he is not in optimal form, but I have confidence, he is a great player and helps the team". (En pæn måde at sige det på, eftersom Isco var Real Madrids dårligste spiller i den kamp.)
Ancelotti om Illarra og tremandsmidtbanen før kampen i morgen: "Illarra has improved a lot, but he is very young and does not have much experience, although I liked the way he played in the last two matches". - "The three midfielders have played well in the last few matches, giving balance to the team and they are doing a good job".
Sæt mig ind i tingene? Har set alle kampe, og at sige at Illara ganske pænt er i min optik helt forkert.
Og for resten, så er "ganske fint" sku ikke godt nok for Real Madrid, når man skal møde FC Barcelona.
Hvis du havde sat dig ind i tingene, så ville du kunne se, at Illaras afleveringer frem ad banen har været tæt på en katastrofe. Han har prøvet flere gange med bolde i dybden, hvor stort set ingen har lykkedes. Ronaldos udtryk mod Juve siger alt, da Illara slog bolden 20 forbi ham. Desuden kom han forsent 3-4 gange i tacklingerne grundet han manglende fart. Alt i alt er det et helt malplaceret køb, som mere er for at få en ung spanier ind, end en spiller der virkelig kan forstærke holdet på sigt.
Og hvis vi skal vende tilbage til Benzema...... Der er nok en grund til de pifter af ham på Bernabeu!? Det er jo ikke alene hans afslutninger der er dårlige, det er hele hans spil. Isco gjorde det bedre på de få minutter han fik mod Juve, end Benzema hele sæsonen.
Har svært ved at se hvordan skal kunne skuffe i sådan en kamp, hvis han spiller middelmådigt, så er det et eller andet sted forventeligt.
Mod et offensivt Barca-mandskab vil der være rig mulighed for kontra, hvor Bale har stor styrke... Han er også langt mere værdifuld defensivt end Benzema og så kan Ronaldo ligge som spydspids med endnu færre defensive pligter.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Diego Lopez
Arbeloa/Carvajal -Ramos Varane/Pepe - Marcelo
Khedira - Illarra - Modric
Di Maria - Benzema/Morata - Ronaldo
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente. At kræve en sejr ville være for meget. Det er ikke lige altid man kommer og vinder på Camp Nou.
Uafgjort ville være acceptabelt, og måske også et smalt nederlag. Jeg er dog optimistisk, da Barcelona ikke ser alt for gode ud pt., men som vi også ved, form betyder intet når det er El Clásico.. Men en sejr er bestemt muligt.
Hvis, og jeg mener hvis, "kontra, kontra og kontra" kan give os tre point på Camp Nou med Bale i startopstillingen er det vel et bedre scenarie end et point med en latterlig elendig Benzema i selv samme?
Jeg er dog villig til at afprøve Morata (han fortjener det om nogen), men jeg er overbevist om, at Ancelotti benytter sig af truppens rutinerede kræfter i af aften!
Mourinho fik skovlen under Barcelona taktisk, hvorfor vi overvandt dem til sidst. Det er vel også ønsketænkningen med Ancelottis tropper i aften? Jeg kan sagtens leve med lidt taktisk (Læs: kontra), HVIS det kan give et afkast i form af tre point :-)
Er lidt forbavset over din retorik på det seneste. Vi står ikke stærkere med Benzema end Bale, så nej, waliseren i startopstillingen ville ikke være idioti IMO!