Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #961 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 13/14
Flot 2 halvleg...

Men:
Sælg/afskaf dog Bale tilbage til Tottenham (gerne gratis) han kommer aldrig til at slå hverken Ronaldo eller Di Maria ud af start 11 (og Ronaldo skal IKKE spille sol angriber!)
Sælg/afskaf Carvajal tilbage til Leverkusen (uden en tilbageklausul)
...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #962 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Sæsonen 13/14

Raul7-2880 skrev: Flot 2 halvleg...

Men:
Sælg/afskaf dog Bale tilbage til Tottenham (gerne gratis) han kommer aldrig til at slå hverken Ronaldo eller Di Maria ud af start 11 (og Ronaldo skal IKKE spille sol angriber!)
...

Aaaarrgggg.... Alt det der må du længere ud i skoven med.
Bale er næsten lige ankommet og Dani spiller fint.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Juanito.

12 år 10 måneder siden #963 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14
Hvordan kan en træner som har vundet alt, være så taktisk middelmådig?

12 år 10 måneder siden #964 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Som jeg skrev før kampen, Ancelotti's tøse-taktik kostede kampen. Vi udspillede dem FULDSTÆNDIGT i anden halvleg. Så må man håbe at Carlo har lært det, for hvis vi havde spillet sådan fra starten af, så havde vi ikke tabt. Noget andet jeg blev kritiseret for at skrive, var at jeg sagde Benzema skulle starte inde, og slet ikke Bale. Der så vi igen hvor godt spillet blev da Benzema kom ind.

Det var tydeligt at Barcelona spillerne var bange, og derfor spillede slet ikke fodbold i anden halvleg. De divede, træk tiden, og spilleden den ned til Valdes.

Jesé er en kæmpe stjerne, som desværre ikke bliver til noget i Madrid takket være Perez.

Illarra skal have ros, han gjorde det rigtigt godt da han kom ind. Varane var til gengæld rigtig dårlig.

Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, så vil denne formation være den foretrækkende hos undertegnet. Og så må Isco meget gerne komme i form igen! men for satan hvor var Jesé's scoring og spilletid vigtig for hans udvikling. Jeg er optimistisk efter 2. halvlegs spil og opstilling.

Lopez

Carvajal Pepe Ramos Marcelo

Illarra
Khedira Modric

Di Maria Benzema Ronaldo

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #965 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14

Men:
...

Slå nu lige kold vand i blodet. Bale har ikke haft nogen opstartssæson med resten af holdet, eller i det hele taget, og han er lige kommet tilbage fra en skade. Lad ham nu lige lande i Madrid. Carvajal gjorde det fint i anden halvleg, som resten af holdet. Og skidt i første halvleg, som resten af holdet.

12 år 10 måneder siden #966 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 13/14

Men:
...

Du er helt væk mand
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #967 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Noget andet, dommeren skal ikke have skylden for nederlaget, det er Real Madrid's egen skyld.

Jeg glæder mig også til at se Casillas i næste kamp, Diego Lopez skal have en tur på bænken efter denne præstation.

Og Bale gjorde det okay, der er ingen grund til at kritisere ham. Om et par måneder så er han klar, og der skal han nok blive god.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #968 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sæsonen 13/14

Men:
...

hva snakker du om er du helt væk??? Carvajal var FANTASTISK, med arbeloa havde vi haft kæmpe problemer, specielt neymar mod arbeloa det vil jeg ikke se.

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #969 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Sæsonen 13/14
Real taber i aften kun og kun pga den fu*king frygt holdet har for barca, den frygt mourinho opnåede at smadre. Ancelotti med en lorte opstilling, HVILKET storhold ændre opstilling for spille der. De burde være frygt indgydende, skræmmende, ikke som tæmme mus der bare løber rundt.
Anfører?? Første halvleg den eneste der dirigere og fortælle hvem der skal vlre hvor er ingen anden end cristiano ronaldo.
Pga status pga magt, afsætter man ingen ande end øzil for at soille endnu mere defensiv med ancelotti.HVOR VAR JERES HÆJT ELSKEDE ISCO??? En af de bedste midterFORSVAR i verden bliver sat på midtbane for man ryster i bukserne. Det ee madrid uværdigt. Spillet er madrid uværdigt. Alle der råber om manglende straffe. Real bør ikke være afhængige af sådanne situationer.
Det her er bulshit og gylle..
Stor fejl af lopez ved 2-0 målet. 2 forsvarer og stadug løber han ud og når ikke tilbage fuldstændigt idiotisn for mig havde casillas læst den. Det her e rbullshit.
6 point og min fladskærm er i 18272 dele nu. Godnat drenge fuck aftenens kamp.
edit: jeg er vred, jeg er ked af det, jeg har lyst til græde, mest af alt afskyr jeg alt hvad barcelona står for.
siempere jeg troede aldrig jeg sku sige det, men jeg savner the happy one special one the beloved one
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Fawadnz.

12 år 10 måneder siden #970 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Men:
...

I mine 4 år inde på forummet slår du her rekorden for det mest stupide indlæg jeg har læst. Du er en skændsel på dette forum, og dine indlæg har så lav kvalitet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #971 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Real Madrid spillede Barcelona ud af banen idag, hvad der manglede var effektivitet i afslutningerne og så en smule held.

Carvajal er fast mand på højre back efter den kamp han præsterede idag. Skal lige love for at han satte Neymar på plads. 1 mål af Neymar er jo pisse heldigt fordi den rammer Varane på vejen.

12 år 10 måneder siden #972 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 13/14

Pepe skrev:

Men:
...

hva snakker du om er du helt væk??? Carvajal var FANTASTISK, med arbeloa havde vi haft kæmpe problemer, specielt neymar mod arbeloa det vil jeg ikke se.

UENIG.
Arbeloa ville aldrig havet givet Neymar så meget plads som han fik idag...
Du kan UMULIGT kalde carjaval præstation for "FANTASTIK" - medmindre du referere til en anden kamp.

Leveret af Kunena Forum