Fifa ballon d'or
Afstemning: Hvem burde vinde
Cristiano Ronaldo |
|
82 | 95.3% |
Lionel Messi |
|
4 | 4.7% |
Franck Ribery |
|
Ingen stemmer | 0% |
Zlatan Ibrahimovic |
|
Ingen stemmer | 0% |
Antal stemmer: 86 | |||
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen |
- Omar
- Emne forfatter
- Gæst
Skriv løs.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The Legend
- Gæst
Værten til de fire eksperter: "Hvilke tre spillere skal i finalen til Ballon d'Or, og hvem skal vinde?"
AJ: "Ronaldo, Zlatan og Messi. Selvfølgelig Ronaldo som vinder"
CA: Ronaldo, Lahm og Ribery. Ronaldo som vinder.
CT: Ronaldo, Lahm og Messi. Lahm som vinder.
FO: Ronaldo, Lahm og Ribery. Lahm som vinder.
Der er stadig nogle få, som ikke er påvirket af propagandaen...
(Jeg kan have lavet en enkelt fejl eller to)
- Omar
- Emne forfatter
- Gæst
- falle
- Gæst
Som kommandanten selv siger: Bare fordi FIFA siger at du er den bedste, betyder det ikke at du er den bedste.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Madrid1998
- Platin bruger
Jeg har i min kedsomhed siddet og kigget på tallene (that’s right, El_Juan :P) over kalenderåret 2013 for Messi og Cristiano:
Udover det, har jeg også set på de ’største’ kampe de hver især har spillet over kalenderåret:
Messis store kampe: Atletico (supercup), Real Madrid (liga og copa), Milan, PSG, Bayern.
Cristianos store kampe: Atletico (copa), Barcelona (liga og copa), Juventus, United, Galatasaray (kun kvartfinalen), Dortmund.
Her lyder tallene:
Overblik: Ronaldo har spillet flest kampe (7 flere end Messi), men scoret betydeligt flest mål (15 mål mere) og sågar lavet et par assists mere (4 flere). Her finder jeg dog statistikkerne for de ”største kampe” til at være mest bemærkelsesværdig. Dog skal der også tilføjes, at Messi trods alt har vundet 2 pokaler i år i form af La Liga og Supercuppen.
EDIT: Mht. landskampe lyder det (uden venskabskampe):
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- falle
- Gæst
Ikke fordi jeg tror at det bliver Ronaldo v Messi i år; synes mange snakker om Ribery - men helt ærligt! Så godt har han ikke engang spillet, og hvis han virkelig skulle vinde baseret på CL-finalen, så har jeg virkelig mistet den sidste rest af respekt jeg nu havde for titlen 'Årets Bedste'.
- falle
- Gæst
Og der kan man bare se. Jeg foretrækker kommandanten end mors dreng ;)
- Real-Laudrup
- Platin bruger
Jeg ved ikke hvor mange Bayern München kampe du har set, men jo, han har vœret så god. Ribery har vœret absolut verdensklasse.falle skrev: ^ Meget fine tal, men hvad med deres respektive landsholdkampe? Har du nogle tal der også?
Ikke fordi jeg tror at det bliver Ronaldo v Messi i år; synes mange snakker om Ribery - men helt ærligt! Så godt har han ikke engang spillet, og hvis han virkelig skulle vinde baseret på CL-finalen, så har jeg virkelig mistet den sidste rest af respekt jeg nu havde for titlen 'Årets Bedste'.
Men jeg er enig i, at han ikke skal vinde den. Han vandt The Treble, men titler er ikke en del af kriterierne. Det er en individuel pris, og der er Messi og Ronaldo bare langt over de andre.
- Real Madrid
- Platin bruger
No solo soy perfecto, también soy Madridista