Sæsonen 13/14
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Skod dommer!!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Snydt for 2 straffespark!!!!!!
- Schytte
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Ancelotti's nye Madrid har virkelig vist tænder!
Skod dommer!!
Hvad fanden hjælper det, når han stiller med sådan et hold fra start? Det er kun efter, man skiftede en angriber ind og spillede det spil man kan, det har ændret sig.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Stærkt Jesé og Ronaldo!! Skønt for Jesé!!
- Schytte
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Skandaløst ringe af Khedira her til sidst. Ronaldo der brænder en sjælendt gang. Benzema på overliggeren. Vi har haft chancerne, men absolut ikke udnyttet dem. Vi taber ikke denne kamp pga nogle tvivlsomme dommerkendelser... dog har det været interessant, så meget vi har haft bolden i 2. halvleg. Men om det er Ancelotti eller Tata's fortjeneste er svært at sige.
Real taber på ikke at turde spille det spil, man er bedst til. Så simpelt er det. Eller Ancelotti tør ikke.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Schytte skrev:
Real Madrid skrev: Skandaløst ringe af Khedira her til sidst. Ronaldo der brænder en sjælendt gang. Benzema på overliggeren. Vi har haft chancerne, men absolut ikke udnyttet dem. Vi taber ikke denne kamp pga nogle tvivlsomme dommerkendelser... dog har det været interessant, så meget vi har haft bolden i 2. halvleg. Men om det er Ancelotti eller Tata's fortjeneste er svært at sige.
Real taber på ikke at turde spille det spil, man er bedst til. Så simpelt er det. Eller Ancelotti tør ikke.
... Kontra?
Og sys du ikke Ancelotti har erkendt sine fejl ved at skifte Illarramendi, Benzema og Jesé ind?
Lopez
Carvajal Varane Pepe Marcelo
Illarramendi
Khedira Modric
Jesé Benzema Ronaldo
En formation jeg godt vil se igen.
Nå, flot anden halvleg. Illarra spillede IMO sine bedste minutter for Real Madrid i dag og Carvajal var underligt nok en af banens bedste, da Ancelotti valgte at spille mere offensivt. Der er plads til taktiske finjusteringer!
Jeg er ved godt mod!
Af Ancelotti og dommeren
God kamp af Valdes, han er sku i god form i denne sæson.
Det var tydeligt at Barcelona spillerne var bange, og derfor spillede slet ikke fodbold i anden halvleg. De divede, træk tiden, og spilleden den ned til Valdes.
Jesé er en kæmpe stjerne, som desværre ikke bliver til noget i Madrid takket være Perez.
Illarra skal have ros, han gjorde det rigtigt godt da han kom ind. Varane var til gengæld rigtig dårlig.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Jeg føler mig groft voldtaget!
Nå, flot anden halvleg. Illarra spillede IMO sine bedste minutter for Real Madrid i dag og Carvajal var underligt nok en af banens bedste, da Ancelotti valgte at spille mere offensivt. Der er plads til taktiske finjusteringer!
Jeg er ved godt mod!
Enig. Spændende 2.halvleg, men desværre havde vi ikke marginalerne med os i vores afslutninger.
Jeg vil rose holdet for deres anden halvleg, hvor de rent faktisk kunne være deres indsats bekendt. Det var ikke tilfældet efter første halvleg, som mild sagt var elendig. Ikke blot Real Madrids præstation, men kampen som helhed. Jeg kan godt lide det svar holdet kom med efter pausen. Ikke mindst i de sidste 35 minutter. Der manglede bare lige en scoring mere, som en ellers anynom Ronaldo burde have leveret, men en stærk spillende Valdés stod i vejen. Og man må bare medgive, at han er god lige for tiden. Han vælger sjovt nok, at spille sin bedste sæson, i sin sidste sæson for klubben. I hvert fald indtil videre. Hvad Ronaldo angår, så spillede både han og Messi en middelmådig kamp. Og hvis Ribery så med, må han gnide sig i hænderne.
Ellers havde Benzemas tordendrøn på treværket fortjent en bedre skæbne. Symptomatisk for Benzemas nuværende form, at den desværre ramte overliggeren. Og så skulle jeg lige til at rose Diego López og Varane, indtil der manglede 12 minutter, men de manglede immervæk koncentration ved 2-0-målet. Det ærgrer mig, at man skal give sådan et mål væk.
Apropos flow, så er det ikke ligefrem noget dommer Mallenco kender til. Hans præstation var lige så ustruktureret som Barcelonas første halvleg. Godt nok ikke nær så elendig, som Real Madrids første halvleg, men ikke en VM-dommer værdig. (Barça 19 faltas = 2 amarillas. Real Madrid 15 faltas = 5 amarillas. Barça 2 penaltis perdonados. El villarato continua, lo de siempre...). (Villarato on fire en el Camp Nou. Dos penaltis y dos expulsiones (Adriano y Messi) que se ha comido Undiano).
Jeg sidder med en følelse af, at man godt kunne være sluppet fra Camp Nou med det ene point. Selv om de taber kampen og det er ærgerligt, så sidder jeg dog ligeledes med en følelse af, at det langt fra er afgjort, til trods for at afstanden op er seks points. Intet er vundet og intet er tabt, andet end denne kamp. Nu er det op på hesten ingen og videre. Der er trods alt noget at bygge på. Fejlene skal rettes og man skal bygge videre på det positive, som man trods alt kan tage med fra kampen.
PS. Nu kan jeg huske hvorfor jeg ofte vælger at holde mig fra forum.